Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/5/2018 - 11:09 facebook twitter linkedin Έως πότε οι ασφαλιστές θα αγωνίζονται να βρουν το δίκιο τους και να προστατεύουν τον ιδρώτα τους και τα δικαιώματα πελατών τους; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/5/2018 facebook twitter linkedin Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είναι μια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας που ασχολείται και συνδράμει σε θέματα παραπόνων, καταγγελιών, ερωτήσεων, επισημάνσεων, διευκρινήσεων, προσφυγών, επιβολής προστίμων κ.α. των καταναλωτών από τις συναλλαγές τους με υπηρεσίες και καταναλωτικά αγαθά (δείτε εδώ: http://www.efpolis.gr/). Τα θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή είναι συναλλαγές με τράπεζες, πιστωτικές κάρτες, δάνεια, υπερχρέωση νοικοκυριών, πλειστηριασμούς, ρύθμιση χρεών, τηλεπικοινωνίες, ψηφιακή τηλεόραση, προϊόντα, τιμές ΦΠΑ, γυμναστήρια, κέντρα διασκέδασης, τουρισμό, ταξίδια, αλλοίωση προϊόντων, δίδακτρα, ηλεκτροδότηση, μισθώσεις κατοικιών, συγκοινωνίες, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, αγορές εξ αποστάσεως, ηλεκτρονικό εμπόριο κ.α. Σύμφωνα με το από 14/3/2018 Δελτίο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή κατά το έτος 2017 η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα ύψους 269000 χιλ. ευρώ, 3 συστάσεις για συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία, πρόστιμα ύψους 747000 χιλ. ευρώ για περιπτώσεις παραβίασης αγορανομικών κανόνων κ.α. Επιπλέον η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ασχολείται με ποικίλα θέματα που αφορούν ασφαλιστικές εταιρείες όπως αυξήσεις ασφαλίστρων, καταχρηστικούς όρους, καθυστέρηση αποζημίωσης, τακτικές μείωσης της τελικής αποζημίωσης σε επισκευές οχημάτων από τροχαία, άρνηση καταβολής τιμολογίου ΦΠΑ σε νοσηλείες, απόκρυψη αξίας εξαγοράς συμβολαίων, καθυστέρηση απόδοσης εξαγοράς, ανάκληση/πτώχευση ασφαλιστικών εταιρειών, διαφορετικοί όροι ασφάλισης από τους συμφωνηθέντες με τον ασφαλιστή κ.α. Ασφαλώς κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθύνει και στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας Ελλάδος. Το nextdeal.gr συχνά γίνεται αποδέκτης παραπόνων διαμεσολαβητών που τρέχουν στα δικαστήρια να βρουν το δίκιο τους από διάφορα θέματα συνεργασιών με εταιρείες όπως καταγγελίες συμβάσεων με ασαφείς όρους, διακοπή συνεργασίας κατόπιν σοβαρών ασθενειών, πιέσεις αλλαγών των παλαιών προγραμμάτων σε νέα, υφαρπαγές χαρτοφυλακίων κ.α. Ένα ερώτημα που προκύπτει είναι εάν οι όροι συνεργασίας και συμβάσεων των διαμεσολαβητών με τις ασφαλιστικές και τις ασφαλειομεσιτικές εταιρείες περιλαμβάνονται στα θέματα αξιολόγησης της ΔΕΙΑ ή/και της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η απορία «έως πότε οι ασφαλιστές θα αγωνίζονται να βρουν το δίκιο τους και να προστατεύσουν τα δικαιώματα τους» είναι εύλογη. Ένα δείγμα των πολλών προβλημάτων τους είναι και όσα σχολιάζουν διάφοροι στην ομάδα «Ενεργοί Ασφαλιστές» αλλά και στις προσωπικές σελίδες πολλών διαμεσολαβητών στο Facebook και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το nextdeal.gr θα πρότεινε την δημιουργία μιας ειδικής επιτροπής αξιολόγησης των διάφορων όρων, στο πλαίσιο λειτουργίας των σωματείων και συνδικαλιστικών οργάνων των διαμεσολαβητών, και παραμέτρων των συμβάσεων συνεργασίας που διατίθενται από τις εταιρείες προς τους διαμεσολαβητές καθώς και των υποχρεώσεων και δικαιωμάτων και των δυο μερών εκατέρωθεν, ασφαλιστών και εταιρειών που απορρέουν από αυτές. Πιθανόν η ενέργεια αυτή θα λειτουργούσε υποστηρικτικά προς την κατεύθυνση εξυγίανσης του κλάδου και αύξησης του ενδιαφέροντος από νέους/νέες ενδιαφερόμενους/ες επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Το nextdeal.gr που είναι η πρώτη πηγή ενημέρωσης καταναλωτών για το χρηματοασφαλιστικό χώρο περιμένει προτάσεις και σχόλια των αναγνωστών του για το σημαντικό αυτό θέμα. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 03/04/2025 - 11:23 Πως μπορεί μια επιχείρηση που είναι κλειστή για επισκευές, να εισπράττει χρήματα από το ασφαλιστήριο;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/03/2025 - 09:09 Πότε λήγει η κάλυψη Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων (ΑΠΑ) και γιατί είναι απαραίτητη στα ασφαλιστήρια ζωής;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/03/2025 - 09:30 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την έκρηξη σε κουζίνα εστιατορίου;
Ποιον ασφαλίζει η κάλυψη Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων και πότε αποζημιώνει; Με την παροχή Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων ασφαλίζεται ο οδηγός. Σε περίπτωση οδικού ατυχήματος με δική του υπαιτιότητα, εάν προξενήσει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/03/2025 - 10:12
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για το βανδαλισμό έργων τέχνης; Με αφορμή το πρόσφατο παράδειγμα βανδαλισμού έργων τέχνης, το παρόν αναφέρεται στο γενικό πλαίσιο, του τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια σε... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/03/2025 - 09:01
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ; Με αφορμή τα συχνά τραγικά γεγονότα της επικαιρότητας. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ απαγορεύεται ρητά τόσο από τον Κώδικα... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/03/2025 - 10:55
Καραμπόλα αυτοκινήτων: Τι αναφέρει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση των οδηγών; Με αφορμή τις πρόσφατες καραμπόλες σε Κηφισό, Κατεχάκη, Χαϊδάρι-Λεωφόρο Καβάλας, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Το σύστημα αποζημιώσεων του Φιλικού Διακανονισμού ισχύει και... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 13/03/2025 - 14:24
Τι παρέχει η Οδική Βοήθεια Ατυχήματος και τι να προσέξουν οι ασφαλισμένοι οδηγοί; Η κάλυψη «Οδική Βοήθεια Ατυχήματος-Φροντίδα Ατυχήματος» δίδεται από όλα τα ασφαλιστήρια οχημάτων, μέσα στο βασικό πρόγραμμα και παρέχει επιτόπου στήριξη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/03/2025 - 09:05
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο την τελευταία 5ετία; Πόσο αυξήθηκαν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές την τελευταία 5ετία; Το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, αναφέρει στατιστικά στοιχεία, σχετικά... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/03/2025 - 09:09