close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/3/2020 - 08:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία

Nextdeal newsroom, 26/3/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Του Κώστα Ντάλτα Γενικός Διευθυντής Red Wolf Digital Group

Οι νέες συνθήκες που δημιουργούνται μετά από το ξέσπασμα διεθνώς της κρίσης του κορωνοϊού επηρεάζουν και τον τομέα των επιχειρήσεων οι οποίες οφείλουν να λάβουν άμεσα μέτρα και να διαχειριστούν τα δεδομένα που ορθώνονται μπροστά μας. Χωρίς πανικό και με ψυχραιμία αυτές είναι οι πρώτες άμεσες ενέργειες που πρέπει να κάνει μία επιχείρηση για να διαχειριστή αυτή την έκτακτη ανάγκη.

Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας Αυτοί είναι η ψυχή της επιχείρησης και της αποστολής του οργανισμού σας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της εμπιστοσύνης τους κατά τη διάρκεια μιας πιθανής διαταραχής που σχετίζεται με το κοροναϊό είναι κρίσιμη.

Προσδιορίστε τις ανησυχίες των πελατών σας (πελάτες, ασθενείς, φοιτητές, επισκέπτες του ξενοδοχείου κ.λπ.). Αναπτύξτε μηνύματα που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες σας έχουν κάνει ό, τι μπορεί για να εξασφαλίσουν συνεπή παράδοση των προϊόντων και υπηρεσιών που χρειάζονται και αναμένουν. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδικασίες, στο χρονοδιάγραμμα, στις αντικαταστάσεις κ.λπ., βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας ενημερώνονται.

Αφήστε τους πελάτες σας να μάθουν τι μέτρα έχει πάρει η επιχείρησή σας για να τα προστατεύσει από την έκθεση στον ιό. Παρέχετε πόρους για πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο και ενημερώστε τους πελάτες πώς μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Εξετάστε ένα έγγραφο με ερωτήσεις με επιχειρηματικές ερωτήσεις που θα σας ζητήσουν οι πελάτες και / ή θα δημιουργήσετε μια ανοικτή τηλεφωνική γραμμή. Μείνετε σε τακτική επαφή με τους πελάτες σας με ενημερωμένες πληροφορίες, ακόμη και αφού τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό.

Προετοιμαστείτε για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης Προετοιμάστε τις δηλώσεις για τα νέα του τύπου και των ιστότοπων. Λάβετε υπόψη ότι αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη στιγμή για να πείτε νέα της εταιρείας. Οι δημοσιογράφοι ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο η εστία COVID-19 επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και τις προσπάθειες πρόληψης κάθε χώρας. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αφιερώνουν χρόνο και προϋπολογισμό για την κάλυψη αυτών των θεμάτων.

Για παράδειγμα, στην Κορέα, οι εγκαταστάσεις της SK Hynix, της Samsung και της Hyundai χρειάστηκε να κλείσουν για μία έως δύο εβδομάδες, επειδή οι υπάλληλοι είχαν αρρωστήσει με κοροναϊό. Αυτού του είδους οι ειδήσεις είναι υψηλής προτεραιότητας για τους Κορεάτες και τους ιαπωνικούς συντάκτες και δεν είναι πιθανό να επικεντρωθούν τώρα σε θέματα όπως η εκτόξευση προϊόντων (οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να καθυστερήσουν εάν η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης θεωρηθεί πολύ σημαντική).

Στην Κίνα, τα ΜΜΕ προσπαθούν να επανέλθουν στο φυσιολογικό ρυθμό, με την ενθάρρυνση της κινεζικής κυβέρνησης, παρόλο που η επιδημία εξακολουθεί να είναι πολύ σοβαρή εκεί. Εξετάστε ποια μηνύματα σχετικά με τον οργανισμό σας ενδέχεται να ξεκαθαρίσουν τη σύγχυση για πιθανούς ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία θα θέλουν να μάθουν αν μια ιδιοκτησία έχει αλλάξει τις πολιτικές ακύρωσης λόγω του ιού και εάν οι επισκέπτες διατρέχουν οικονομικό κίνδυνο αν χρειαστεί να ακυρώσουν ή να αναβάλουν το ταξίδι τους εξαιτίας ξαφνικής επιδημίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • διαχείριση κρίσεων
  • εταιρίες
  • επιχειρήσεις
  • κορονοϊός
  • Κώστας Ντάλτας
  • Red Wolf Digital Group

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • EY: Πολύπλευρος ο αντίκτυπος του κορωνοϊού για τις επιχειρήσεις
    Nextdeal newsroom, 22/3/2020

    EY: Πολύπλευρος ο αντίκτυπος του κορωνοϊού για τις επιχειρήσεις

  • Χρήσιμος οδηγός για την τηλεργασία από τον ΣΕΒ
    Nextdeal newsroom, 18/3/2020

    Χρήσιμος οδηγός για την τηλεργασία από τον ΣΕΒ

  • Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις

    Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις

    Την απόφαση των Ελληνικών Τραπεζών μελών της να στηρίξουν ενεργά την ελληνική οικονομία ανακοίνωσε η Ελληνική Ένωση Τραπεζών. Πρόκειται για...
    Nextdeal newsroom, 17/03/2020 - 14:12 17/3/2020
  • Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ

    Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ

    Διττή φαίνεται να είναι η απειλή το κορονοϊού για τις ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εκτός από...
    Nextdeal newsroom, 13/03/2020 - 10:21 13/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Interamerican Χανίων: Εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 21 Μαΐου - Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν δώσετε αίμα
11:24 Interamerican Χανίων: Εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 21 Μαΐου - Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν δώσετε αίμα
  • 10:56 Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων
  • 10:53 ΟΤΕ: Δυναμικό ξεκίνημα στην Ελλάδα το 2025, με αύξηση 1% στα έσοδα και 1,8% στο προσαρμοσμένο EBITDA
  • 10:38 Hellenic Financial Planners Association: Ζητά από το ΕΙΑΣ νέο κύκλο σπουδών για τις επόμενες βαθμίδες πιστοποίησης
  • 10:30 Στάση εργασίας στα νοσοκομεία «Αττικόν» και Νίκαιας
  • 10:25 Σεισμική δόνηση 6 βαθμών στον θαλάσσιο χώρο μεταξύ Κάσου και Κρήτης
  • 10:04 Άγιος Ισίδωρος που μαρτύρησε στη Χίο
  • 10:00 Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 50 χρόνια λειτουργίας - Μισός αιώνας στην κορυφή της υγείας
  • 09:45 Η ακρίβεια στα αεροπορικά εισιτήρια μειώνει τις τουριστικές κρατήσεις και στην Ελλάδα
  • 09:35 Optima bank: Δυναμική εκκίνηση στο 2025 με αύξηση κερδών κατά 19% και ισχυρή ανάπτυξη που ξεπερνά το 40%
  • 09:30 IFFR διεθνές διαδικτυακό συνέδριο 2025 ESG for Banks, Firms and Institutional Investors: Advances and Challenges
  • 09:16 Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας
  • 09:10 Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
  • 09:08 Πέθανε ο «φτωχότερος πρόεδρος»
  • 09:04 Ηλίας Προβόπουλος: «Η ημέρα του Πολυφωνικού τραγουδιού»
  • 09:02 Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion
  • 08:55 «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου» επιστρέφει συμβολικά στον τόπο του
  • 16:09 Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης
  • 15:57 Υπασφαλισμένος: H Ευρώπη Holdings σε νέα υψηλά και σε νέες ασφαλιστικές αγορές
  • 15:53 Γεωργιάδης: O κόσμος δεν έχει ακόμα συνειδητοποιήσει την αλλαγή με το myHealth app
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  4. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  5. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  6. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube