Nextdeal newsroom, 30/8/2018 - 16:32 facebook twitter linkedin Επτά φορές πρώτη σε φήμη η INTERAMERICAN στη δεκαετία των “Famous Brands”! Nextdeal newsroom, 30/8/2018 facebook twitter linkedin Η δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 -μετά την πρώτη θέση κατά το 2016- για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων. Η INTERAMERICAN στον θεσμό, σε σύνολο δέκα ετών μέτρησης της φήμης, έχει αναδειχθεί επτά φορές πρώτη ασφαλιστική και τρεις φορές δεύτερη. Η διάκριση προκύπτει, σε ετήσια βάση, από ανεξάρτητη online έρευνα με αυθόρμητες απαντήσεις κοινού χωρίς υποβοήθηση, που αναδεικνύει τη σημαντική αξία της αναγνώρισης και εμπιστοσύνης του κοινού στο brand. Όπως επισημαίνεται και από τη Hill+Knowlton Strategies, που διεξάγει την έρευνα, στο νέο περιβάλλον του reputation economy η φήμη απαιτεί πολυδιάστατη μέτρηση και διαχείριση, σε μία εποχή που ο καταναλωτής πολίτης αναζητεί purpose driven εταιρείες για να τις εμπιστευτεί. Επισημαίνεται ότι η Hill+Knowlton Strategies διαθέτει διαγνωστικό μοντέλο μέτρησης της «ολιστικής φήμης», το Reptrust Navigator, που αναπτύσσεται σε επτά πυλώνες οι οποίοι συνθέτουν το οικοδόμημα της καλής φήμης (προϊόντα/υπηρεσίες, καινοτομία, εργασιακό περιβάλλον, διακυβέρνηση, κοινωνικές δράσεις και ηγεσία). Αναφερόμενος στη διάκριση ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, δήλωσε: «H εστίαση στον πελάτη και η συνεχής προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του από τη σχέση με την εταιρεία αποτελεί για εμάς ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας και κορυφαία επιλογή για την εταιρική στρατηγική. Επιζητούμε, με αυτό τον τρόπο, κάτι πολύ περισσότερο από τη δεδομένη αναγνωρισιμότητα του brand: μία σχέση διαρκούς αλληλεπίδρασης για τη δημιουργία και απόδοση αξίας στον πελάτη, βασισμένη στη σταθερή εμπιστοσύνη και προτίμησή του, που υπογραμμίζει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της INTERAMERICAN. Στο βάθος της δεκαετίας του θεσμού των “Famous Brands”, επιβεβαιώνεται -με ελάχιστες διακυμάνσεις από έτος σε έτος- ότι η INTERAMERICAN είναι κορυφαίο σε φήμη ασφαλιστικό brand στην Ελλάδα. Το γεγονός ενισχύει την πεποίθησή μας ότι βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας, σε μία ιδιαίτερα απαιτητική φάση μετασχηματισμού και προσαρμογής της στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 19/7/2018 Με νέα αντίληψη στην ασφάλιση υγείας η Interamerican - Δείτε πως σκοράρουν και πάλι οι πρωταθλητές! (video)
Nextdeal newsroom, 22/8/2018 115,7 εκατ. ευρώ σε δικαιούχους ασφαλισμένους από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο
Startups και Καινοτομία: «Πώς γίνεται» στην INTERAMERICAN Τα Startupper Awards, που οργανώθηκαν τον Ιούλιο για δεύτερη χρονιά από το διαδικτυακό μέσο startupper.gr και φιλοξενήθηκαν στα κεντρικά γραφεία... Nextdeal newsroom, 20/08/2018 - 15:29 20/8/2018
Οι Συνεργάτες της ΙΝΤERAMERICAN φέρνουν τον κόσμο κοντά στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης Για την INTERAMERICAN, ο κύριος στόχος για την προοπτική της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας είναι η μεγέθυνση της ασφαλιστικής... Nextdeal newsroom, 30/07/2018 - 15:51 30/7/2018