Γιώργος Μούζος, 4/10/2018 - 16:06 facebook twitter linkedin Θα πρέπει να ασφαλίζεται για την σχεδίασή του! Γιώργος Μούζος, 4/10/2018 facebook twitter linkedin Ο λόγος για το Mitsubishi Eclipse Cross, το οποίο απέσπασε το Good Design Award 2018, διαγωνισμός του Ιαπωνικού Ινστιτούτου Προώθησης Σχεδίασης. Η Επιτροπή του Good Design Award εκθείασε τη σχεδίαση του Eclipse Cross, κάνοντας το εξής σχόλιο: «Το τολμηρό σφηνοειδές προφίλ είναι πολύ εντυπωσιακό. Η χαρακτηριστική γραμμή που τέμνει δυναμικά στα πλαϊνά τμήματα προσελκύει την προσοχή, ενώ δεν περνά απαρατήρητη η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια: οι λαβές των θυρών ευθυγραμμίζονται για τη δημιουργία μιας ενιαίας εμφάνισης, ενώ, η οριζόντια διαίρεση του πίσω παρμπρίζ εξασφαλίζει καλή ορατότητα. Επίσης μας εντυπωσίασε η χρήση διαφορετικών διατομών στα εμπρός και πίσω άκρα της οροφής, για τη σύνθεση μιας σιλουέτας τύπου coupe, που προσφέρει την ευρυχωρία και άνεση εσωτερικού ενός SUV.» Το Eclipse Cross είναι ένα μίγμα εντυπωσιακής coupe εμφάνισης και δυναμικού χαρακτήρα SUV με τη στιλιστική υπογραφή και τα διαπιστευτήρια επιδόσεων της Mitsubishi. Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι: μία σχεδίαση που προκαλεί τον οδηγό να εξερευνήσει και να βιώσει νέες περιπέτειες, τεχνολογία ελέγχου AWD για μία απολαυστική αίσθηση σιγουριάς και αυτοπεποίθησης που αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία και συνδεσιμότητα που καλεί σε νέες, διασκεδαστικές περιπέτειες. Με την εξωτερική του σχεδίαση, το Eclipse Cross αποτυπώνει μία νέα εμφάνιση SUV σε φόρμα coupe. Τα υπερυψωμένα καθίσματα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και η ευρύχωρη καμπίνα ενός SUV, πλαισιώνονται από ένα σφηνοειδές προφίλ που τονίζεται από τη μεσαία και την ισχυρή χαρακτηριστική γραμμή, το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, τον κοντό πίσω πρόβολο, την κάθετη πίσω πόρτα και τα ανάγλυφα, μυώδη φτερά. Το Good Design Award θεωρείται ο μόνος ολοκληρωμένος θεσμός αξιολόγησης και διάκρισης στον τομέα σχεδίασης στην Ιαπωνία, από το 1957 που ιδρύθηκε ως Good Design Product Selection System (ή G Mark System). Μέσα στα επόμενα 60 χρόνια, στόχος του έγινε η βελτίωση της βιομηχανίας και η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην Ιαπωνία μέσω της σχεδίασης και έχουν δοθεί πάνω από 45.000 βραβεία G Mark. Σήμερα, έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο βραβείο σχεδίασης με πολλές χώρες και οργανισμούς από όλο τον κόσμο να συμμετέχουν στις δραστηριότητες του θεσμού και το G Mark, το σύμβολο του βραβείου, αναγνωρίζεται ευρέως σαν δείγμα σχεδιαστικής τελειότητας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02