Nextdeal newsroom, 9/12/2019 - 08:57 facebook twitter linkedin «Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές» - Εργαστήριο του ΣΕΒ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας Nextdeal newsroom, 9/12/2019 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο των δράσεων του για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, ο ΣΕΒ διοργάνωσε με επιτυχία την Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου, στα γραφεία του, το εργαστήριο ExportReady Master, με θέμα: «Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές». Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η κατανόηση των στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης, αλλά και η αξιοποίηση των εργαλείων αυτών, σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών στις χώρες του εξωτερικού. Ειδικότερα στο εργαστήριο παρουσιάστηκαν, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης που πρέπει να ακολουθούν οι ελληνικές εταιρείες για να επιτύχουν διεθνώς αλλά και οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που αναδύονται στις αγορές αυτές. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για συγκεκριμένες πρακτικές μάρκετινγκ και διαφήμισης για την αγορά της Γερμανίας, μιας αγοράς προηγμένης αλλά και με έντονο ανταγωνισμό, αλλά και για την αγορά της Ασίας, μια αγορά αναπτυσσόμενη, με διαφορετική κουλτούρα από το δυτικό κόσμο. Βασικός εισηγητής του εργαστηρίου ήταν ο κ. Κυριάκος Κυριακόπουλος, Ph.D., Καθηγητής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ, Ακαδημαϊκός Διευθυντής του Executive MBA, Ακαδημαϊκός Διευθυντής της Eurobank - ALBA MBA in Financial Services. Ακολούθησαν η κα. Νιόβη Παπαζώτου, Marketing Director, της εταιρείας “COCO - MAT Α.Β.Ε.Ε.” και ο κ. Παναγιώτης Δρόσος, Global Business Development Director, της εταιρείας «ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Α.Ε.» Μιλώντας για τη σημασία του εργαστηρίου, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής ΣΕΒ, Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης, σημείωσε ότι, «ο ΣΕΒ εντείνει τις προσπάθειες του για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων με σεμινάρια, εξειδικευμένη πληροφόρηση και επιχειρηματικές αποστολές, σε αγορές στόχους. Υπογράμμισε ότι η ανάγκη για περισσότερη εξωστρέφεια, είναι ένα από τα μαθήματα της οικονομικής κρίσης, ενώ πρόσθεσε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι λειτουργούν σε ένα διεθνές περιβάλλον, και ότι πρέπει να προσαρμοστούν στο διεθνή ανταγωνισμό με συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις στις διεθνείς αγορές ως βασική προϋπόθεση επιτυχίας». Περισσότερα για τις δράσεις ΣΕΒ για την εξωστρέφεια μπορείτε να αναζητήσετε στην ιστοσελίδα, www.sev.org.gr. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 8/11/2019 ΣΕΒ: Οι επιχειρήσεις φέρνουν την ανάπτυξη, όταν και όπου υπάρχει το σωστό πλαίσιο λειτουργίας τους!
Nextdeal newsroom, 8/11/2019 ΣΕΒ: Τα ρομπότ στη βιομηχανική παραγωγή έρχονται. Οι θέσεις εργασίας μένουν;
ΣΕΒ: Φοροελαφρύνσεις με πάταξη φοροδιαφυγής και νοικοκύρεμα δαπανών Το φορολογικό σύστημα παραμένει δέσμιο παρεμβάσεων στήριξης των στρωμάτων με χαμηλότερα εισοδήματα (φόρος εισοδήματος και περιουσίας), χωρίς μετρήσιμες παρεμβάσεις για... Nextdeal newsroom, 15/10/2019 - 13:59 15/10/2019
Οι προτάσεις του ΣΕΒ για βελτίωση του "Εργάνη" Την ανάγκη αναβάθμισης και απλοποίησης του πληροφοριακού συστήματος Εργάνη του υπουργείου Εργασίας, τονίζει ο ΣΕΒ σε σχετική έκθεση. Ειδικότερα, η έκθεση... Nextdeal newsroom, 04/10/2019 - 09:59 4/10/2019