Γιώργος Μούζος, 11/11/2019 - 13:11 facebook twitter linkedin Κινητό & Οδήγηση: Η μάστιγα της εποχής μας! Γιώργος Μούζος, 11/11/2019 facebook twitter linkedin Να δεχτούμε ότι πλέον η επαγγελματική μας δραστηριότητα (αλλά και η προσωπική μας ζωή γενικότερα) απαιτεί το smartphone μας να έχει γίνει ένα με το χέρι μας. Δεκτό! Όχι όμως την ώρα που οδηγούμε! Όσοι πολυπράγμονες κι αν είμαστε, δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε δυο απαιτητικές δραστηριότητες παράλληλα. Κι η οδήγηση είναι μια απαιτητική και πολυσύνθετη διεργασία για την οποία επιβάλλεται να είστε πλήρως αφοσιωμένοι στο τιμόνι και στα τεκταινόμενα του δρόμου κι όχι ποιος μας έκανε Like στο Facebook! Τις τελευταίες μέρες έκανα ένα mini γκάλοπ στους δρόμους και μετρούσα σε μια τυπική διαδρομή από το σπίτι στο γραφείο και τούμπαλιν, πόσοι οδηγοί είναι απασχολημένοι στο κινητό τους ενώ οδηγούν. Το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό και αποκαλύπτει πως παρά τα αυξημένα πρόστιμα και ποινές της Τροχαίας, μυαλό δεν βάζουμε! Βλέπετε 6 στους δέκα οδηγούς (δεν υπερβάλλω) είτε είχαν το βλέμμα τους στραμμένο στην οθόνη του κινητού τους κι όχι στο δρόμο, είτε το είχαν κάνει σκουλαρίκι στο αυτί τους και μιλούσαν. Και στο παραπάνω νούμερο δεν έχω υπολογίσει όσους πίνουν και καπνίζουν πίσω από το τιμόνι! Η Τροχαία με συνεχείς ελέγχους προσπαθεί μπας και συνετίσει, αλλά το έργο τους είναι αρκετά δύσκολο, μιας και ο Έλληνας οδηγός μυαλό δεν βάζει. Πρώτα πρέπει να αποκτήσουμε οδηγική παιδεία, κάτι που θα πρέπει να ξεκινήσει από τις νέες γενιές προσδοκώντας σε ένα καλύτερο οδηγικό μέλλον. Αλλά ως ασφαλιστικός κλάδος μήπως πρέπει να σκεφτούμε έναν διαφορετικό τρόπο όπως έκαναν για παράδειγμα πριν 2 χρόνια στην Αγγλία; Όταν σε έναν οδηγό βεβαιωνόταν ότι οδηγούσε και χρησιμοποιούσε το κινητό του τηλέφωνο, εκτός από το πρόστιμο των 200 λιρών και τους 6 πόντους στο δίπλωμα, αυξανόταν και το ασφάλιστρό του κατά 70%. Και το καλύτερο; Οι νέοι οδηγοί που είχαν δίπλωμα για λιγότερο από δύο χρόνια, αν βεβαιωνόταν από την Τροχαία ότι ήταν απασχολημένοι με το κινητό τους, απλά χάνουν το δίπλωμα οδήγησης και πρέπει να ξαναπεράσουν τις εξετάσεις από την αρχή. Το σίγουρο είναι ότι κάτι πρέπει να γίνει άμεσα, μιας και οι προβλέψεις για το άμεσο μέλλον είναι δυσοίωνες, καθώς η συγκεκριμένη κατάσταση αναμένεται να χειροτερέψει ακόμη περισσότερο στα επόμενα χρόνια, όσο δεν εφαρμόζεται κάποιο εξειδικευμένο μέτρο ασφαλείας (να μπλοκάρετε το σήμα του κινητού τηλεφώνου ίσως όταν το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία;), το οποίο θα αποτρέπει τους οδηγούς από το να χρησιμοποιούν το κινητό τους εν ώρα οδήγησης. Εσείς τι λέτε; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07