Nextdeal newsroom, 12/1/2022 - 11:16 facebook twitter linkedin «Πράσινες» πρωτοβουλίες από την Κωτσόβολος με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος Nextdeal newsroom, 12/1/2022 facebook twitter linkedin Με γνώμονα μία βιώσιμη, καλύτερη ζωή, η εταιρεία υλοποιεί προγράμματα, τοποθετώντας στις στρατηγικές αποφάσεις της, την προστασία του πλανήτη Η Κωτσόβολος, στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος, στηρίζει επίσημα ως μέλος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), τη διεθνή πρωτοβουλία “WFA Planet Pledge”. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας, είναι να αξιοποιηθεί η επικοινωνιακή στρατηγική των μελών του Συνδέσμου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης, αλλά και της ενημέρωσης για σημαντικά περιβαλλοντικά θέματα που αφορούν όλον τον πλανήτη. Η πρωτοβουλία “WFA Planet Pledge” «γεννήθηκε» μέσα από την παγκόσμια έρευνα “Sustainability and Marketing” που πραγματοποίησε το “World Federation of Advertisers” (WFA) στην οποία συμμετείχαν, μέσω του ΣΔΕ, Έλληνες διαφημιστές και marketeers. Οι εταιρείες, οι οποίες εντάσσονται επίσημα στο πρόγραμμα, δεσμεύονται να υποστηρίξουν και να συμμετέχουν ενεργά στην παγκόσμια καμπάνια “Race to Zero”, αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές στρατηγικές τους, ώστε να αποτελούν «εργαλεία» στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, την εξέλιξη της βιωσιμότητας στο επιχειρείν και της ανάπτυξης της οικολογικής συνείδησης από τους καταναλωτές. Η Κωτσόβολος, τοποθετώντας στο επίκεντρο της βιώσιμης στρατηγικής της, δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και ως υποστηρικτής του Planet Pledge στην Ελλάδα, δεσμεύεται, ώστε τόσο οι άνθρωποι και οι συνεργάτες, όσο και οι πελάτες της, να λαμβάνουν τα κατάλληλα εργαλεία και κίνητρα για να υποστηρίζουν ενεργά δράσεις παγκοσμίου βεληνεκούς για την προστασία του περιβάλλοντος, οδεύοντας σε έναν «πράσινο» πλανήτη. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Currys, του οποίου μέλος είναι η εταιρεία Κωτσόβολος, στο πλαίσιο της ίδιας φιλοσοφίας, εμπλουτίζει τη στρατηγική του με ακόμα περισσότερες ενέργειες που αφορούν στη βιωσιμότητα. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος εντάχθηκε πρόσφατα ως μέλος στο “Circular Economy Partnership”, μια παγκόσμια πρωτοβουλία που ενώνει εταιρείες από τον κλάδο της τεχνολογίας και των καταναλωτικών αγαθών, με στόχο τον περιορισμό του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος και την ένταξη της κυκλικής οικονομίας και της ανακύκλωσης στη στρατηγική βιωσιμότητας. Παράλληλα, ο Όμιλος σημείωσε «A Βαθμολογία» στην Πιστοποίηση που έλαβε από τον CDP, τον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό που σχεδιάζει και αναπτύσσει μακροπρόθεσμα προγράμματα για τον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, τη διαμόρφωση μιας βιώσιμης οικονομίας και τη δραστηριοποίηση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/11/2024 Οι εκδηλώσεις Cultural DestiNAtions συνεχίζονται στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Nextdeal newsroom, 31/10/2024 Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες
Η απρόσκοπτη εμπειρία του επιβάτη σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής της Star Alliance! Η Star Alliance καλωσορίζει την κ. Ambar Franco ως Αντιπρόεδρο Customer Experience, για να ενισχύσει τη δέσμευση της συμμαχίας στην... Nextdeal newsroom, 23/10/2024 - 11:40 23/10/2024
Η Brussels Airlines ξεκινά πτήσεις προς την Αθήνα καθόλη τη διάρκεια του έτους και συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα τόσο το καλοκαίρι όσο και το χειμώνα Η ζήτηση τόσο για επαγγελματικά όσο και για ταξίδια αναψυχής παραμένει υψηλή καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους Η Brussels Airlines,... Nextdeal newsroom, 16/10/2024 - 09:43 16/10/2024