Η BMW και η Daimler συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού, ώστε να μειωθεί ο χρόνος, αλλά και το κόστος ανάπτυξης για την αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3 και 4, που περιλαμβάνει αυτόνομη οδήγηση, συστήματα υποστήριξης του οδηγού, αλλά και τεχνολογία αυτόνομου παρκαρίσματος.
Για την νέα αυτή συνεργασία σε ένα τόσο σημαντικό τομέα της αυτοκίνησης έκανε δηλώσεις ο Klaus Fröhlich, υπεύθυνος του στρατηγικού σχεδιασμού της BMW, ο οποίος ανέφερε: «Ακολουθούμε τη στρατηγική μας, κατορθώνοντας παράλληλα να συνδυάσουμε την τεχνογνωσία δυο ηγετών στο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και της τεχνολογίας, έτσι ώστε να φέρουμε νωρίτερα στο αγοραστικό κοινό αυτά τα σπουδαία συστήματα που θα βελτιώσουν κατά πολύ την οδηγική ασφάλεια. Υπολογίζουμε να είναι έτοιμα για κυκλοφορία το 2020».
Τόσο η BMW όσο και η Daimler εργάζονται πάνω στην αυτόνομη τεχνολογία αρκετά χρόνια τώρα. Η BMW από το δικό της κομμάτι διαθέτει 70 αυτοκίνητα για δοκιμές, ώστε η παραγωγή των πρώτων αυτόνομων μοντέλων επιπέδου 3 να είναι έτοιμα για ευρεία παραγωγή το 2021. Από την άλλη, η Daimler δουλεύει πάνω στα αυτόνομα συστήματα επιπέδου 4 και 5, τα οποία θα επιτρέπουν την πλήρη αυτονομία, τόσο κατά την οδήγηση όσο και για την στάθμευση.