close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στο «κόκκινο» οι μηχανές σε επαγγέλματα που σχετίζονται, άμεσα ή έμμεσα, με την κάλπη!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/5/2023 - 11:48
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στο «κόκκινο» οι μηχανές σε επαγγέλματα που σχετίζονται, άμεσα ή έμμεσα, με την κάλπη!

Nextdeal newsroom, 12/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάποιοι δεν περιμένουν τα αποτελέσματα το βράδυ των εκλογών για να μάθουν αν θα κερδίσουν, γιατί έχουν ήδη ...υψηλά ποσοστά επιτυχίας. Όχι στην κούρσα των εκλογών, αλλά στις δουλειές τους. Είναι αυτοί που λόγω των επαγγελματικών τους δραστηριοτήτων, οι οποίες έχουν συνάφεια με τις εκλογικές αναμετρήσεις, εδώ και καιρό δουλεύουν ασταμάτητα για να προλάβουν.

Επικοινωνιολόγοι, διαφημιστές, ιδιοκτήτες εταιρειών με αφίσες και πλακάτ, δημιουργοί διαφημιστικού υλικού (από φυλλάδια μέχρι κονκάρδες), ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, εστιάτορες είναι κάποιοι από αυτούς που βλέπουν τον οικονομικό τους προϋπολογισμό να παίρνει την ανιούσα λόγω εκλογών. Έχουν στις «πλάτες» τους πολλές εκλογικές αναμετρήσεις και μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων περιγράφουν την καθημερινότητα με τους φρενήρεις ρυθμούς της, λίγες μέρες πριν από την 21η Μαΐου.

Δημοσκοπήσεις με ...ποιητικές αφιερώσεις

Δημοσκόπος και πολιτικός αναλυτής, ο Δημήτρης Βασιλειάδης λέει πως πολλά έχουν δει τα μάτια του -ή καλύτερα έχουν ακούσει τ’ αυτιά του- σε όλη την επαγγελματική του πορεία. Οι δημοσκοπήσεις ...δίνουν και παίρνουν τόσο για τις επικείμενες εθνικές εκλογές όσο και για τις δημοτικές. «Μπορεί οι δημοτικές κάλπες να είναι αργότερα, αλλά και οι δήμαρχοι έχουν τις ...ανησυχίες τους», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Βασιλειάδης, ο οποίος «τρέχει» δημοσκοπήσεις για υποψηφίους ακόμα και από αντίπαλα κόμματα.

«Κόμματα, βουλευτές, μέσα μαζικής ενημέρωσης (συμβατικά ή ψηφιακά), όλοι θέλουν τον δημοσκόπο τους! Αν και στη χώρα μας έχουμε αρκετές εταιρείες, η ζήτηση αυτή την περίοδο ξεπερνάει την προσφορά. Έως και την τελευταία στιγμή, έχουμε σχεδόν κάθε μέρα και μια δημοσκόπηση που πρέπει να παραδώσουμε. Μας ξεπερνάει», εξηγεί ο κ. Βασιλειάδης, που με την ομάδα του κάνουν υπερωρίες για να προλάβουν αριθμούς και καταγραφές.

Κάνοντας την δουλειά αυτή από το 2002 έχει ζήσει πολλές εκλογές, όλων των ειδών (εθνικές, ευρωεκλογές, αυτοδιοικητικές), ενώ έχει κάνει όλα όσα μπορεί να φανταστεί κανείς στο πλαίσιο της δουλειάς ενός δημοσκόπου: τηλεφωνικές (δημοσκοπήσεις), με κάλπη, με προσωπικές συνεντεύξεις, διαδικτυακές (τα τελευταία χρόνια), exit poll για τη δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση. Και όπως λέει, έχει ακούσει τα πάντα. «Μας έχουν τύχει πάρα πολλά πράγματα, ορισμένα εξ' αυτών πολύ χαριτωμένα. Ηλικιωμένες γυναίκες που απαγγέλλουν ...ποιήματα στους ερευνητές ή αφιερώνουν στίχους τραγουδιών σε πολιτικούς, κάποιος από τους ερωτώμενους που ζητά το τηλέφωνο της ερευνήτριας επειδή του αρέσει η φωνή της και θέλει να τη γνωρίσει από κοντά αλλά και βεβαίως κάποιοι που μας τα ...ψέλνουν, μιας και δεν έχουν μπροστά τους τον πολιτικό. Οπότε τα ακούμε εμείς για αρκετούς. Το διαχειριζόμαστε!», σημειώνει ο κ. Βασιλειάδης.

Στο ερώτημα για το χρονικό πλαίσιο που παραγγέλνει κάποιος μια δημοσκόπηση, ο κ. Βασιλειάδης απαντά ότι οι υποψήφιοι δεν χορταίνουν τις δημοσκοπήσεις. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να «τρέχει» η μέτρηση μέχρι και την Παρασκευή πριν από την Κυριακή των εκλογών.

«Θα έλεγα πως υπάρχουν και κάποιοι που έχουν εξάρτηση ή και εμμονή με τις δημοσκοπήσεις. Πολλές φορές αναγκάζομαι να τους πω ότι όσες και να κάνουν δεν θα λύσουν το πρόβλημα (αν υπάρχει). Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν το πρόβλημα, δεν το λύνουν», λέει χαρακτηριστικά ο δημοσκόπος.

Φώτα, κάμερα, TikTok σε μια «πτήση» με εισιτήριο την εκλογή

Ο Παντελής Ραφαήλ ασχολείται με το Branding και την Πολιτική Επικοινωνία. Κοιμάται ελάχιστες ώρες το τελευταίο διάστημα και,όπως λέει, η καθημερινότητα στην πολιτική επικοινωνία κατά τη διάρκεια των εκλογών μοιάζει με ελεύθερη πτώση ή βουτιά στο κενό με απίστευτη ταχύτητα, όπου αναρωτιέσαι αν θα ανοίξει το αλεξίπτωτο... «Η προετοιμασία της“ πτήσης” ξεκινάει συνήθως έναν χρόνο πριν, όταν όλοι οι “ επιβάτες” προσπαθούν να κλείσουν το καλύτερο “ εισιτήριο” στην Α΄ θέση. Έμπειροι και “ έμπυροι” πολιτικοί που ...τα ξέρουν όλα, νέοι υποψήφιοι και νέες υποψήφιες, οι οικογένειές τους, οι φίλοι τους, οι συνεργάτες τους- όλοι τα ξέρουν όλα- βάζουν τα δυνατά τους για να βρουν έναν/μία υπεύθυνο/η επικοινωνίας για το καλό της πατρίδας μας» σημειώνει, με μια δόση χιούμορ, ο κ. Ραφαήλ.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αναλαμβάνοντας υποψηφίους ξεκινά η συνεργασία και ακολουθεί μια τεράστια ατζέντα γεμάτη υποχρεώσεις. Όλοι στον χώρο γνωρίζουν ότι η δουλειά έχει απαιτήσεις και οι ρυθμοί είναι εξοντωτικοί, με αντίπαλο τον χρόνο και τις ώρες ξεκούρασης να μοιάζουν άπιαστο όνειρο.

Εγκρίνεται το concept και ξεκινάει η φωτογράφιση. «Φωτογράφιση σε εσωτερικούς χώρους, σε εξωτερικούς, σε γραφείο, σε στούντιο, με δύο - τρία κοστούμια, με πουκάμισο, με γραβάτα ή μη. Με αθλητικό ή γόβα. Εκεί που αναρωτιέμαι τι θα τις κάνω όλες αυτές τις φωτογραφίες, εμφανίζεται η οικογένεια. Να μην βγάλουμε και τα παιδιά; (λένε πολλοί)», περιγράφει, με γλαφυρό τρόπο, ο κ. Ραφαήλ.

Όταν το βασικό υλικό είναι έτοιμο, ξεκινούν τις εφαρμογές. Ιστοσελίδα, Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter, Instagram, TikTok, δημιουργικά, banner, αμέτρητα κείμενα, τοποθετήσεις, newsletter, GDPR.

«Οι συζητήσεις, οι προτάσεις, τα concept και οι πολιτικο-φιλοσοφικές προσεγγίσεις πέφτουν βροχή αλλά για τους περισσότερους από εμάς που εργαζόμαστε στην Πολιτική Επικοινωνία, ένα είναι το “ εισιτήριο” που έχουμε στη διάθεσή μας και ένας ο επιβάτης», τονίζει ο κ. Ραφαήλ.

Το πρόγραμμα σχεδόν ασφυκτιά και αν υπήρχαν παραπάνω ώρες προεκλογικά θα γέμιζαν και αυτές, σημειώνουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με την επικοινωνία εξηγώντας πως κάθε λεπτομέρεια είναι σημαντική. «Έχουμε πρόγραμμα γεμάτο συνεντεύξεις, ομιλίες, συναντήσεις, επίσημα γεύματα {...] {ost πριν από κάθε συνέντευξη, post μετά από κάθε συνέντευξη με το βίντεο ή το ηχητικό, post πριν από κάθε ομιλία, post μετά την ομιλία με απολογισμό και οπτικό υλικό, newsletter με όλα τα παραπάνω, καμπάνιες με το καλύτερο υλικό, μετά από τρεις ώρες ύπνο ξανά από την αρχή»...

Φωτιά ...στους εκτυπωτές. Σαρώνουν σε προτίμηση τα πτυσσόμενα πλακάτ

Σ’ ένα εργοστάσιο 1000τ.μ. στη βιομηχανική περιοχή της Θέρμης στη Θεσσαλονίκη, οι εκτυπωτές έχουν πάρει φωτιά. Αφίσες, πλακάτ μουσαμάδες εκτυπώνονται για τους υποψηφίους σχεδόν όλων των κομμάτων και τα διαφορετικά λογότυπα είναι εμφανή σε όλο τον χώρο. Όλα τα χρώματα όλα τα σχέδια και οι υπάλληλοι σε ρυθμούς γρήγορους. «Οι υποψήφιοι τα θέλουν όλα ...χθες! Αυτό είναι ένα θέμα και είναι κάτι που δεν γίνεται βέβαια, καθώς μαγικά δεν μπορούμε να κάνουμε, ωστόσο προσπαθούμε να τους ικανοποιήσουμε. Εδώ και ένα μήνα δεν παίρνουμε ανάσα», λέει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Άλκης Λαζαρίδης, ιδιοκτήτης εταιρείας εκτυπώσεων και επιγραφών.

Όπως εξηγεί, ειδικά τις τελευταίες δέκα ημέρες η ζήτηση είναι μεγάλη και κοινός παρονομαστής όλων είναι η ...βιασύνη για την παράδοση του υλικού, ώστε να έχουν τα πάντα έτοιμα για τις εμφανίσεις των τελευταίων ημερών, στις τελευταίες εκδηλώσεις και τις ομιλίες τους. «Έχουμε μεγάλες και μικρότερες παραγγελίες εδώ και καιρό. Παραγγελίες διαφορετικές σε μέγεθος και σε ποσότητα. Εκτυπώσεις μέχρι και δέκα επί δέκα, που για εμάς δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Έρχονται ή μού στέλνουν το αρχείο τώρα και μού λένε θα περάσω να το πάρω σε μία ώρα», λέει ο κ. Λαζαρίδης.

Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας έχει περάσει πολλές εκλογικές αναμετρήσεις και γνωρίζει καλά τις απαιτήσεις. Οι περισσότεροι προτιμούν ανθεκτικές κατασκευές στον εξωτερικό χώρο, ξύλινα η μεταλλικά τελάρα για να τα αναρτήσουν σε μπαλκόνια, να τα τοποθετήσουν στις εκδηλώσεις τους και μάλιστα τα περισσότερα είναι και μεταφερόμενα, για να μπουν στο τέλος στα γραφεία ή τα μπαλκόνια των στρατηγείων τους.

Όπως λέει ο κ. Λαζαρίδης οι αναμετρήσεις της τελευταίας δεκαετίας είναι λιγότερο δαπανηρές και συρρικνωμένες για τους υποψηφίους που παλαιότερα έβαζαν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη και έκαναν περισσότερες αφίσες και κατασκευές με τις φωτογραφίες και το λογότυπο του κόμματος που εκπροσωπούν.

Τα ...ποσοστά τους είδαν να ανεβαίνουν και αρκετοί ξενοδόχοι, που στις αίθουσές τους γίνονται ομιλίες και συγκεντρώσεις. Αρκετά είναι και τα εστιατόρια και τα καφέ που οι υποψήφιοι κάνουν παραδοσιακά τα τραπέζια, ειδικά τις τελευταίες δέκα μέρες. Δουλειές έχουν και τα γραφεία που φτιάχνουν διαφημιστικά- από στυλό και αναπτήρες και κονκάρδες μέχρι τσάντες, ενώ έχει πέσει η δουλειά στις σημαίες που άλλοτε ήταν σε πρώτο πλάνο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • εκλογές
  • Εκλογές 2023

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εποπτεύων Χ: Οι δεύτερες εκλογές, ο ταβερνιάρης, τα "λεφτόδενδρα", το καμπανάκι Στουρνάρα και η "ψήφος" της Morgan Stanley
    Εποπτεύων Χ., 11/5/2023

    Εποπτεύων Χ: Οι δεύτερες εκλογές, ο ταβερνιάρης, τα "λεφτόδενδρα", το καμπανάκι Στουρνάρα και η "ψήφος" της Morgan Stanley

  • Πώς θα χορηγηθεί η ειδική εκλογική άδεια στον ιδιωτικό τομέα;
    Nextdeal newsroom, 9/5/2023

    Πώς θα χορηγηθεί η ειδική εκλογική άδεια στον ιδιωτικό τομέα;

  • Ποιος θα κερδίσει τους αναποφάσιστους;

    Ποιος θα κερδίσει τους αναποφάσιστους;

    Η κλεψύδρα για το χρόνο των κρίσιμων εθνικών εκλογών έχει ήδη αρχίζει να αδειάζει και η δεξαμενή των αναποφάσιστων παραμένει...
    Σπύρος Καπράλος, 08/05/2023 - 09:56 8/5/2023
  • Πόσο εφικτή είναι η αυτοδυναμία;

    Πόσο εφικτή είναι η αυτοδυναμία;

    Νέα Δημοκρατία και Σύριζα μπαίνουν πλέον στην τελική ευθεία προς την κρίσιμη κάλπη της 21ης Μαΐου. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχοντας...
    Σπύρος Καπράλος, 04/05/2023 - 12:19 4/5/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
15:48 Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
  • 15:40 Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
  • 15:25 Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
  • 15:09 Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
  • 14:26 ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο έναντι 2,4% τον Μάρτιο
  • 13:43 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Οι συνέπειες από την άρση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης στο Ταμείο Εφάπαξ Παροχών Φαρμάκου!
  • 12:47 Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές
  • 11:57 Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"
  • 11:08 Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο
  • 10:52 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  • 10:35 Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο Europa Next: Αυτά που έχουμε κατακτήσει στην Ευρώπη δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον πλανήτη
  • 10:21 Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υπόθεση ευθύνης - όχι απλώς επισκευής
  • 10:02 Τουρισμός: Νέο ρεκόρ προσέλευσης και εσόδων το 2024 - Ήρθαν πάνω από 40,7 εκατομμύρια επισκέπτες
  • 09:52 Επιχειρήσεις: Νέοι κανόνες στην υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ - Τι αλλάζει
  • 09:28 Ποια είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα Ασφαλιστικά Κενά παγκοσμίως; Ακάλυπτες ζημιές τρισεκατομμυρίων!
  • 09:25 Πλαγίως: Ο Γουόρεν Μπάφετ
  • 09:19 Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016;
  • 09:13 Volkswagen T-Roc Dream: Η νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Δύο φωτογραφίες της νίκης
  • 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  4. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  5. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  6. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  7. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 3 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 5 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 5 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading