Nextdeal newsroom, 25/10/2013 - 13:54 facebook twitter linkedin Boussias Communications: «Super league» ομιλητών στο 2nd Business of Luxury Conference Nextdeal newsroom, 25/10/2013 facebook twitter linkedin Ένα πλούσιο ρόστερ από διεθνείς και έλληνες ομιλητές με γνώση και εμπειρία στο management των προϊόντων και υπηρεσιών πολυτελείας φιλοξενεί το The 2nd Business of Luxury Conference. Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου στο Hotel Grande Bretagne από το Marketing Week και την Boussias Communications, με τίτλο «Understanding & Engaging the New Luxury Consumer». Κeynote speakers"Who needs Luxury?"Δημήτρης ΚατσαχνιάςPartner και Strategic Director, Air Paris "The Secret of Luxury Selling"Corinna SundermeierManaging Partner, Gioia Training & Coaching "Today's Luxury Consumer: Happier… but more discerning"Annia Spiliopoulos-EliadesFounding Partner, Quintessentially & Μanaging Partner, Algean Group Έλληνες ομιλητές"H Ελλάδα πρέπει και μπορεί να γίνει μια ακριβή 'μπουτίκ' τουρισμού"Γιάννης ΤσεκλένηςΣχεδιαστής"Ηeritage Branding"Γεώργιος ΠαπαλέξηςCEO, Zolotas"Re-defining before Re-positioning"Γιώργος ΔρακόπουλοςΓενικός Διευθυντής, ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) Case Study"Branding Luxury through Hospitality Heritage: The Yades Network"Βαρβάρα ΑυδήΠρόεδρος, Historic Hotels of Europe & Ιδρυτής, Yades Greek Historic Hotels Case Study"The "Αmanzoe" success story "Kατερίνα ΚατώπηΔιευθύντρια, Dolphin Capital Partners Special guest speaker"Η Ευρωπαϊκή βιομηχανία πολυτελείας και η θέση της Ε.Ε.: Ευκαιρίες για την Ελλάδα"Ρόδη ΚράτσαΕυρωβουλευτής, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 2007-2012, Patron, Delian League Initiative Συντονιστές πάνελ και ενοτήτων: Δρ Νικόλαος Μεταξωτός, MD, Publishing Consultant, World of Women Now Sudha Nair-Iliades, Publisher-Editor, Insider Publications Οι ομιλητές θα απαντήσουν σε καίρια ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο του luxury σήμερα, όπως:*Η ατζέντα του συνεδρίου βρίσκεται ακόμα υπό διαμόρφωση και αναμένεται να εμπλουτιστεί με επιπλέον ομιλητές από την αγορά Fashion & Beauty Ποια είναι η δυναμική ανάπτυξη της αγοράς των ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας διεθνώς; Πώς διαμορφώνονται oι νέοι παγκόσμιοι συσχετισμοί με την ισχυροποίηση των αναδυόμενων αγορών; Ποιο είναι το προφίλ του καταναλωτή των luxury brands & services, οι συνήθειες, οι ανάγκες του και ο τρόπος που ορίζει, αντιλαμβάνεται και προσεγγίζει τον χώρο του luxury; Ποιες στρατηγικές πώλησης και προώθησης επιλέγουν τα luxury brands & services, με βάση τα νέα κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα; Πώς η έκρηξη των online και social media και η ισχυρότατη επιρροή στην επικοινωνία επηρεάζουν τις πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών πολυτελείας; Πώς εξελίσσεται η εγχώρια αγορά luxury, ποια η θέση των εισαγόμενων luxury brands και η στρατηγική των «μεγάλων» που έχουν επενδύσει στην Ελλάδα; Πώς απαντά το concept του "affordable" luxury brands στην οικονομική κρίση; Ποιες είναι οι συνέπειες της κρίσης στη συμπεριφορά και τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών; Πώς αναδεικνύονται τα ελληνικά luxury brands και ποιο θα είναι το μέλλον τους στην Ελλάδα και εκτός συνόρων; Ποιες θα μπορούσαν να είναι οι προοπτικές της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού πολυτελείας; ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ & ΧΟΡΗΓΙΕΣΔανάη Σαλεπούλα, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 115), fax: 210 6617 778, e-mail: [email protected]ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΚατερίνα Βαλλογιάννη, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 105), fax: 210 6617 778, e-mail: [email protected]ΧΟΡΗΓΙΕΣ & ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒασίλης Κουτσαβλής, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 129), fax: 210 6617 778, e-mail: [email protected] Πατήστε ΕΔΩ για περισσότερες πληροφορίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πλαγίως: Πρόεδρε έλα πίσω! Και να μη ξεχνάμε ότι η αλήθεια κρύβεται στις λεπτομέρειες, γιατί εκεί δεν… προλαβαίνουν να τις …. προσαρμόσουν! Λοιπόν, ενώ... Πλαγίως, 11/10/2024 - 12:48 11/10/2024
Πλαγίως: Εκλογές για δήμαρχο Αθήνας! Με τόσες εκλογές που γίνονται και θα γίνουν, σκέπτομαι μήπως θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε και άλλη μία: Να ξανακάνουμε εκλογές... Πλαγίως, 08/10/2024 - 09:23 8/10/2024