Nextdeal newsroom, 26/3/2020 - 08:44 facebook twitter linkedin Διαχείριση κρίσεων: Τα πρώτα άμεσα μέτρα που πρέπει να πάρει μία εταιρεία Nextdeal newsroom, 26/3/2020 facebook twitter linkedin Του Κώστα Ντάλτα Γενικός Διευθυντής Red Wolf Digital Group Οι νέες συνθήκες που δημιουργούνται μετά από το ξέσπασμα διεθνώς της κρίσης του κορωνοϊού επηρεάζουν και τον τομέα των επιχειρήσεων οι οποίες οφείλουν να λάβουν άμεσα μέτρα και να διαχειριστούν τα δεδομένα που ορθώνονται μπροστά μας. Χωρίς πανικό και με ψυχραιμία αυτές είναι οι πρώτες άμεσες ενέργειες που πρέπει να κάνει μία επιχείρηση για να διαχειριστή αυτή την έκτακτη ανάγκη. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας Αυτοί είναι η ψυχή της επιχείρησης και της αποστολής του οργανισμού σας. Η διατήρηση της εμπιστοσύνης και της εμπιστοσύνης τους κατά τη διάρκεια μιας πιθανής διαταραχής που σχετίζεται με το κοροναϊό είναι κρίσιμη. Προσδιορίστε τις ανησυχίες των πελατών σας (πελάτες, ασθενείς, φοιτητές, επισκέπτες του ξενοδοχείου κ.λπ.). Αναπτύξτε μηνύματα που διασφαλίζουν ότι οι πελάτες σας έχουν κάνει ό, τι μπορεί για να εξασφαλίσουν συνεπή παράδοση των προϊόντων και υπηρεσιών που χρειάζονται και αναμένουν. Εάν υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδικασίες, στο χρονοδιάγραμμα, στις αντικαταστάσεις κ.λπ., βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας ενημερώνονται. Αφήστε τους πελάτες σας να μάθουν τι μέτρα έχει πάρει η επιχείρησή σας για να τα προστατεύσει από την έκθεση στον ιό. Παρέχετε πόρους για πρόσθετες πληροφορίες στο διαδίκτυο και ενημερώστε τους πελάτες πώς μπορούν να λάβουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Εξετάστε ένα έγγραφο με ερωτήσεις με επιχειρηματικές ερωτήσεις που θα σας ζητήσουν οι πελάτες και / ή θα δημιουργήσετε μια ανοικτή τηλεφωνική γραμμή. Μείνετε σε τακτική επαφή με τους πελάτες σας με ενημερωμένες πληροφορίες, ακόμη και αφού τα πράγματα επανέλθουν στο φυσιολογικό. Προετοιμαστείτε για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης Προετοιμάστε τις δηλώσεις για τα νέα του τύπου και των ιστότοπων. Λάβετε υπόψη ότι αυτό μπορεί να μην είναι η καλύτερη στιγμή για να πείτε νέα της εταιρείας. Οι δημοσιογράφοι ενδιαφέρονται για τον τρόπο με τον οποίο η εστία COVID-19 επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία και τις προσπάθειες πρόληψης κάθε χώρας. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αφιερώνουν χρόνο και προϋπολογισμό για την κάλυψη αυτών των θεμάτων. Για παράδειγμα, στην Κορέα, οι εγκαταστάσεις της SK Hynix, της Samsung και της Hyundai χρειάστηκε να κλείσουν για μία έως δύο εβδομάδες, επειδή οι υπάλληλοι είχαν αρρωστήσει με κοροναϊό. Αυτού του είδους οι ειδήσεις είναι υψηλής προτεραιότητας για τους Κορεάτες και τους ιαπωνικούς συντάκτες και δεν είναι πιθανό να επικεντρωθούν τώρα σε θέματα όπως η εκτόξευση προϊόντων (οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να καθυστερήσουν εάν η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης θεωρηθεί πολύ σημαντική). Στην Κίνα, τα ΜΜΕ προσπαθούν να επανέλθουν στο φυσιολογικό ρυθμό, με την ενθάρρυνση της κινεζικής κυβέρνησης, παρόλο που η επιδημία εξακολουθεί να είναι πολύ σοβαρή εκεί. Εξετάστε ποια μηνύματα σχετικά με τον οργανισμό σας ενδέχεται να ξεκαθαρίσουν τη σύγχυση για πιθανούς ταξιδιώτες. Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι που καλύπτουν την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία θα θέλουν να μάθουν αν μια ιδιοκτησία έχει αλλάξει τις πολιτικές ακύρωσης λόγω του ιού και εάν οι επισκέπτες διατρέχουν οικονομικό κίνδυνο αν χρειαστεί να ακυρώσουν ή να αναβάλουν το ταξίδι τους εξαιτίας ξαφνικής επιδημίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ένωση Ελληνικών Τραπεζών: Αναστέλλονται για 6 μήνες οι δόσεις δανείων για τις επιχειρήσεις Την απόφαση των Ελληνικών Τραπεζών μελών της να στηρίξουν ενεργά την ελληνική οικονομία ανακοίνωσε η Ελληνική Ένωση Τραπεζών. Πρόκειται για... Nextdeal newsroom, 17/03/2020 - 14:12 17/3/2020
Αποζημιώσεις και επενδυτικές απώλειες η απειλή για τις ασφαλιστικές! Τι λένε η Atradius, τα Lloyd's στο Λονδίνο, η Marsh, η Munich Re κλπ Διττή φαίνεται να είναι η απειλή το κορονοϊού για τις ασφαλιστικές εταιρίες που λειτουργούν σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εκτός από... Nextdeal newsroom, 13/03/2020 - 10:21 13/3/2020