Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέμα "Ανάπτυξης Μεθόδων Cross Selling και Up Selling - Μυστικά Επιτυχίας και Tips" διοργανώνει το ΕΙΑΣ τις μέρες Τρίτη και Τετάρτη, 29 και 30 Ιανουαρίου 2019, και ώρες 16:00 – 19:20 στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- Οι έννοιες της Ολικής Ποιότητας και της Ολιστικής Εξυπηρέτησης Πελατών
- Η Πελατοκεντρική Αντίληψη των Πωλήσεων και τα Οφέλη εκ της συνεχούς εξυπηρέτησης του Πελάτη
- Τι σημαίνει Πελατοκεντρικός «Πακτωλός»;
- Μεγάλα «μυστικά» Cross Selling και Up Selling Υψηλής Απόδοσης
- Αποδοτική Ταξινόμηση ή Κατηγοριοποίηση Πελατών (Customer Market Segmentation)
- O Ψηφιακός Πελάτης και το νέο μοντέλο επικοινωνίας μαζί του
- Τα Social Media ως «μοχλοί» ανάπτυξης Cross Selling και Up Selling υψηλής απόδοσης
- Αποτελεσματική Διαχείριση και Πολλαπλασιασμός Πελατολογίου
- Τρόποι προσέγγισης Πελατών με στόχευση την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων Cross Selling και Up Selling
- Παράγοντες αύξησης της Διατηρησιμότητας και Ανανεωσιμότητας ασφαλιστικών εργασιών
- Συστηματικός Προγραμματισμός Ανάπτυξης αποτελεσματικού Cross Selling και Up Selling
- Η αναβλητικότητα και η συστηματική καταπολέμησή της
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Ενδιαφερόμενα στελέχη ασφαλιστικών Εταιρειών και Εταιρειών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, κυρίως των Τομέων Πωλήσεων, Υποστήριξης Πωλήσεων, Marketing, Εκπαίδευσης και Εξυπηρέτησης Πελατών.
- Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να διαμορφώσουν σύγχρονη και αποδοτική στρατηγική πολλαπλασιασμού των πωλήσεών τους και αύξησης των δεικτών διατηρησιμότητας και ανανεωσιμότητας των εργασιών τους.
- Υπαλλήλους Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που υποστηρίζουν τις εργασίες τους και επιθυμούν να αποκτήσουν την πλέον σύγχρονη τεχνογνωσία διατηρήσιμης αύξησής τους.
- Στελέχη τραπεζών που διαχειρίζονται ασφαλιστικά θέματα ή εποπτεύουν την ανάπτυξη των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
ΣΤΟΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο έχει τους εξής κύριους στόχους:
- Να παρουσιάσει νέες ευκαιρίες πωλήσεων και ανάπτυξης ασφαλιστικών εργασιών.
- Να αναδείξει την αποτελεσματικότητα των μεθόδων Cross Selling και Up Selling, προς την κατεύθυνση αξιοποίησης των εν λόγω ευκαιριών.
- Να περιγράψει αποτελεσματικούς τρόπους αισθητής βελτίωσης των δεικτών διατηρησιμότητας και ανανεωσιμότητας των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.
- Να προτείνει αποδοτικά μοντέλα ολιστικής εξυπηρέτησης πελατών, με «όχημα» την επίκαιρη συμβουλευτική υπέρ του πελάτη.
ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ
Παρέχονται έκπτωση προεγγραφής 30%, έκπτωση 50% στα Μέλη της EIAS ALUMNI SOCIETY και ειδικές εκπτώσεις υπέρ των Μελών του Ινστιτούτου.