Nextdeal newsroom, 12/10/2021 - 12:27 facebook twitter linkedin Παύση πωλήσεων εισιτηρίων από την Alitalia - Τι δικαιούνται όσοι κατέχουν εισιτήρια; Nextdeal newsroom, 12/10/2021 facebook twitter linkedin Όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην Ιταλία, μετά τη διαδικασία πώλησης του πτητικού έργου της αεροπορικής εταιρείας "Alitalia - Società Aerea Italiana Spa" στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα. Οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη: μετά τις 24 Αυγούστου 2021 με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021 από/προς οποιονδήποτε προορισμό/προέλευση παγκοσμίως και έχει ακυρωθεί, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες: · αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης, έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 ( τελική ημερομηνία επιστροφής) · · αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο. Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην ΙΤΑΛΙΑ , για προορισμούς που βρίσκονται στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο . Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ: On line φόρμα υποβολής ερωτήματος: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/ e-mail: [email protected] fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/ Τel :210-8817730 Web: www.eeke.gr Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Άρης Μπερζοβίτης, 31/7/2018 ΕΕΚΕ: Προειδοποίηση για αυξημένα προβλήματα στους καρδιοπαθείς στις περιοχές που υπέστησαν καταστροφή από τις πυρκαγιές
Αναβάθμιση Επιχείρησης με NFC Επαγγελματικές Κάρτες και NFC Stands Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογίας, οι παραδοσιακές επαγγελματικές κάρτες αρχίζουν να θεωρούνται παρωχημένες. Σήμερα, οι επιχειρηματίες και οι επαγγελματίες αναζητούν... Nextdeal newsroom, 02/08/2024 - 10:57 2/8/2024
Carglass: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Η Carglass είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, 7-13 Οκτωβρίου 2024.... Nextdeal newsroom, 31/07/2024 - 12:25 31/7/2024