Nextdeal newsroom, 15/3/2018 - 11:12 facebook twitter linkedin Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών Nextdeal newsroom, 15/3/2018 facebook twitter linkedin Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr). Η δημόσια ανάρτηση των αξιολογήσεών των πελατών για τις υπηρεσίες που έλαβαν από την Carglass® αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι αφουγκρασμού των αναγκών τους αλλά και του επιπέδου που η εταιρία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Τη δυνατότητα αξιολόγησης έχουν όλοι οι πελάτες θραύσης κρυστάλλου, οι οποίοι λαμβάνουν με email σχετικό σύνδεσμο της φόρμας αξιολόγησης, με δυνατότητα βαθμολογίας από το 1 έως το 5 αλλά και την καταγραφή αναλυτικών σχολίων. Η δημιουργία του συγκεκριμένου καναλιού από την Carglass®, έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης που διαθέτει, όπως η έρευνα ικανοποίησης Net Promoter Score (NPS 2017 85%) που διεξάγεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά και η δυνατότητα αξιολόγησης μέσα από τα Social media. Η διαχείρισή όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πραγματοποιείται από το Τμήμα Service Recovery της εταιρείας, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίλυση και την ορθή διεκπεραίωση τους. Φιλοσοφία της Carglass® είναι η διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος διαφάνειας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο ψηφιακής αλληλεπίδρασης η οποία ευνοεί τη δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/12/2017 Η CARGLASS ανάμεσα στις 11 εταιρείες που διακρίθηκαν στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017
Carglass: Ελληνικός Διαγωνισμός ανάδειξης καλύτερου τεχνικού Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη με μεγάλη επιτυχία ο Ελληνικός Ημιτελικός για τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Best of Belron®... Nextdeal newsroom, 13/11/2017 - 11:19 13/11/2017
Η Carglass Greece υιοθετεί ένα ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας Σε ένα περιβάλλον που τα κανάλια επικοινωνίας ψηφιοποιούνται όλο και περισσότερο, μια πελατοκεντρική εταιρεία όπως είναι η Carglass, αναπόφευκτα θέτει σε προτεραιότητα... Nextdeal newsroom, 06/11/2017 - 08:17 6/11/2017