- Κάθε μέρα τα πράγματα διαφοροποιούνται επί τα χείρω τόσο αναφορικά με τα νούμερα ασθενών και θυμάτων του κορονοϊού όσο και των συνθηκών ζωής των υπολοίπων.
- Μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή τα καταστήματα ήταν ανοικτά και όλοι κυκλοφορούσαν ελεύθερα, σε λίγο μάλλον θα περάσουμε σε καθεστώς απαγόρευσης της κίνησης παρά μόνο με σχετική άδεια.
- Πολλοί επαγγελματίες θα δυσκολευθούν ακόμη περισσότερο στη δουλειά τους μεταξύ των οποίων και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
- Πώς θα έρθει σε επαφή με τον πελάτη του, πώς θα πουλήσει ο ασφαλιστής;
- H λύση μία. Χωρίς γκρίνια και οπλισμένος με αισιοδοξία ας χρησιμοποιήσει όλα τα τεχνολογικά εργαλεία (τηλέφωνο, email, skype, facebook και messenger).
- Κυρίως όμως αξιοποιώντας όλα τα παραπάνω ας απευθύνει ένα ζεστό ανθρώπινο, παρηγορητικό λόγο. Έτσι θα κερδίσει, για μία ακόμη φορά, τον πελάτη του και το... «internet»!

Υπασφαλισμένος: Πώς θα «κερδίσει» ο ασφαλιστής στην εποχή του κορονοϊού;
Υπασφαλισμένος,
16/3/2020
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο
Google News
.