Μαίρη Λαμπαδίτη, 12/11/2021 - 08:49 facebook twitter linkedin Μήνυμα του διοικητή ΕΦΚΑ προς τους υπαλλήλους : Το 1555 πιάνει τους στόχους - Νίκη των πολιτών αλλά και των υπαλλήλων Μαίρη Λαμπαδίτη, 12/11/2021 facebook twitter linkedin Την ικανοποίηση του για τη λειτουργία του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555 εξέφρασε με μήνυμά του προς τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ ο διοικητής του φορέα κ. Παναγιώτης Δουφεξής. Όπως τόνισε τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις και ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα τη στιγμή που στο παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνούσε τα 20 λεπτά. Ο κ. Δουφεξής δεσμεύτηκε ότι θα καταβληθεί μπόνους στους υπαλλήλους του κέντρου που «πιάνουν» τους στόχους της διεκπεραίωσης των υποθέσεων. Το μήνυμα του διοικητή είναι το εξής: Αγαπητοί συνάδελφοι, Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 τέθηκε σε πλήρη λειτουργία και αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ. Καλύπτει το σύνολο των αναγκών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ. Κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις , εκ των οποίων οι 280.000 αφορούσαν κλήσεις για θέματα του Φορέα μας. Ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα τη στιγμή που στο παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνούσε τα 20 λεπτά. Όπως ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης κατά την παρουσίαση του 1555, οι ασφαλισμένοι, συνταξιούχοι και εργαζόμενοι δεν θα χρειάζεται πλέον να καλούν σε επιμέρους υπηρεσίες και υποκαταστήματα του Φορέα αλλά έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα από τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555. Στόχος τόσο του Υπουργείου όσο και της Διοίκησης είναι οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το σύνολο των κλήσεων να περνά υποχρεωτικά μέσα από το 1555. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε τον φόρτο εργασίας σας ώστε να εστιάσετε σε άλλα τρέχοντα και σημαντικά θέματα που αφορούν τους πολίτες. Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος, για το 2022, είναι αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα υποκαταστήματα θα μειωθεί σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητα σας. Η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών με τον Φορέα και για τον λόγο αυτό η υποστήριξη του από τους εργαζομένους είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Με γνώμονα τα παραπάνω έχουμε θεσπίσει κίνητρα-bonus για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται στο Τμήμα Eξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων. Καλώ όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555 να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα και να υποβάλουν την αίτηση τους μέχρι τις 30/11/2021. Προτεραιότητα της Διοίκησης και δική μου προσωπικά είναι η καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά και των συνθηκών εργασίας όλων σας ανεξαιρέτως. Το 1555 εξυπηρετεί και τους δυο αυτούς σκοπούς. Γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μαίρη Λαμπαδίτη, 28/03/2025 - 12:10 Επαγγελματικά ταμεία: 4,3% η απόδοση - Τα Ταμεία έχασαν 20 δισ. λόγω της έλλειψης επαγγελματικής διαχείρισης των αποθεματικών
Μαίρη Λαμπαδίτη, 13/02/2025 - 10:15 Αναδρομικά συνταξιούχων: Οδύσσεια χωρίς τέλος για 370.000 συνταξιούχους - Αναρμοδιότητα δήλωσε το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο - Πολιτική παρέμβαση για να αποφευχθεί η ταλαιπωρία ζητούν οι νομικοί
Μαίρη Λαμπαδίτη, 20/06/2024 - 10:04 ΙΝΕ/ΓΣΕΕ: Καθηλωμένοι οι μισθοί έναντι των κερδών των επιχειρήσεων - Κατά 8,3% μειώθηκε το εισόδημα!
Συνταξιούχοι οφειλέτες: Τέλος Αυγούστου οι πρώτες συντάξεις με χρέη! Περισσότεροι από 4.000 οφειλέτες έχουν ήδη υποβάλλει αίτηση συνταξιοδότησης με τα νέα αυξημένα όρια οφειλών και ελέγχονται από τον ΕΦΚΑ... Μαίρη Λαμπαδίτη, 20/06/2024 - 09:25
Υπουργείο Εργασίας: Τα 2+2 sos της Νίκης Κεραμέως Με τα εύσημα της μεταρρυθμίστριας από το υπουργείο Παιδείας , η Νίκη Κεραμέως διαδέχθηκε τη Δόμνα Μιχαηλίδου στο τιμόνι του... Μαίρη Λαμπαδίτη, 20/06/2024 - 08:58
Τι ισχύει για την ειδική άδεια με αποδοχές για τις Ευρωεκλογές - Διευκολύνσεις για άσκηση εκλογικών δικαιωμάτων «Διευκολύνουμε την άσκηση των εκλογικών δικαιωμάτων των συμπολιτών μας. Προτεραιότητά μας, η προάσπιση του δικαιώματος ψήφου όλων των πολιτών», δήλωσε... Μαίρη Λαμπαδίτη, 31/05/2024 - 09:45
Δια τηλεφώνου η επίλυση των προβλημάτων - Σε βίντεο οι απαντήσεις στις 100 πιο δημοφιλείς ερωτήσεις των ασφαλισμένων ΕΦΚΑ! Στον περιορισμό των « άσκοπων ραντεβού» στα υποκαταστήματα , στοχεύει το νέο πιλοτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ που ήδη υλοποιείται σε... Μαίρη Λαμπαδίτη, 31/05/2024 - 09:10
ΕΦΚΑ: Επεκτάθηκε και στον ιδιωτικό τομέα η τηλεφωνική ενημέρωση πριν από τη συνταξιοδότηση Με δείγμα 500 ασφαλισμένων από τον ιδιωτικό τομέα έχει ήδη ξεκινήσει η τηλεφωνική ενημέρωση των πολιτών που βρίσκονται κοντά στη... Μαίρη Λαμπαδίτη, 30/05/2024 - 10:44
Συνταξιούχοι οφειλέτες: Κερδισμένοι και χαμένοι από τη νέα διάταξη - Τον Ιούλιο ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συνταξιοδότησης Το Ιούλιο αναμένεται να ξεκινήσει η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για την έκδοση σύνταξης των οφειλετών με χρέη ως 30.000 ευρώ στον... Μαίρη Λαμπαδίτη, 30/05/2024 - 08:59