Είναι δυνατόν να μιλήσουμε για την ασφάλιση χρησιμοποιώντας τα παραμύθια;
Η επικοινωνιακή ομάδα της Assicurazioni Generali και το δημιουργικό πρακτορείο Ragù Communication με το έργο Generali Fairy Tales, αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν αυτή την πρόκληση διασκευάζοντας παραμύθια της παιδικής ηλικίας με σκοπό να αναδείξουν το έργο και την προσφορά των ασφαλιστικών εταιριών.
Η εκστρατεία βραβεύτηκε στην εκδήλωση "Interactive Key Award 2019" που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο IULM του Μιλάνου ενώ το βίντεο "Little Red Riding Hood" (Η Κοκκινοσκουφίτσα) κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία "Spot Web & Mobile".
Όπως υποστηρίζει η Generali, τα παραμύθια πάντα αποτελούσαν ένα μέσο ανταλλαγής εμπειριών και γνώσεων και περνούν από τη μια γενιά στην άλλη επειδή εκφράζουν οικουμενικές αξίες. Γι' αυτό το λόγο οι χαρακτήρες, η δομή και οι ιστορίες των παραμυθιών μπορούν να αξιοποιηθούν για την προώθηση αναγκών όπως είναι η ασφάλεια και η πρόληψη.
Δείτε την ιστορία "Η Κοκκινοσκουφίτσα":
Δείτε την ιστορία "Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων":
Δείτε την ιστορία "Τα 3 Γουρουνάκια":