Γιώργος Μούζος, 12/5/2016 - 19:57 facebook twitter linkedin Παραδόσεις με drones η DHL Γιώργος Μούζος, 12/5/2016 facebook twitter linkedin Εκτός από το κολοσσό Amazon και η DHL μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των παραδόσεων αγαθών, με drones. Η γνωστή εταιρεία DHL κάνει το μεγάλο βήμα προς το μέλλον και ήδη έχει αρχίσει τις δοκιμές παραδόσεων δεμάτων με drones. Το εξελιγμένο drone που χρησιμοποιεί, έχει την ονομασία Parcelcopter, το οποίο εντός οχτώ λεπτών, ολοκληρώνει την παράδοση ενός δέματος, η οποία κανονικά θα διαρκούσε μισή ώρα για να πραγματοποιηθεί. Η δοκιμαστική λειτουργία, μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου έρευνας και καινοτομίας της εταιρείας, διεξήχθη μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, στην βαυαρική κοινότητα της Reit im Winkl, η οποία βρίσκεται σε υψόμετρο 1.200 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας. Ήταν η πρώτη φορά σε όλο τον κόσμο, που ένας πάροχος υπηρεσιών δεμάτων έχει άμεσα ενσωματώσει το Parcelcopter μέσα στην αλυσίδας διανομής της. Το Parcelcopter δοκιμάστηκε με ιδιώτες πελάτες, οι οποίοι έφεραν τα δέματα στους ειδικά σχεδιασμένους σταθμούς παράδοσης, που η DHL τους ονομάζει Packstation. Αυτοί είναι χώροι που θυμίζουν ένα μικρό ταχυδρομείο που στο πάνω μέρος τους έχουν ένα μικρό ελικοδρόμιο. Όταν λοιπόν το δέμα εισέρχεται εντός του Packstation, το Parcelcopter μπαίνει σε λειτουργία, δεσμεύει το δέμα, η οροφή ανοίγει και το drone ξεκινά το ταξίδι του για τον παραλήπτη. Όλη αυτή η λειτουργία μπαίνει σε ισχύ χωρίς τη συμμετοχή ανθρώπινου παράγοντα.Στο πλαίσιο της δοκιμής, το drone μπορούσε να μεταφέρει βαρύτερα φορτία, να διανύσει μεγαλύτερες αποστάσεις και να κάνει παραδόσεις σε μια αλπική περιοχή γνωστή για τις γεωγραφικές και μετεωρολογικές προκλήσεις. Ο πρώτος στόχος ήταν να ελέγξουν τις ταχέως μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες και τη σοβαρή διακύμανση της θερμοκρασίας στην περιοχή δοκιμής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02