Nextdeal newsroom, 8/6/2010 - 16:37 facebook twitter linkedin Irda: Κανόνες στις telemarketing πωλήσεις Ασφαλιστικών προϊόντων Nextdeal newsroom, 8/6/2010 facebook twitter linkedin H Εποπτική Αρχή Ασφάλισης και Ανάπτυξης, Irda υποστηρίζει την προώθηση πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων μέσω εξ’ αποστάσεων καναλιών διανομής, όπως αυτά είναι το τηλέφωνο, διαδίκτυο, επιστολές μέσω απλού ταχυδρομείου. Ωστόσο επιβάλει αυστηρούς κανόνες που στόχο έχουν την σωστή και έγκυρη διευθέτηση και ολοκλήρωση των πωλήσεων και την σωστή λειτουργία της αγοράς.Αν και στην Ινδία, ακόμα οι πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων κυρίως μέσω διαδικτύου βρίσκονται ακόμα σε πολύ πρώϊμο στάδιο, με τον όγκο των πωλήσεων να βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα, η Εποπτική Αρχή πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα υπάρξουν ξεκάθαροι κανόνες που θα ρυθμίζουν τις εξ’ αποστάσεων πωλήσεις των ασφαλιστών, των μεσιτών κατά το στάδιο προσφοράς, διαπραγμάτευσης της πώλησης και, ολοκλήρωση της πώλησης. Ξεκινώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής, έχει δε, ήδη ζητήσει από τις ασφαλιστικές εταιρείες να διαβεβαιώσουν ότι οι πράκτορες τηλεφωνικών πωλήσεων, πωλήσεων μέσω διαδικτύου έχουν εκπαιδευτεί κατάλληλα και κατέχουν μια ειδική άδεια που τους επιτρέπει να ασκήσουν τα καθήκοντα αυτά.Πέραν τούτου, τόσο οι ασφαλιστές όσο και οι μεσίτες θα πρέπει να έχουν προετοιμάσει πριν την επαφή γραπτές και ξεκάθαρες προτάσεις σε ό,τι αφορά το όφελος που παρέχεται στον πελάτη από την πώληση του προϊόντος, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως και τους ακριβείς όρους που διέπουν το προϊόν αυτό. Και όχι μόνο αυτό, η Εποπτική Αρχή απαιτεί από τους χρήστες κατά την διαδικασία επαφής να καταγραφεί το όνομα το ασφαλιστή, το όνομα του πελάτη που έγινε η επικοινωνία, η γλώσσα που έγινε η συνομιλία και, ο κυρίαρχος στόχος της επαφής.Μέσα δε από την διαδικασία αυτή, ο καλών οφείλει να μάθει και να εξιχνιάσει, αν ο πελάτης μέσα από όσα αναφέρθηκαν έδειξε ενδιαφέρον και αν επιθυμεί να λάβει περισσότερες πληροφορίες στο μέλλον, ή ακόμα αν ο πελάτης είναι διαθέσιμος να δεχθεί μια δεύτερη τηλεφωνική επαφή, μόνο στην περίπτωση που του δοθούν περαιτέρω διευκρινίσεις σε ό,τι αφορά το προϊόν που το προσφέρεται.Σε περίπτωση τώρα, πώλησης συμβολαίων ζωής, συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ή άλλων σχετικών προϊόντων, προϊόντων δηλαδή που έχουν ως βασικό τους χαρακτηριστικό την αποταμίευση και επένδυση, ο Επόπτης υποχρεώνει να γνωρίζει ο εν δυνάμει πελάτης τα πλήρη χαρακτηριστικά του προϊόντος που αγοράζει και τους πιθανούς κινδύνους. Αυτό ορίζεται και ως βασική προϋπόθεση για την σωστή, ξεκάθαρη και έγκυρη επικοινωνία μεταξύ πελάτη και πωλητή. Οι μεσίτες τώρα, έχουν κάθε δικαίωμα να προωθούν τα προϊόντα κάνοντας χρήση των εξ αποστάσεων μεθόδων προώθησης και πώλησης, ωστόσο ρητά σημειώνεται ότι τους απαγορεύεται να προωθούν προϊόντα μιας και μόνο ασφαλιστικής ή μιας ομάδας συγκεκριμένων ασφαλιστών κατ’ αποκλειστικότητα, προφασιζόμενοι καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών τους.Τέλος, η εποπτική αρχή αναφέρει ότι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι οι πρόσφατοι αναθεωρημένοι τιμοκατάλογοι ώστε να μπορεί να γίνεται σύγκριση τιμών. Ενώ, οι μεσίτες δεν θα πρέπει να πληρώνονται για τίποτα άλλο, πέρα από τις υπηρεσίες μεσιτείας που παρέχουν. Όσο για τους ασφαλιστές, αυτοί από την πλευρά τους οφείλουν να ελέγχουν κατ’ επανάληψη την ποιότητα των πωλήσεων μέσω τηλεφωνικής επαλήθευσης ή μέσω της υπηρεσίας υποστήριξης του πελάτη μετά την πώληση και προς όλα τα δίκτυα πωλήσεων Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 5/11/2024 Σοφία Ζαχαράκη (Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας): Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην ΕΕ που απέκτησε Εθνικό Σχέδιο Δράσης για το Δημογραφικό - Η ενεργή γήρανση είναι βασικός πυλώνας του ΕΣΔΔ
Πλαγίως: Για την 28η Οκτωβρίου Το καταδιωκτικό Gloster Gladiator Mk I , της ΠΑ ( τότε ΕΒΑ ) , με στοιχεία Δ 187 , του ... Πλαγίως, 29/10/2024 - 08:57 29/10/2024
Η Ημερήσια Διαταγή Αρχιστράτηγου Αλέξανδρου Παπάγου (28-10-1940) Η Ημερήσια Διαταγή του Αρχιστρατήγου Αλέξανδρου Παπάγου στις 28 Οκτωβρίου 1940 είχε ως εξής: Η Α.Μ. ο Βασιλεύς και η Εθνική... Nextdeal newsroom, 27/10/2024 - 19:19 27/10/2024