close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/10/2019 - 08:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών!

Nextdeal newsroom, 18/10/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε από την KPMG International με τίτλο "Customer First. Customer Obsessed" αποκαλύπτει ότι οι πελάτες δείχνουν μεγαλύτερη αφοσίωση στις εταιρείες που γνωρίζουν τι κάνουν, παρέχουν προσωποποιημένη πληροφόρηση και έχουν εμμονή (customer obsessed) με την εμπειρία πελάτη. 

Με στόχο να αναγνωριστούν οι κορυφαίες σε κάθε χώρα, οι εταιρείες κατατάχθηκαν με βάση τους Έξι Πυλώνες του Customer Experience Excellence (Άριστη Εμπειρία Πελάτη): Εξατομίκευση, Ακεραιότητα, Προσδοκίες, Επίλυση, Χρόνος & Κόπος και Ενσυναίσθηση. Ο πυλώνας Eξατομίκευση παίζει πρωταρχικό ρόλο στην αφοσίωση των πελατών, καθώς έρχεται πρώτος σε 18 από τις 20 αγορές. Οι εταιρείες Navy Federal Credit Union, Singapore Airlines, First Direct και Hilton ήταν μεταξύ των εταιρειών που επιλέχθηκαν από τους καταναλωτές ως κορυφαίες. 

Ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG, εξηγεί σχετικά «Σε έναν κόσμο μαζικού μάρκετινγκ και παραγωγής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να θέλουν να νιώθουν μοναδικοί και να έχουν συναισθηματική σύνδεση με τις εταιρείες που τους ενδιαφέρουν. Οι εταιρείες οι οποίες τελικά διακρίνονται, είναι αυτές που μεταβαίνουν από τον “καταναλωτή” στο "άτομο".
Οι κορυφαίες επιχειρήσεις στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του πελάτη και χτίζουν συναισθηματικές συνδέσεις ως μέρος του ταξιδιού του κάθε πελάτη. Αυτό κάνει και τη διαφορά ως προς το αν ο πελάτης θα αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία μία φορά ή θα το κάνει εφ’ όρου ζωής. Οι εταιρείες αυτές χρησιμοποιούν την εμπειρία πελάτη ως τρόπο για την επίτευξη μέγιστης κερδοφορίας,  οι πελάτες τους αποτελούν πηγή αξίας και η πελατοκεντρική εμμονή τους καταλήγει σε οικονομική αξία για του μετόχους και τους ιδιοκτήτες. Η εμπειρία πελάτη που προσφέρουν αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την εταιρεία τους και χτίζει την συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες τους». 

Βασικά ευρήματα 

Τα ευρήματα βασίστηκαν σε 84.066 πελάτες σε 20 χώρες, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με 2.075 brands από όλους τους κλάδους με στόχο τον εντοπισμό των εταιρειών αυτών που προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία πελάτη το 2019. 

  • Η Εξατομίκευση είναι ο κύριος οδηγός της αφοσίωσης του πελάτη- βρίσκεται στην κορυφή σε 18 από τις 20 αγορές που μελετήθηκαν: Αυστραλία, Αυστρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ (ΕΔΠ) Κίνα, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Μεξικό, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρουμανία, Σιγκαπούρη, Σλοβακία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ. 
  • Η συνέπεια είναι το κλειδί - Η ποιότητα της εμπειρίας πελάτη βελτιώνεται ανά τον κόσμο. Όλες οι χώρες που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα το 2018 κατέγραψαν βελτίωση στη γενική βαθμολογία τους στο Customer Experience Excellence (Άριστη Εμπειρία Πελάτη) αυτή τη χρονιά. 
  • Οι κορυφαίες εταιρείες υπερτερούν κατά πολύ στις τοπικές τους αγορές - Η βαθμολογία του Customer Experience Excellence (Άριστης Εμπειρίας Πελάτη) για την εταιρεία που βρίσκεται στην υψηλότερη κατάταξη σε κάθε αγορά είναι κατά μέσο όρο 12% πάνω από τον αντίστοιχο μέσο όρο της αγοράς. 
  • Η κορυφαία στην κατάταξη των εταιρειών κάθε αγοράς χαρακτηριστικά ξεπερνάει τη μέση βαθμολογία της αντίστοιχης αγοράς για κάθε πυλώνα κατά περίπου 10%. 
  • 3 κλάδοι επικρατούν στην κατατάξεις - Οι πρώτες θέσεις καταλαμβάνονται από μόλις τρεις κλάδους: Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, Ταξίδια & Ξενοδοχεία και Λιανική. 
  • Η Eνσυναίσθηση φαίνεται να είναι ο πυλώνας που παρουσιάζει την μεγαλύτερη πρόκληση - Κατά μέσο όρο, η απόδοση στον συγκεκριμένο πυλώνα είναι κατά 0.5% χαμηλότερη από τους υπόλοιπους πέντε πυλώνες. (Όλες οι βαθμολογίες βασίζονται σε μη σταθμισμένους μέσους όρους πυλώνων στις 20 αγορές) 

Hall of Fame των εταιρειών

Οι πρωτοπόρες εταιρείες σε κάθε αγορά επιλέχθηκαν από τους πελάτες για την απόδοσή τους σε σχέση με τους Έξι Πυλώνες Customer Experience (Εμπειρίας Πελάτη) της KPMG. Όπως φαίνεται από το 2019 Hall of Fame τόσο νεοεισερχόμενες όσο και παραδοσιακές εταιρείες, καταξιωμένες εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν μέσω των πελατών και των ξεχωριστών τους αναγκών. 

  • Αυστραλία: Singapore Airlines 
  • Αυστρία: ÖAMTC 
  • Βραζιλία: Verdemar Supermercado 
  • Τσεχία: Air Bank 
  • Δανία: BroBizz 
  • Γαλλία: Mercure 
  • Γερμανία: Hilton 
  • Χονγκ Κονγκ (ΕΔΠ) Κίνα: Singapore Airlines 
  • Ιταλία: Amazon 
  • Λουξεμβούργο: Ernster 
  • Μεξικό: Fiesta Americana 
  • Ολλανδία: Van der Valk Hotels 
  • Νέα Ζηλανδία: TSB 
  • Νορβηγία: Vinmonopolet 
  • Πολωνία: iSpot (Apple) 
  • Ρουμανία: Samsung Store 
  • Σιγκαπούρη: Singapore Airlines 
  • Σλοβακία: Martinus 
  • ΗΒ: first direct 
  • ΗΠΑ: Navy Federal Credit Union 

Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, η Ακεραιότητα δίνει ώθηση στη συνηγορία του πελάτη (customer advocacy) σε 15 από τις 20 αγορές που συμπεριλήφθηκαν. Το γεγονός αυτός ίσως να μην προκαλεί έκπληξη, καθώς τα αποτελέσματα της έκθεσης παρουσιάζονται σε μια εποχή όπου ο προβληματισμός σχετικά με τα δεδομένα των πελατών είναι έντονος, ύστερα και από μια σειρά παραβιάσεων δεδομένων μεγάλης κλίμακας παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές διστάζουν να εμπιστευτούν εταιρείες και τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους. Οι εταιρείες ωστόσο που χειρίζονται και αξιοποιούν αποδοτικά τα δεδομένα, αφήνουν τους πελάτες ιδιαίτερα ικανοποιημένους καθώς μειώνουν τον χρόνο και τον κόπο τους, επιδεικνύοντας μεγαλύτερη Ενσυναίσθηση και Ακεραιότητα σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας. 

Η Ακεραιότητα πηγάζει από τον επιχειρηματικό σκοπό - όραμα της  κάθε εταιρείας. Οι εταιρείες με ισχυρό αίσθημα του σκοπού τους- είτε αυτός είναι περιβαλλοντικός, κοινωνικός ή αφορά την αφοσίωση στις ανάγκες μιας συγκεκριμένης ομάδας πελατών - κερδίζουν μεγαλύτερη αφοσίωση από τους πελάτες τους. Οι πελάτες τις θεωρούν αυθεντικές, με ξεκάθαρο σκοπό, και ως αποτέλεσμα η ύπαρξη τους έχει νόημα στη ζωή των πελατών τους. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • έρευνα
  • KPMG
  • εμπειρία
  • αφοσίωση
  • πελάτες
  • εξυπηρέτηση πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η κλιματική αλλαγή ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων λένε οι CEOs
    Nextdeal newsroom, 16/10/2019

    Η κλιματική αλλαγή ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων λένε οι CEOs

  • Ανάγκη για συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην ψηφιακή ασφάλεια
    Nextdeal newsroom, 10/10/2019

    Ανάγκη για συνεργασία ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στην ψηφιακή ασφάλεια

  • Ποιες είναι οι ανησυχίες και οι προτεραιότητες των CEOs του ασφαλιστικού κλάδου;

    Ποιες είναι οι ανησυχίες και οι προτεραιότητες των CEOs του ασφαλιστικού κλάδου;

    Από το CEO Outlook της KPMG που παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2019, οι 132 CEOs της ασφαλιστικής αγοράς αναφέρονται στην...
    Nextdeal newsroom, 08/10/2019 - 11:57 8/10/2019
  •  Έρευνα της KPMG: Το μέλλον του Ανθρώπινου Δυναμικού στον τομέα της τεχνολογίας

    Έρευνα της KPMG: Το μέλλον του Ανθρώπινου Δυναμικού στον τομέα της τεχνολογίας

    Παρά τις προσδοκίες για τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) θα επηρεάσει την εργασία, μόλις 42% των...
    Nextdeal newsroom, 18/07/2019 - 14:13 18/7/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα γονίδια που σχετίζονται με μικρότερη διάρκεια αποτελεσματικού ύπνου
16:11 Νέα γονίδια που σχετίζονται με μικρότερη διάρκεια αποτελεσματικού ύπνου
  • 16:00 KPMG έκθεση Private Equity Pulse: Η παγκόσμια δραστηριότητα στις επενδύσεις των Κεφαλαίων Επιχειρηματικών Συμμετοχών υποχωρεί το Α’ τρίμηνο του 2025 λόγω της εντεινόμενης αβεβαιότητας σχετικά με τους δασμούς
  • 15:54 Σήμερα η πρώτη πανελλαδική απεργία για εργαζόμενους σε delivery και υπηρεσίες κούριερ
  • 15:46 ΙΑΣΩ: «Μαμά είναι ο κόσμος όλος» – Διαγωνισμός στο Instagram με 5 δωρεάν τοκετούς για την Παγκόσμια Ημέρα Μητέρας
  • 15:44 Τάσος Χατζηθεοδοσίου (CΕΟ Mega Brokers): Σε μία ταραγμένη εποχή πρέπει να επενδύσουμε στους ανθρώπους, την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία (video)
  • 15:37 Η εξέλιξη του προσδόκιμου ζωής στην Ελλάδα: Σε ποια περίοδο μειώθηκε
  • 15:34 Μανώλης Τσαλδάρης (CΕΟ Minoa Water): Επενδύουμε στην πρόσβαση σε καθαρό νερό κοιτάζοντας το αύριο (video)
  • 15:15 UNESCO Πειραιώς και Νήσων: 1ο Χορωδιακό Φεστιβάλ «Αλέξανδρος Αινιάν» στο Κερατσίνι 10-11 Μαΐου
  • 15:08 Πρώτη σύσκεψη για την συγχώνευση του Νοσοκομείου «Αγία Βάρβαρα» στο «Αττικόν»
  • 15:03 Χρ. Μαυροκέφαλος (Fathom WMA): Θα υπάρξει μεγάλο volatility λόγω του εμπορικού πολέμου - Χρειάζεται ψυχραιμία
  • 14:37 Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
  • 13:48 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
  • 13:37 Ασφαλιστικό Underwriting: Ασφαλιστικές ιστορίες από το 1860 και 1908
  • 13:14 Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς
  • 13:00 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  • 12:05 Διονύσης Νοδάρος (ΝΝ Hellas): Η ασφαλιστική αγορά να συμμετέχει στις εξελίξεις και να αφουγκράζεται την αγορά (video)
  • 11:50 Connect all in one: Η καινοτόμος λύση αποδοχής πληρωμών από την NBG Pay, την EDPS και τον Όμιλο Epsilon Net διατίθεται μέσω του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας
  • 11:40 Έγκριση από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου αιτήματος για εξάσκηση του δικαιώματος εξαγοράς (squeeze out) για απόκτηση των εναπομεινασών μετοχών της Hellenic Bank Public Company Limited
  • 11:35 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Αγώνας Triathlon Πάφος - Μαζί με τους Πρωταθλητές!
  • 11:20 Ανθή Ξηρού (Εθνική Ασφαλιστική): Με σκληρή δουλειά, συνεργασία και όραμα ξεπερνάμε κάθε προσδοκία - 2η θέση πανελλαδικά!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 2/5 Το 80% των υποθέσεων ιατρικής ευθύνης που φθάνουν στα δικαστήρια αφορούν σε περιστατικά που συμβαίνουν στα ΤΕΠ
  3. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  4. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  5. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  6. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  7. 2/5 Άδωνις Γεωργιάδης: «Η απόφαση της Pure Health να αγοράσει τα νοσοκομεία Metropolitan, Υγεία και Μητέρα από την CVC αποτελεί για την χώρα μας μία μεγάλη επιτυχία»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 3 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 5 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 5 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading