Γιώργος Μούζος, 12/9/2018 - 14:11 facebook twitter linkedin Έγινε το τροχαίο, τώρα τι κάνεις; Γιώργος Μούζος, 12/9/2018 facebook twitter linkedin Δυστυχώς όταν κινείσαι στους δρόμους με το όχημα σου, είναι τρομερά πιθανό να εμπλακείς σε ένα τροχαίο ατύχημα. Ευτυχώς όμως έχεις την ασφαλιστική σου (επιβάλλεται άλλωστε) η οποία θα σε βοηθήσει να ξεμπλέξεις αναίμακτα από την όλη διαδικασία. Τι θα πρέπει να προσέξεις όμως εσύ; Αρχικά, θα πρέπει να ελέγξετε αν υπάρχουν τραυματίες. Αν δυστυχώς υπάρχουν καλείτε άμεσα τις πρώτες βοήθειες και εν συνεχεία την Αστυνομία και περιμένετε στο σημείο για να ενημερώσετε τους άνδρες της Τροχαίας για τις λεπτομέρειες του συμβάντος. Μετακινήστε τα οχήματα σε ασφαλές σημείο, αλλά πριν φωτογραφίστε τα Ειδικά σε περίπτωση που το ατύχημα έγινε σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή σε σημείο που δεν υπάρχει καλή ορατότητα (π.χ. πάνω σε κάποια στροφή) θα πρέπει να φροντίσεις εσύ αλλά και ο οδηγός του άλλου οχήματος να μεταφερθούν και τα δύο σε σημείο που δεν θα αποτελούν κίνδυνο για τα διερχόμενα αυτοκίνητα. Όμως για να διασφαλιστείτε όσο το δυνατόν περισσότερο, πριν τα μετακινήσετε βγάλτε φωτογραφίες. Θα σας χρειαστούν μιας και αποτελούν χείρα βοηθείας στην εκτίμηση της υπαιτιότητας. Καλέστε την φροντίδα ατυχήματος Είναι μια κάλυψη που πρέπει να την έχετε εντάξει στο συμβόλαιό σας. Καλέστε την και ακολουθήστε τις οδηγίες τους. Κρατάτε τα στοιχεία των εμπλεκομένων NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εξασφαλίστε τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τα τηλέφωνα των άλλων οδηγών που εμπλέκονται στο ατύχημα ή των όποιων μαρτύρων. Σημειώστε επίσης τον αριθμό αυτοκινήτου, τον αριθμό ασφαλιστηρίου και το όνομα του ασφαλιστή των άλλων οδηγών που εμπλέκονται στο ατύχημα. Συνεχή επικοινωνία με την ασφαλιστική σου εταιρεία Ενημερώνετε άμεσα την ασφαλιστική σας εταιρεία και κατ’ επέκταση και τον ασφαλιστή σας για να σας καθοδηγούν σε κάθε βήμα. Σαφώς πριν την οποιαδήποτε επισκευή πρέπει να δει το όχημα ο πραγματογνώμονας. Πριν από την αυτοψία του δεν θα προχωρήσετε σε επιδιόρθωση οποιασδήποτε ζημιάς. Με τη συμπλήρωση του φακέλου με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, η ασφαλιστική σας εταιρεία ή ο ασφαλιστής σας θα σας ενημερώσει για την πορεία της ζημιάς και εφόσον καλύπτεται, θα καταβάλει την αποζημίωση μετά την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την καταβολή της αποζημίωσης από τροχαίο ατύχημα είναι η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, η ταυτότητα και το δίπλωμα του δικαιούχου, αντίγραφο της τροχαίας εφόσον έχει επιληφθεί του συμβάντος καθώς και τα τιμολόγια ανταλλακτικών και εργασίας. Προσοχή στα παρακάτω! Δεν φεύγετε ποτέ από το σημείο. Ότι και να έχει συμβεί, θα πρέπει να παραμείνεις στο σημείο του ατυχήματος και να ακολουθήσεις τις διαδικασίες που προβλέπονται. Διατηρείτε πάντοτε την ψυχραιμία σας! Σίγουρα ένα τροχαίο ατύχημα δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά διατηρώντας την ψυχραιμία σας και κάνοντας τις σωστές κινήσεις μπορείτε να ξεμπερδέψετε πολύ πιο άνετα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48