Γιώργος Μούζος, 18/3/2020 - 16:16 facebook twitter linkedin Κινηθείτε με ασφάλεια στη διάρκεια της πανδημίας! Γιώργος Μούζος, 18/3/2020 facebook twitter linkedin Αν και η κυβέρνηση της χώρας έχει ξεκινήσει την εφαρμογή μέτρων για τον περιορισμό των μετακινήσεων και τον γενικότερο συγχρωτισμό, κάποιες διαδρομές με το αυτοκίνητό μας θα χρειαστεί να γίνουν, ακόμα και για την προμήθεια των απολύτως απαραίτητων. Διαβάστε παρακάτω τι να προσέξετε! Η παγκόσμια πανδημία του νέου κορωνοϊού μας επηρεάζει όλους. Η απλούστερη συμβουλή προκειμένου να παραμείνει κάποιος ασφαλής και να περιοριστεί η διάδοση, είναι να αποφύγει τις μετακινήσεις και να μείνει σπίτι. Τί γίνεται όμως αν επιβάλλεται η μετακίνηση με το αυτοκίνητο; Η επικεφαλής των ιατρικών υπηρεσιών της SKODA, συμβουλεύει για τις αναπόφευκτες μετακινήσεις με αυτοκίνητο αυτές τις μέρες. «Ελαχιστοποιήσετε την επαφή με άλλους, ιδανικά μην βγείτε από το σπίτι. Αν όμως πρέπει να πάτε κάπου, πηγαίνετε μόνοι σας - μην μοιράζεστε το αυτοκίνητο με άλλον. Αν αυτό δεν γίνεται, βεβαιωθείτε ότι ο συνεπιβάτης σας δεν έχει έντονα συμπτώματα αναπνευστικής νόσου. Χρησιμοποιήστε τουλάχιστον μάσκα προσώπου για όλους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των επιβατών, προκειμένου να μπορείτε τους ειδοποιήσετε αν τυχόν ανακαλύψετε ότι μολυνθήκατε. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι ακόμα κι αν ένα αυτοκίνητο είναι ένα είδος κινητής μονάδας απομόνωσης, δεν παύει να εγκυμονεί κινδύνους», λέει η Jana Parmová, επικεφαλής Ιατρός της SKODA AUTO. Απολύμανση «Εάν δεν μπορείτε να αποφύγετε να έρθετε σε επαφή με άλλους και να πάτε κάπου με το αυτοκίνητο, δώστε προσοχή στα προληπτικά μέτρα υγιεινής. Απολυμάνετε όλες τις επιφάνειες που αγγίζετε πριν και μετά το ταξείδι, ειδικά εάν μοιράζεστε το αυτοκίνητο με κάποιον ή εάν ταξιδέψετε μαζί του», λέει η γιατρός της SKODA. Πάρτε τον καθαρισμό αυτόν πολύ σοβαρά: Μην ξεχάσετε την απολύμανση του τιμονιού, του επιλογέα ταχυτήτων, του χειρόφρενου, των χειρολαβών στις πόρτες, των χειριστηρίων του ηχοσυστήματος και του συστήματος infotainment, τους μοχλοδιακόπτες στην κολόνα του τιμονιού (φλας και υαλοκαθαριστήρες, πιθανά cruise control), τα υποβραχιόνια, τους διακόπτες ρύθμισης των καθισμάτων, τα πλαίσια των θυρών και τις εξωτερικές τους χειρολαβές, καθώς και τη χειρολαβή του πορτμπαγκάζ. Οι αρχές αυτές είναι ακόμη πιο σημαντικές για τους οδηγούς ταξί και άλλους οδηγούς που μετακινούν επιβάτες. Τι πρέπει να χρησιμοποιήσετε για την απολύμανση του αυτοκινήτου; Ο οργανισμός Consumer Reports, για παράδειγμα, συμβουλεύει τη χρήση ορισμένων προϊόντων καθαρισμού που έχετε ήδη στο σπίτι. Διάλυμα αλκοόλης με περιεκτικότητα τουλάχιστον 70% όπως και η ισοπροπυλική αλκοόλη (γνωστή και ως οινόπνευμα 99,5%) είναι αποτελεσματικά ενάντια στον κορωνοϊό και δεν θα βλάψουν τις κύριες επιφάνειες του αυτοκινήτου σας. Άλλωστε αυτό το διάλυμα χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι υπεργολάβοι τους για την απολύμανση εξαρτημάτων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22