Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 3/4/2018 - 09:33 facebook twitter linkedin Ανταποκρίνονται όλες οι εταιρείες Οδικής Βοήθειας εντός μιας ώρας από την κλήση; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 3/4/2018 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το «Εύλογο Χρονικό Διάστημα» εξυπηρέτησης ενός ακινητοποιημένου οχήματος από την Οδική Βοήθεια; Ανταποκρίνονται όλες οι οδικές βοήθειες σε ότι λέει ο νόμος; Έχουν όλες οι εταιρείες κατάλληλο προσωπικό; Ο νόμος 3651/2008 ΦΕΚ Α’ 44 ορίζει τα θέματα περί Οδικής Βοήθειας ενώ οι νέες διατάξεις που συμπεριλήφθηκαν στο πολυνομοσχέδιο της από 9/1/2018, εκτός των άλλων τροποποίησαν την παλαιότερη νομοθεσία και ορίσαν ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εξυπηρέτησης των οδηγών από τις εταιρείες Οδικής Βοήθειας. To nextdeal.gr δημοσίευσε το νόμο (δείτε εδώ). Σε περίπτωση που ένα όχημα ακινητοποιηθεί από μια βλάβη/ζημιά ο ασφαλισμένος οδηγός οφείλει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας που συνεργάζεται και να γνωστοποιήσει τα στοιχεία αυτοκινήτου και τον αριθμό ασφαλιστηρίου, το ακριβές σημείο ακινητοποίησης του οχήματος, όσο το δυνατόν πληρέστερη περιγραφή της βλάβης και κάθε αναγκαία πληροφορία που θα διευκολύνει την παροχή των υπηρεσιών της Οδικής Βοηθείας. Ο αρχικός νόμος όριζε πως οι επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας Οχημάτων παρέχουν την οδική εξυπηρέτηση άμεσα χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένο χρόνο εξυπηρέτησης. Δείτε εδώ απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου του αρχικού νόμου: Η διάταξη του πολυνομοσχεδίου τροποποίησε την υφιστάμενη νομοθεσία και καθόρισε συγκεκριμένο χρόνο εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου από την Οδική Βοήθεια. Δείτε εδώ απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου του πολυνομοσχεδίου: Το nextdeal.gr μαζί με τις ευχές για καλές γιορτές προτείνει να ρίξετε μια ματιά στο συμβόλαιο σας να βεβαιωθείτε ότι ισχύει και να περάσετε στις επαφές του κινητού σας τα σχετικά τηλέφωνα της οδικής και της εταιρείας που συνεργάζεστε. Το nextdeal.gr επίσης υπενθυμίζει στους ασφαλιστές ότι είναι μια ευκαιρία να το υπενθυμίσουν στους πελάτες τους με την ευκαιρία των εορτών. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/03/2025 - 09:05 Τι παρέχει η Οδική Βοήθεια Ατυχήματος και τι να προσέξουν οι ασφαλισμένοι οδηγοί;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/03/2025 - 09:09 Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο την τελευταία 5ετία;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 16:07 Ποιες περιπτώσεις δεν καλύπτει μια ασφάλεια ζωής και υγείας;
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα το 2025; Πόσους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές έχει η Ελλάδα σήμερα; Σύμφωνα με το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές το 2025... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 15:56
Τι καλύπτει η ασφαλιστική παροχή «Αερόσακοι και Ζώνες Ασφαλείας» και ποιους οδηγούς αφορά; Ο κίνδυνος να ανοίξουν οι αερόσακοι και να καταστραφούν οι μηχανισμοί των ζωνών ασφαλείας κατόπιν μιας σύγκρουσης είναι συχνός. Η... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/02/2025 - 11:25
Τα ασφαλιστήρια υγείας παρέχουν πρόσβαση σε ιδιωτικά νοσοκομεία και νέες θεραπείες κατά του καρκίνου σε Ελλάδα και Εξωτερικό Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου, παρατίθενται ορισμένα χρήσιμα στοιχεία, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ασφαλιστική καθημερινότητα... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/02/2025 - 10:50
Τι παρέχουν τα ασφαλιστήρια υγείας στα επείγοντα; Όλα τα ασφαλιστήρια υγείας όλων των εταιρειών, παρέχουν έξοδα για έκτακτα περιστατικά, σε συνεργαζόμενα νοσοκομεία. Οι παροχές είναι σημαντικές, καθώς... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/02/2025 - 10:15
Ασφαλίζεται οδηγός χωρίς δίπλωμα οδήγησης; Τι γίνεται με την ασφάλιση του οδηγού που στερείται δίπλωμα οδήγησης; Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του Γραφείου Ενημέρωσης Δημοσιογράφων Θεσσαλονίκης,... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/02/2025 - 10:15
Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να καταγγελθεί ένα ασφαλιστήριο υγείας; Σύμφωνα με τους γενικούς όρους των ασφαλιστηρίων υγείας, ένα συμβόλαιο μπορεί να καταγγελθεί σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω περιπτώσεις, χωρίς... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/02/2025 - 09:24