Γιώργος Μούζος, 10/4/2020 - 13:06 facebook twitter linkedin O Covid-19 εκτόξευσε τη χρήση του Internet! Γιώργος Μούζος, 10/4/2020 facebook twitter linkedin Ο κορονοϊός και τα μέτρα περιορισμού που μπήκαν με σκοπό τη μείωση της διασποράς του, οδήγησαν σε μια σημαντική αύξηση στη χρήση του διαδικτύου, η οποία άγγιξε το 30%. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας), αλλά και μεγάλες εταιρείες διαδικτύου του εξωτερικού, η αύξηση που αναφέραμε παραπάνω, οφείλεται στο lockdown σε πολλές χώρες του κόσμου,. Έτσι το διαδίκτυο αποτελεί την μοναδική δίοδο για την επαφή με οικείους μας, αλλά και για την διατήρηση θέσεων εργασίας, χάρη στην τηλεργασία. Όπως ανακοίνωσε η Cloudflare, αμερικανική εταιρεία που παρέχει υποδομές δικτύου σε επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, από τα μέσα Ιανουαρίου μέχρι και το τέλος Μαρτίου, η κίνηση στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά περίπου 25%-30% σε πολλές μεγάλες πόλεις του πλανήτη. Για το ίδιο χρονικό διάστημα η διαδικτυακή κίνηση αυξήθηκε κατά 34% στη Νέα Υόρκη, κατά 23% στο Λονδίνο και στο Παρίσι, κατά 30% στη Μελβούρνη και κατά 40% στις πόλεις της Βόρειας Ιταλίας. Επίσης, η κίνηση διευρύνθηκε το ίδιο διάστημα κατά 18% στο Τόκιο και στο Σιάτλ, κατά 11% στο Βερολίνο και κατά 10,5% στο Σίδνεϊ. Σημαντικά αυξημένη εμφανίζεται η ζήτηση για εφαρμογές web conference, αλλά και chat γενικότερα. Για παράδειγμα, ο γίγαντας της πληροφορικής Microsoft ανακοίνωσε πως η πλατφμόρμα βιντεοκλήσεων Skype, την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, σημείωσε αύξηση κατά 70% της χρήσης της. Την πλατφόρμα επικοινωνίας Skype χρησιμοποιούν περί τα 40 εκατ. άνθρωποι, όπως αναφέρει η εταιρεία στο blog της, προσθέτοντας πως οι κλήσεις μεταξύ χρηστών Skype (Skype-to-Skype) τον Μάρτιο είχαν αυξηθεί κατά 220% από τον περασμένο μήνα. Διαφορές και στις ώρες σύνδεσης στο Διαδίκτυο! Η Cloudflare όμως ανέφερε στην ίδια έρευνα, πως υπάρχουν διαφορές και στο πότε συνδέονται οι πολίτες παγκοσμίως στο Διαδίκτυο, με τους αναλυτές να σχολιάζουν ότι πλέον χρησιμοποιούμε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές τον παγκόσμιο ιστό σε σχέση με την προ του κορωνοϊού εποχή. Έτσι, το peak της χρήσης δεν είναι πλέον μετά τις 7.30 μ.μ., αλλά διαπιστώνεται λίγο πριν από το μεσημεριανό φαγητό. Διαφορές υπάρχουν όμως και στον τόπο σύνδεσης των πολιτών ανά τον κόσμο. Έτσι, τα αστικά κέντρα δείχνουν να αποφορτίζονται, ενώ η κίνηση μεταφέρεται εκτός των κέντρων των πόλεων, καθώς πολλοί εργαζόμενοι εργάζονται πλέον εξ αποστάσεως από το σπίτι τους και δεν μεταβαίνουν στον τόπο εργασίας τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48