Nextdeal newsroom, 12/12/2018 - 10:55 facebook twitter linkedin Ένα Έργο, μια ιστορία. Μια εκπομπή από την ERGO Ασφαλιστική Nextdeal newsroom, 12/12/2018 facebook twitter linkedin H σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο, “Ένα Έργο, μια ιστορία”, της ERGO Ασφαλιστικής έκανε πρόσφατα την εμφάνισή της στην ελληνική τηλεόραση και κατάφερε ήδη να «κερδίσει» το τηλεοπτικό κοινό. Η ERGO αναδεικνύει και επιβραβεύει το έργο 12 καθημερινών, αλλά ξεχωριστών ανθρώπων, οι οποίοι υπερβαίνοντας τα καθιερωμένα, καταφέρνουν να κάνουν τη διαφορά στη ζωή συνανθρώπων μας με το έργο τους. Αυτό γίνεται μέσα από μια σειρά 12 πεντάλεπτων εκπομπών, με τίτλο «Ένα Έργο, μια ιστορία», που προβάλλονται κάθε Σάββατο μετά το βραδινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ. Κάθε εκπομπή, έχει τον δικό της πρωταγωνιστή, τον οποίο ακολουθεί στον χώρο τους αναδεικνύοντας το έργο του. Γνωρίζουμε τη δράση του μέσα από τη δική του αφήγηση και τις συνεντεύξεις ανθρώπων του περιβάλλοντός του. Στο τέλος κάθε επεισοδίου η εταιρεία μας επιβραβεύει τον πρωταγωνιστή ή την ομάδα που εκπροσωπεί, με μέσα που συμβάλλουν στη συνέχιση του έργου τους. Οι πρωταγωνιστές μας δεν είναι ήρωες, τολμηροί ακτιβιστές, χαρισματικοί καλλιτέχνες ή επιστήμονες. Είναι άνθρωποι που επέλεξαν στην καθημερινότητά τους να κάνουν τα πράγματα λίγο διαφορετικά, προσφέροντας βοήθεια, ξεπερνώντας εμπόδια, αλλάζοντας νοοτροπίες και συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο αύριο. Άνθρωποι που μπορεί -και θέλουμε- να ταυτιστεί μαζί τους o καθένας από εμάς. Η επιλογή προσώπων και έργων για τις 12 εκπομπές, γίνεται με βάση τους τομείς δραστηριοποίησης μας και τις αξίες μας όπως η υγεία, η εκπαίδευση, η αγροτική ανάπτυξη, ο εθελοντισμός και η συνεισφορά στην κοινωνία. Την εκπομπή παρουσιάζουν 12, ένας για κάθε επεισόδιο, δημοφιλείς προσωπικότητες από διαφορετικούς χώρους, όπως ηθοποιοί, δημοσιογράφοι, μουσικοί και σεφ. Κάθε παρουσιαστής γνώρισε, αγάπησε και επέλεξε ο ίδιος να παρουσιάσει τη συγκεκριμένη ιστορία. Ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της εταιρείας δήλωσε σχετικά: “Η επικοινωνιακή αυτή ενέργεια αποτελεί εξέλιξη της εταιρικής μας καμπάνιας «Ανθρώπων Έργα», και μέσα από αυτήν, η υπόσχεσή της εταιρείας «έργο μας να διατηρήσουμε το έργο σου σταθερό» γίνεται πράξη. Σε μία εποχή όπου η ανάγκη για έργα και όχι για λόγια φαντάζει πιο επιτακτική από ποτέ, άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα μας, ανάμεσά μας, ξεχωρίζουν μέσα από τις πράξεις τους, αποτελώντας φωτεινά παραδείγματα. Θέλουμε να αναδείξουμε και να διαδώσουμε το έργο αυτών των ανθρώπων, που με μικρές ή μεγαλύτερες υπερβάσεις, δίνουν ένα ξεχωριστό μήνυμα προσφοράς και αισιοδοξίας στην ελληνική κοινωνία.” Η πρωτοβουλία της ERGO «Ένα Έργο, μια ιστορία» υποστηρίζεται από ένα πλήρες επικοινωνιακό πλάνο. Κάθε επεισόδιο: Προβάλλεται πρώτη φορά Σάββατο βράδυ μετά τις ειδήσεις του ΣΚΑΪ Επαναπροβάλλεται 2 ακόμη φορές, Δευτέρα και Τετάρτη στις 22:00 στο History Channel (Cosmote TV) Προωθείται με ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά trailers στο ΣΚΑΪ, ραδιοφωνικές αναφορές, παρουσίαση του κάθε πρωταγωνιστή στο Κ (Καθημερινή), καθώς και σε ποικίλα digital μέσα. Μετά την τηλεοπτική προβολή του είναι διαθέσιμο στο WEB TV του ΣΚΑΪ και στο ergohellas.gr. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 3/12/2018 Ένα έργο μια ιστορία: Μια πρωτοποριακή και κυρίως ανθρώπινη καμπάνια της Ergo Hellas
Η νέα εκπομπή της ERGO Η ERGO ανακοίνωσε την έναρξη της νέας επικοινωνιακής της ενέργειας, "Ένα έργο, μία ιστορία" Η ενέργεια αποτελεί εξέλιξη της εταιρικής καμπάνιας... Nextdeal newsroom, 08/11/2018 - 11:55 8/11/2018
Η Ergo της νέας εποχής! Πως θα είναι η Ergo της νέας εποχής; Σύμφωνα με τους ανθρώπους της που μοχθούν κάθε ημέρα για να προσφέρουν... Λάμπρος Καραγεώργος, 01/11/2018 - 09:18 1/11/2018