Nextdeal newsroom, 31/7/2024 - 12:25 facebook twitter linkedin Carglass: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Nextdeal newsroom, 31/7/2024 facebook twitter linkedin Η Carglass είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, 7-13 Οκτωβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής εβδομάδας, η Carglass θα επιδείξει τις δεσμεύσεις της για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και θα αναδείξει τις πρακτικές και δράσεις που κάνουν τη διαφορά στην εμπειρία των πελατών μας. «Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια σπουδαία περίοδος για την Carglass. Είναι η στιγμή που μπορούμε να εφαρμόσουμε και να επιδείξουμε όλες τις προσπάθειες και τις δράσεις που έχουμε καταβάλει καθ' όλη τη διάρκεια του έτους για την εξυπηρέτηση των πελατών μας», δήλωσε ο Γιώργος Ψαρράς, Branch Manager της Carglass. «Αυτή η εβδομάδα μας δίνει την ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας, να εστιάσουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να δείξουμε πόσο σημαντικοί είναι για εμάς». Μέσω του εορτασμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass αποσκοπεί να προσεγγίσει νέους πελάτες και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της. «Μέσω αυτής της εβδομάδας μπορούμε να εμβαθύνουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να ανακαλύψουμε νέους τρόπους για να τους εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να αποκτήσουμε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες, να ενισχύσουμε τη φήμη μας και να αναδείξουμε τα σημεία που μας διαφοροποιούν στον κλάδο μας», τόνισε ο κ. Ψαρράς. Η Carglass θα πραγματοποιήσει μια σειρά από δράσεις για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν επιπλέον εκπτώσεις, δώρα και κεράσματα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες μας. Παράλληλα, θα διοργανωθούν εσωτερικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια για την ομάδα μας, ενισχύοντας τις δεξιότητές μας στην εξυπηρέτηση πελατών και το αίσθημα της ομαδικότητας και της αφοσίωσης στον κοινό μας στόχο. Συνοψίζοντας, ο Γιώργος Ψαρράς δήλωσε: «Η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι ο πυρήνας της επιτυχίας μας και η βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 17/7/2024 Η Carglass® Ανανεώνει για 4η Συνεχόμενη Χρονιά τη Δέσμευσή της για την Προώθηση της Διαφορετικότητας και την Ένταξη στον Εργασιακό Χώρο
Carglass® - Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα έργων! Η Carglass® συμμετείχε για πρώτη φορά και με μεγάλη επιτυχία στη 2η Διεθνή Έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα Έργων που πραγματοποιήθηκε... Nextdeal newsroom, 30/05/2024 - 10:34 30/5/2024
Carglass® - Πασχαλινό Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»! Η Carglass® μετά την επιτυχημένη διοργάνωση του Χριστουγεννιάτικου Bazaar, προχώρησε στην πραγματοποίηση ενός Πασχαλινού Bazaar, θέλοντας να στηρίξει ξανά τον... Nextdeal newsroom, 29/04/2024 - 15:26 29/4/2024