Nextdeal newsroom, 1/6/2010 - 12:49 facebook twitter linkedin OΛΠ-Cosco: Πρόσω ολοταχώς για ανάπτυξη και αναβάθμιση Nextdeal newsroom, 1/6/2010 facebook twitter linkedin OΛΠ και Cosco δραστηριοποιούνται στις δικές τους προβλήτες I και II. O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Aνωμερίτης, ενημέρωσε χθες το διοικητικό συμβούλιο ότι ο κανονισμός λειτουργίας της νέας προβλήτας είναι έτοιμος, όπως επίσης και τα τιμολόγια τα οποία έχουν σταλεί σε όλους τους πελάτες του OΛΠ. Παράλληλα, σημειώνεται έχουν ολοκληρωθεί και οι διαπραγματεύσεις με τους εργαζόμενους για το νέο εργασιακό καθεστώς. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά την συνεργασία του OΛΠ με την ΣEΠ (Cosco) στις προβλήτες I και II, ο κ. Aνωμερίτης ενημέρωσε το Δ.Σ. ότι θα υπάρξει ιδιαίτερη συμφωνία έτσι ώστε για κανένα πελάτη να μην δημιουργείται πρόβλημα από τυχόν εναλλακτική επιλογή.Κόστος Η νέοα προβλήτα της οποίας το επενδυτικό κόστος ανήλθε σε 160 εκατ. ευρώ θα λειτουργεί 365 ημέρες το χρόνο, με εξαίρεση την Πρωτοχρονιά, τα Xριστούγεννα και το Πάσχα, 24 ώρες το 24ωρο. H λειτουργία του στηρίζεται στα διεθνή πρότυπα όλων των σύγχρονων εμπορικών λιμένων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο νέο εμπορευματικό σταθμό του OΛΠ εγκαθίστανται προηγμένα συστήματα ελέγχου με πιστοποίηση όλων των χρηστών. Στο σύστημα τιμολόγησης θα συμπεριλαμβάνεται το lashing/unlashing (λύσιμο/δέσιμο) των εμπορευματοκιβωτίων, ενώ το σύστημα των σημειωτών θα παραμείνει ως έχει. Παράλληλα, θα υπάρχει ειδική πολιτική για τα κενά εμπορευματοκιβώτια, ενώ για τα ψυγεία θα υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις. H σύνδεση - αποσύνδεση των ηλεκτρικών συστημάτων θα είναι θέμα του OΛΠ. Για όλα τα φορτηγά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και κενών θα υπάρχει σύστημα προαναγγελίας. Πληρωμές Oι πληρωμές θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος e-banking, ενώ ο OΛΠ θα παρέχει πλήρη ασφαλιστική κάλυψη για ζημιά σε πλοίο ή εμπορευματοκιβώτιο στους πελάτες του. Να αναφερθεί ότι δεν θα καταβάλλονται κόμιστρα αποθήκευσης για τα κενά εμπορευματοκιβώτια τα οποία μπαίνουν στο Terminal για φόρτωση και εξαγωγή σε συγκεκριμένο πλοίο και δρομολόγιο κατόπιν προαναγγελίας. Κυρίαρχη η θέση των θαλασσίων μεταφορώνΑξίζει να σημειωθεί ότι οι θαλάσσιες μεταφορές έχουν κυρίαρχη θέση στο διεθνές εμπόριο, καλύπτοντας το 90% περίπου του συνολικού όγκου του διακινούμενου φορτίου. Οι χώρα μας διαθέτει 65 λιμένες σύμφωνα με στοιχεία της ΕΣΥΕ. Το σύνολο δε, των προς φόρτωση εμπορευμάτων αντιστοιχεί περίπου σε 24,5 εκατ. τόνους, ενώ το σύνολο των εκφορτωθέντων εμπορευμάτων φτάνει περίπου τα 52 εκατ. τόνους. Οι θαλάσσιες μεταφορές έχουν συντελούν ξεκάθαραστην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας, ενώ η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου που ενισχύει τις συνδυασμένες μεταφορές, αναμφισβήτητα δημιουργεί περεταίρω προοπτικές ανάπτυξης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/1/2025 Η Αθήνα «οικοδέσποινα» του συνεδρίου CAPA Airline Leader - ‘Airlines in Transition Summit 2025’
Πλαγίως: Να ρωτήσουμε τον Μασκ Μήπως να ρωτήσουμε τον Μασκ, να μας πει ποιόν / ποιά να βάλουμε Πρόεδρο; Λέω τώρα!!! Πλαγίως, 09/01/2025 - 10:10 9/1/2025
Η KPMG για 6η χρονιά «ανοίγει» ορίζοντες γνώσης μέσω της ενίσχυσης Δανειστικών Βιβλιοθηκών σε όλη την Ελλάδα 5 Σχολεία, 833 Μαθητές, 97 Εκπαιδευτικοί, 485 Βιβλία Το 2024 ενισχύθηκαν τα σχολεία, 9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας, 2ο Γυμνάσιο Ευόσμου, Δημοτικό Σχολείο... Nextdeal newsroom, 08/01/2025 - 13:12 8/1/2025