Nextdeal newsroom, 14/4/2020 - 14:31 facebook twitter linkedin Eurobank: Ενέργειες και πρωτοβουλίες για την προστασία εργαζομένων και πελατών Nextdeal newsroom, 14/4/2020 facebook twitter linkedin Η Eurobank υπηρετεί από την πρώτη στιγμή το σκοπό ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και τις πρωτοβουλίες στήριξης της ελληνικής οικονομίας στην έκτακτη, δύσκολη συγκυρία που προκαλεί η εξάπλωση του COVID - 19. Συμμετέχοντας στη συλλογική εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης και τη στήριξη, εμπράκτως, του συστήματος δημόσιας υγείας από τον COVID – 19, ήλθε σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας και την Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας (ΕΚΑΠΥ) και προχώρησε στην προσφορά νοσοκομειακού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού κατά τις υποδείξεις των αρμόδιων φορέων. Μέτρα Προστασίας -Η Eurobank έλαβε άμεσα κάθε επιβεβλημένο και προβλεπόμενο μέτρο για την πρόληψη και προστασία των πελατών και των εργαζομένων της τηρώντας απόλυτα τις οδηγίες των αρμοδίων Αρχών. Ήδη εργάζονται εξ αποστάσεως περίπου 4.000 εργαζόμενοι, με όλες τις μονάδες της Τράπεζας να είναι σε πλήρη και απρόσκοπτη λειτουργία σε όλα τα επίπεδα, καθιστώντας την Eurobank μία από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα με τόσο υψηλό ποσοστό εργαζομένων σε καθεστώς τηλεργασίας κατά τη διάρκεια της κρίσης. Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων, εξασφαλίστηκε η απομακρυσμένη πρόσβαση για περίπου 60% κατά μέσο όρο, το οποίο ανέρχεται έως και στο 80% σε ορισμένες κεντρικές υπηρεσίες Αξιοποιήθηκαν με απόλυτη επιτυχία collaboration tools για συναντήσεις εξ αποστάσεως ώστε η Τράπεζα να παραμένει πλήρως λειτουργική από την πρώτη μέρα ακόμη και υπό τις παρούσες δύσκολες συνθήκες. Παράλληλα, υιοθετήθηκε το μοντέλο της εφεδρείας, τόσο για προληπτικούς λόγους προστασίας της υγείας των εργαζομένων της, όσο και για τον περιορισμό του συνωστισμού και των συναθροίσεων και με εξωτερικούς πελάτες στους χώρους εργασίας. Αξίζει να επισημανθεί ότι η Eurobank λειτουργούσε σε καθεστώς work@home μία εβδομάδα, πριν, ανακοινωθούν τα κυβερνητικά μέτρα για το lockdown, ενώ όλη η διαχείριση έγινε απολύτως ψηφιακά, μέσω της πλατφόρμας SAP Success Factors ώστε να οργανώνεται απρόσκοπτα ο προγραμματισμός των εργασιών κάθε μονάδας. Ιδιαίτερη μέριμνα δόθηκε, εξαρχής, σε εργαζομένους της Τράπεζας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, μέσω της άμεσης απομάκρυνσής τους από την εργασία. Με στόχο τη στήριξη του συνόλου των εργαζομένων συστάθηκε νέο Help Line από εξειδικευμένη ομάδα ιατρών και ενισχύθηκε η Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης, όπου έμπειροι ψυχολόγοι προσφέρουν βοήθεια σε όσα θέματα απασχολούν τους εργαζομένους. Ενισχύθηκαν τα μέτρα προστασίας στο δίκτυο καταστημάτων, τα οποία παραμένουν σε λειτουργία σε όλη τη χώρα με ελεγχόμενη πρόσβαση. Απολυμάνθηκαν, προληπτικά, όλα τα κτίρια, το προσωπικό εφοδιάστηκε με μάσκες και απολυμαντικά ενώ πραγματοποιείται διαρκής, ενισχυμένος και σχολαστικός καθαρισμός των χώρων εργασίας – ιδίως του δικτύου των καταστημάτων – συμπεριλαμβανομένων των ΑΤΜ. Σε όλο το δίκτυο καταστημάτων τοποθετήθηκαν ειδικά χωρίσματα (Plexiglass) πάνω στους πάγκους των ταμείων εξυπηρέτησης δημιουργώντας έναν αποτελεσματικό φραγμό στα σταγονίδια που διασκορπίζονται κατά την ομιλία, προστατεύοντας τόσο τον πελάτη όσο και τον εργαζόμενο κατά τη διάρκεια των συναλλαγών. Τα στελέχη των καταστημάτων είναι στη διάθεση των πελατών με στόχο τη βέλτιστη και ασφαλή εξυπηρέτησή τους. Για την ασφάλεια όλων, η Eurobank εφαρμόζει επακριβώς το σύνολο των οδηγιών του ΕΟΔΥ. -Ενεργοποιεί έκτακτα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και νοικοκυριών για τη διευκόλυνση αποπληρωμής δανειακών υποχρεώσεων. -Εμπλουτίζει διαρκώς τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργικότητες παρέχοντας απλές και ασφαλείς λύσεις μέσω όλων των εναλλακτικών ψηφιακών καναλιών για την απρόσκοπτη διενέργεια της πλειονότητας των συναλλαγών, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία πελατών σε κατάστημα. Για παράδειγμα, η δυνατότητα δήλωσης - μέσω του e – Banking - στοιχείων επιταγών για να τύχουν της αναστολής προθεσμιών εμφάνισης και πληρωμής, βάσει της σχετικής από 30/03/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου - ΠΝΠ- (ΦΕΚ Α΄75), η οποία διατέθηκε στις επιχειρήσεις με «προστατευόμενους» ΚΑΔ (φυσικά και νομικά πρόσωπα). -Πραγματοποιεί ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πελατών για την προστασία τους από διαδικτυακές απάτες και στο πώς να πραγματοποιούν αγορές online με ασφάλεια. -Από την πρώτη στιγμή και σύμφωνα με την απόφαση της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών για αποφυγή συνωστισμού στα καταστήματα στο πλαίσιο προστασίας των εργαζομένων και των συναλλασσόμενων ΔΕΝ πραγματοποιούνται στα καταστήματα της Τράπεζας με φυσική παρουσία οι ακόλουθες συναλλαγές: Αναλήψεις μετρητών έως €400, καταθέσεις μετρητών έως €1.000, πληρωμές λογαριασμών τρίτων (δημόσιο, ενέργεια, ύδρευση, τηλεφωνία, συνδρομητική τηλεόραση, ασφάλειες, κ.λπ.), ενημέρωση λογαριασμών - κινήσεων και υπολοίπων - βιβλιαρίων. Όλες αυτές οι συναλλαγές είναι διαθέσιμες μέσω εναλλακτικών δικτύων (ATMs, e-Banking, Eurobank Mobile app). Η άμεση ανταπόκριση στις έκτακτες συνθήκες που προέκυψαν ήταν ένα “stress test” πολλών ταχυτήτων για την ψηφιακή ετοιμότητα του Ομίλου, η οποία ήταν σε τέτοιο επίπεδο που επέτρεψε να οργανωθεί, σε ελάχιστο χρόνο, ένας ψηφιακός τραπεζικός οργανισμός που αντιμετωπίζει αποτελεσματικά την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση. Στις δύσκολες αυτές συνθήκες αποδείχθηκε καθοριστική η στρατηγική στόχευση που είχε η Τράπεζα τα τελευταία χρόνια για την επιτυχή, σταδιακή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Η Eurobank, που συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική, πραγματοποίησε και πραγματοποιεί αξιόλογες επενδύσεις για να εξελιχθεί στην πιο απλή, ψηφιοποιημένη τράπεζα στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Την τελευταία τριετία έχει επενδύσει άνω των 150 εκατομμυρίων ευρώ σε έργα τεχνολογίας, ενώ το πλάνο τεχνολογικών επενδύσεων συνεχίζεται με ισχυρή δυναμική και την επόμενη τριετία. Το Group ΙΤ έχει μετεξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε ένα πολυδιάστατο οικοσύστημα υποδομών και δεξιοτήτων, στο οποίο 600 εξειδικευμένοι επαγγελματίες στο χώρο της τεχνολογίας - σε συνεργασία με ένα δίκτυο συνεργατών ελληνικών εταιρειών πληροφορικής - υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις εγχώριες και, συνολικά, τις διεθνείς δραστηριότητες της Τράπεζας. Η υποδομή που δημιουργήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια τόσο σε τεχνολογικό όσο και στο επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, ήταν ο καταλυτικός παράγοντας που επέτρεψε την αποτελεσματική διαχείριση των ακραίων έκτακτων συνθηκών της τρέχουσα κρίσης. Η Eurobank θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό των πελατών της, τόσο με τα δικά της μέσα όσο και συμμετέχοντας στην εθνική προσπάθεια και στα προγράμματα της κυβέρνησης για τη στήριξη των επιχειρήσεων, ώστε να αντιμετωπισθεί και αυτή η κρίση. Διαρκής στόχος της Τράπεζας είναι να συμβάλει στην επιστροφή της κανονικότητας και την ανάταξη της οικονομίας. Τα ψηφιακά μέσα για Ιδιώτες -Αξιοσημείωτη είναι η διεύρυνση της ηλεκτρονικής πελατειακής βάσης κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID - 19. Ο Μάρτιος ‘20 έκλεισε με τη μεγαλύτερη, έως σήμερα, χρήση στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας καθώς αυξήθηκε η ανάγκη διεκπεραίωσης καθημερινών συναλλαγών και αγορών αγαθών εξ αποστάσεως (e-Commerce / online shopping). Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση χρηστών στα ψηφιακά κανάλια κατά 32%, σε σχέση με τον Μάρτιο του ’19 και ειδικά στο Eurobank Mobile App αύξηση κατά 51%. Είναι ενδεικτικό ότι την τελευταία μέρα του Μαρτίου σχεδόν 1.800 πελάτες συναλλάσσονταν από τα ψηφιακά κανάλια ανά λεπτό. Η πλειονότητα των νέων χρηστών και ενεργοποιήσεων μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στο e-Banking και στο Eurobank Mobile App, χωρίς να χρειαστεί να εξέλθει από το σπίτι τους (Digital Onboarding). Ενδεικτικό της δυναμικής είναι ότι από την 28η Μαρτίου και έπειτα καταγράφεται τριπλασιασμός στο ρυθμό των νέων εγγραφών και ενεργοποιήσεων κωδικών, ενώ, ειδικά ο ρυθμός εγγραφών που έρχεται μέσω Digital Onboarding έχει σχεδόν οκταπλασιαστεί, σε σχέση με την κανονική ροή πριν την πανδημία! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. -Τα παραπάνω αποτελέσματα επιτεύχθηκαν χάρη στις πρωτοβουλίες που ανέλαβε η Eurobank ώστε, όσοι δεν είχαν εξασφαλίσει πρόσβαση στην ηλεκτρονική τραπεζική, να την αποκτήσουν άμεσα για να αξιοποιήσουν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια όλες τις δυνατότητες που προσφέρει η Τράπεζα για ηλεκτρονικές συναλλαγές από όλα τα εναλλακτικά δίκτυα, το e – Banking, το m - Banking από κινητά τηλέφωνα και tablet, το V-Banking, αποφεύγοντας το συνωστισμό στα καταστήματα και τη χρήση μετρητών. -Η Τράπεζα ενημέρωσε 550.000 πελάτες της που έχουν κάρτες Eurobank, αλλά όχι κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής, για το πώς μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική τραπεζική από τον υπολογιστή ή το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία στο κατάστημα. -Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπως ηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, η Eurobank ανέλαβε πρωτοβουλίες ώστε εύκολα, γρήγορα και απλά, εφόσον έχουν δηλώσει τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου και έχουν ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο όνομά τους, να μπορούν να πραγματοποιούν όλες τις καθημερινές τους συναλλαγές, μένοντας σπίτι. Επίσης, δημιούργησε απλές οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα. -Οι πελάτες υποδέχθηκαν θετικά τις πρωτοβουλίες της Τράπεζας. Ενδεικτικά: Μεταξύ 16/03 - 06/04/2020 επανεκδόθηκαν κωδικοί e – Banking από περίπου 18.000 πελάτες, οι οποίοι για μεγάλο διάστημα δεν χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία και στην πλειονότητά τους πραγματοποίησαν μεταφορές χρημάτων (σε λογαριασμούς Eurobank), εμβάσματα και πληρωμές. Ένα 40% των πελατών που έκαναν Digital on Boarding, μετά τον περιορισμό κυκλοφορίας, είναι πάνω από 55 ετών, όταν το ποσοστό της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας την προηγούμενη περίοδο ήταν κάτω από 20%! -Μεγάλο ενδιαφέρον παρατηρείται επίσης στις νέες υπηρεσίες των ψηφιακών καναλιών: Μέσω του e-Banking και της υπηρεσίας ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation, οι πελάτες της Eurobank μπορούν να έχουν στην οθόνη του υπολογιστή τους, μέσω ασφαλούς διασύνδεσης, τη συνολική εικόνα των υπολοίπων, καθώς και τις κινήσεις, σε καταθετικούς λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες που διατηρούν σε οποιαδήποτε ελληνική συστημική τράπεζα. Η ενεργοποίηση της νέας υπηρεσίας του Eurobank Mobile app, Cards Control, μέσω της οποίας οι κάτοχοι καρτών πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών αποκτούν μια σειρά από υπηρεσίες ελέγχου της κάρτας τους και διευκόλυνσης συναλλαγών, είχε ιδιαίτερα θετική υποδοχή, με 10.000 εγγεγραμμένους χρήστες για το διάστημα από 16/03/20, ημερομηνία που διατέθηκε η υπηρεσία, έως 08/04/2020. Υπενθυμίζεται ότι η αυξημένη εκτέλεση συναλλαγών μέσω των ψηφιακών καναλιών, μπορεί να εξυπηρετηθεί με προνομιακή τιμολόγηση σε πληρωμές και μεταφορές χρημάτων, μέσω των νέων πακέτων συνδρομητικών προγραμμάτων υπηρεσιών και τραπεζικών συναλλαγών. Πρόκειται για τα προγράμματα ”Advanced for Business” για τους επιχειρηματίες πελάτες και «e-Συναλλαγές» για τους Ιδιώτες, τα οποία ήδη παρείχε η Τράπεζα. Οι κάρτες -Έχει ξεκινήσει η αποστολή – δωρεάν - στο σπίτι, ταχυδρομικά, νέων χρεωστικών καρτών σε πελάτες για να εκδώσουν άμεσα κωδικούς ηλεκτρονικών συναλλαγών αλλά και για να μπορούν να πραγματοποιήσουν ανέπαφες πληρωμές. Η ενεργοποίηση των χρεωστικών καρτών καθώς και η απόκτηση κωδικών και η ενεργοποίηση e – Banking, είναι δυνατές, μέσω ασφαλούς διαδικασίας, χωρίς φυσική παρουσία του πελάτη στο κατάστημα. -Η επανέκδοση της χρεωστικής κάρτας λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής, θα πραγματοποιείται χωρίς χρέωση μέχρι τις 30 Απριλίου 2020 ενώ, χωρίς χρέωση πραγματοποιείται και η επανέκδοση PIN. -Το όριο του ποσού των ανέπαφων συναλλαγών καρτών χωρίς τη χρήση ΡΙΝ είναι αυξημένο στα 50€ από τα 25€ (έως 31/05/2020). Τηλεφωνικά Η Eurobank, στο πλαίσιο εξυπηρέτησης του κοινού με εξ αποστάσεως συναλλαγές, προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, άμεσα και απλά, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, τηλεφωνικά μέσω του Europhone Banking (210 - 9555000), υπηρεσία που είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Ενημέρωση & εκπαίδευση πελατών -Υλοποιούνται, συστηματικά, ενέργειες ενημέρωσης των πελατών με χρηστικές πληροφορίες τόσο για την προστασία τους όσο και για συναλλαγές που τους αφορούν. https://www.eurobank.gr/el/covid-19/security-awareness https://www.eurobank.gr/el/covid-19/pos-kanete-agores-online-me-asfaleia -Είναι ενδεικτικό ότι χρησιμοποιώντας e-mail, viber και SMS, η Eurobank έχει ήδη επικοινωνήσει με περισσότερους από 1,8 εκατομμύρια πελάτες, ενώ δημιούργησε στο eurobank.gr & social media ειδική ενότητα για την άμεση και αποτελεσματική ενημέρωση των πελατών της, με αναλυτικές οδηγίες «πλοήγησης» στα ψηφιακά της μέσα, συχνές ερωτήσεις, χρηστικές πληροφορίες για την προστασία τους και εκπαιδευτικά video. Δείτε εδώ αναλυτικά όλο τον οδηγό της Eurobank με τα επιπλεον οικονομικά μέτρα που λαμβάνει για τις επιχειρήσεις, τις επιταγές, καθώς και τις εξειδικευμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 9/4/2020 Eurobank: Πληρωμές προς το Δημόσιο με ένα τηλεφώνημα, δωρεάν, χωρίς κωδικούς πρόσβασης
Nextdeal newsroom, 8/4/2020 Eurobank: Αναβάλλεται η αποστολή φυσικών αντιγράφων κινήσεων σε καταθετικούς λογαριασμούς
Eurobank: Προτεραιότητα στην ομαλή και ασφαλή εξυπηρέτηση Η Eurobank με ανακοίνωση ενημερώνει ότι βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημικής κρίσης και λαμβάνει... Nextdeal newsroom, 18/03/2020 - 09:44 18/3/2020
Προσφορά νοσοκομειακού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού από την Eurobank Η Eurobank συμμετέχοντας στη συλλογική εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης και τη στήριξη εμπράκτως του συστήματος Δημόσιας... Nextdeal newsroom, 23/03/2020 - 21:25 23/3/2020