Nextdeal newsroom, 27/11/2018 - 09:08 facebook twitter linkedin Η EAEE παρουσιάζει την φυλή των... oops! Nextdeal newsroom, 27/11/2018 facebook twitter linkedin Μία νέα φρέσκια, πρωτότυπη και διασκεδαστική καμπάνια για την αξία της ασφάλισης. Υιοθετώντας μια ανατρεπτική «ματιά», η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, επέλεξε να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης μέσω μιας νέας, χιουμοριστικής ψηφιακής καμπάνιας, η οποία θα φέρει πολλά…οops στις ζωές των πρωταγωνιστών της! Με κεντρικό μήνυμα το «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», η καμπάνια στοχεύει στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολίτων και έρχεται να προβληματίσει με έναν διαφορετικό, πρωτότυπο, και ανάλαφρο τρόπο, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σύγχρονη πλευρά του ασφαλιστικού κλάδου. Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκονται τα απρόβλεπτα γεγονότα της καθημερινότητας, τα οποία μας κάνουν, κάποιες στιγμές, να ‘σκοντάφτουμε’ και να αναφωνούμε …oops! Διαφορετικοί oops χαρακτήρες, πρωταγωνιστώντας σε 4 σύντομα και χιουμοριστικά videos, συμβολίζουν τον αστάθμητο παράγοντα – “oops factor” - δημιουργώντας τη φανταστική φυλή των oops. Η φυλή αυτή αποτελείται από μερικά σκανταλιάρικα και ζωηρά πλασματάκια, που αποδίδονται με τεχνικές 3d animation. Με διάφορους κωμικούς τρόπους, οι χαρακτήρες αυτοί προκαλούν απρόοπτα γεγονότα που επηρεάζουν τους ανθρώπους, ανατρέπουν τα σχέδιά τους και θέτουν νέα δεδομένα στη ζωή τους. Τα κωμικά γεγονότα που ακολουθούν τις πράξεις των Oops, αποδεικνύουν επίσης τους λόγους για τους οποίους η πρόληψη μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στη ζωή των πολιτών, προστατεύοντάς τους από μελλοντικές δυσκολίες. Όπως τονίζει η Ένωση, σημαντικά ερωτήματα, που δείχνουν πόσο προετοιμασμένοι είμαστε για να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες ενός σεισμού, ενός τροχαίου ατυχήματος, μίας ξαφνικής ασθένειας αλλά και πόσο έχουμε μεριμνήσει για ένα ποιοτικό μέλλον με μία συμπληρωματική σύνταξη, έρχονται να συμπληρώσουν την καμπάνια. Γι΄ αυτό δημιουργήθηκε ένας πρωτότυπος και διαφορετικός διαγωνισμός, ο ‘oops challenge’, ο οποίος φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της καμπάνιας www.oops.gr. Ο επισκέπτης, απαντώντας σε ένα σύντομο αλλά χιουμοριστικό quiz μπορεί να λάβει ένα ‘πιστοποιητικό’ ετοιμότητας ανάλογα με το πόσο προετοιμασμένος είναι τελικά για τα απρόοπτα στη ζωή του. Το πιστοποιητικό αυτό μπορεί να το κάνει share στους φίλους του αλλά παράλληλα αποτελεί και το διαβατήριό του για να μπει στη μεγάλη κλήρωση με μοναδικά gadgets και δώρα ένα Samsung Galaxy Note 9, δύο Apple Watch Series 4 και πολλά αλλά. Η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια περίπου δύο μήνες. Μείνετε συντονισμένοι στο www.oops.gr, στην FB page και στο You Tube Channel της ΕΑΕΕ για να απολαύσετε όλη τη σειρά των videos των αξιολάτρευτων Oops. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Υπασφαλισμένος: Oops πάλι δεν κάναμε κάτι ουσιαστικό για την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης! - Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης Ι: Αυτή η εμμονή της ΕΑΕΕ στα βιντεάκια και τα χιουμοριστικά σκετσάκια μας ξεπερνάει... - Ημέρα Ιδιωτικής... Υπασφαλισμένος, 12/11/2018 - 11:04 12/11/2018
ΕΑΕΕ: Μια διαφορετική καμπάνια ενημέρωσης για την αξία της ασφάλισης! Με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών για τη σημασία και την αξία της Ασφάλισης, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (EAEE)... Nextdeal newsroom, 11/11/2016 - 11:48 11/11/2016