Γιώργος Μούζος, 12/12/2018 - 14:01 facebook twitter linkedin O πρώτος παγκόσμιος ψηφιακός κόμβος της Nissan! Γιώργος Μούζος, 12/12/2018 facebook twitter linkedin Το επονομαζόμενο Nissan Digital Hub, θα είναι το πρώτο στο είδος του, από τα πολλά κέντρα ανάπτυξης λογισμικού και τεχνολογίας της πληροφορικής που θα δημιουργηθούν στην Ασία, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Οι εγκαταστάσεις τελευταίας τεχνολογίας του Nissan Global Digital Hub, βρίσκονται στο Technopark του Thiruvananthapuram, στον τεχνολογικό κόμβο της Κεράλα, στην Ινδία! Στις εκδηλώσεις των εγκαινίων παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, υπουργοί, η Πρέσβειρα της Ιαπωνίας στην Ινδία και ο Tony Thomas, επικεφαλής τομέα πληροφορικής της Nissan. "Η εγκατάσταση της Nissan στο Thiruvananthapuram, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για το IT στην Κεράλα", δήλωσε ο υπουργός της Κεράλα, Shri Pinarayi Vijayan. "Θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι η Κεράλα θα γίνει το δεύτερο σπίτι για τη Nissan, μετά την Ιαπωνία". Αυτά τα ψηφιακά κέντρα, θα μετασχηματίσουν σταδιακά τις δραστηριότητες της Nissan, τοποθετώντας την ψηφιακή τεχνολογία στην καρδιά των δομικών λειτουργιών και υπηρεσιών της. Οι κόμβοι θα επιτρέψουν στη Nissan να παρέχει κορυφαίες εμπειρίες στους τελικούς χρήστες. Επίσης θα προσφέρουν δυνατότητες ανάπτυξης προϊόντων, ασφάλεια και συνδεσιμότητα, καθώς αναπτύσσεται διαρκώς η τεχνολογία στην αυτοκινητοβιομηχανία, με την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση αυτόνομων, διασυνδεδεμένων και ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το Nissan Digital Hub της Κεράλα, θα προσφέρει μια σειρά ενδοεταιρικών υπηρεσιών, για την ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της Nissan στην Ινδία και σε άλλες παγκόσμιες αγορές. "Είμαστε ενθουσιασμένοι που επιτύχαμε αυτό το βασικό ορόσημο για το Nissan Digital", δήλωσε ο Thomas. "Αυτός ο κόμβος στην Ινδία θα αποτελέσει σημαντικό κινητήριο μοχλό για την παγκόσμια ψηφιακή εξέλιξη της Nissan και έχουμε ήδη μερικά από τα κορυφαία ταλέντα στην τεχνολογία, που λειτουργούν με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, ανά την Υφήλιο”. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04