Nextdeal newsroom, 4/5/2020 - 16:28 facebook twitter linkedin Ώρα Ευθύνης, Ώρα Φροντίδας! Το νέο τεύχος του περιοδικού VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής Nextdeal newsroom, 4/5/2020 facebook twitter linkedin Κυκλοφορεί το νέο τεύχος του περιοδικού της Υδρογείου Ασφαλιστικής, το οποίο μπορείτε να ξεφυλλίσετε εδώ. Διαβάστε στο περιοδικό: Περισσότερη φροντίδα τώρα, περισσότερη αξία αύριο – το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου, κ. Παύλου Κασκαρέλη Το δεύτερο μέρος της παρουσίασης των συνεργατών μας - Executive Partners του Ydrogios Club Οικονομική επισκόπηση 2019 Νέες υπηρεσίες/Νέες Εφαρμογές: Ydrogios Agent App σε νέα αναβαθμισμένη έκδοση Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Το πρόγραμμα «Δεν προσπερνάμε. Στηρίζουμε» Θέματα / Αρθρογραφία: Εν καιρώ κορωνοϊού: η ανταπόκριση της Υδρογείου Ασφαλιστικής Η ασφαλιστική αγορά στην εποχή του Covid-19: επιπτώσεις και προκλήσεις Μένουμε σπίτι. Μένουμε ασφαλείς; Έξυπνες εφαρμογές για ετοιμοπόλεμους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Από το περιοδικό επιλέξαμε και σας δημοσιεύουμε το άρθρο της Μαίρης Βογιατζή, Υπεύθυνης Επικοινωνίας σε συνεργασία με την Parity Telematics - συνεργάτη ψηφιακών λύσεων με θέμα "Η τεχνολογία σύμμαχος της ασφάλισης: Έξυπνες εφαρμογές για ετοιμοπόλεμους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές". Διαβάστε αναλυτικά: Καθώς η επιδημία του Covid-19 και η επόμενη μέρα συνεχίζουν να δημιουργούν ανασφάλεια στους πολίτες και τις επιχειρήσεις, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καλούνται να λειτουργήσουν και να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους μέσα σε ένα εντελώς νέο περιβάλλον. Οι συνθήκες εκ πρώτης όψεως αντίξοες, με την αρνητική ψυχολογία να δημιουργεί πολλά προσκόμματα στην ασφαλιστική εργασία. Και όμως! Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες και τώρα περισσότερο από ποτέ μπορούμε να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή, συμβουλεύοντας και εξυπηρετώντας τους πελάτες μας, επιδεικνύοντας ευελιξία και έμπρακτο ενδιαφέρον. Η τεχνολογία είναι σύμμαχός μας και έξυπνες εφαρμογές, όπως αυτές που σας παρουσιάζουμε, μας προσφέρουν - χωρίς ιδιαίτερο κόστος - πρακτικές λύσεις σε κάθε τομέα, εκμηδενίζοντας αποστάσεις και βοηθώντας μας να παραμείνουμε συνδεδεμένοι, οργανωμένοι και παραγωγικοί στην κατά και μετά-Covid-19 εποχή. Εφαρμογές κλήσεων και μηνυμάτων Στον καιρό της κοινωνικής αποστασιοποίησης, η συνεχής επαφή και επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μας αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Η πλέον διαδεδομένες εφαρμογές κλήσεων και μηνυμάτων - Viber, Facebook Messenger, Skype, Whatsapp- παρέχουν ευκολία και αμεσότητα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς τρόπους, π.χ. μια γρήγορη συνομιλία, την παροχή καθοδήγησης και συμβουλών, την αποστολή αρχείων, κ.α. Ταυτόχρονα προσφέρουν και πιο εξειδικευμένες λειτουργίες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε όπως τη δυνατότητα GroupChat, προκειμένου να επικοινωνούμε με περισσότερα από ένα άτομα ταυτόχρονα, αλλά και SecretChat, με επαυξημένες μορφές κρυπτογράφησης, για αποστολή αρχείων με ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, μέσω της πλατφόρμας, YdrogiosOnLine, και του αντίστοιχου app για κινητά και tablet, YdrogiosAgent, παρέχει στους συνεργάτες της τη δική της εξειδικευμένη εφαρμογή μηνυμάτων, μέσω της οποίας μπορούν να αποστέλλουν και να διαχειρίζονται μηνύματα/αιτήματα προς οποιοδήποτε τμήμα/υπάλληλο της Εταιρείας και να παρακολουθούν την εξέλιξή τους. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εφαρμογές Διαχείρισης Αρχείων Η σωστή οργάνωση του γραφείου ξεκινά με τη σωστή αρχειοθέτηση. Οι σύγχρονες λύσεις αποθήκευσης cloud, όπως ενδεικτικά το Dropbox και το Google Drive, μας επιτρέπουν να οργανώσουμε το αρχείο μας ψηφιακά και αποτελεσματικά, προσφέροντας πρόσβαση σε αυτό από πολλές συσκευές, οποτεδήποτε, εύκολη διαχείριση, δυνατότητα κοινής χρήσης αρχείων με πελάτες και συνεργάτες, εξοικονόμηση κόστους και άλλα πλεονεκτήματα. Σάρωση και Ψηφιοποίηση Εγγράφων Ιδιαίτερα χρήσιμο - όπως και οικονομικό, και οικολογικό - να μπορούμε να σκανάρουμε και να αποθηκεύουμε ψηφιακά ένα έγγραφο και μάλιστα από το κινητό μας, από όπου και αν βρισκόμαστε. Εφαρμογές όπως π.χ. το Scanbot μας παρέχουν αυτή τη δυνατότητα με ιδιαίτερα προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως αυτόματη περικοπή του εγγράφου, βελτίωση αναγνωσιμότητας και συμπίεση για εξοικονόμηση χώρου και ταχύτερη αποστολή. Η ίδια εφαρμογή παρέχει επίσης υπηρεσίες OCR - αυτόματης προσαρμογής κειμένου σε word/επεξεργάσιμη μορφή από αρχεία pdf, jpg με έξυπνη αναζήτηση και μετάφραση. Σάρωση εγγράφων παρέχεται και στο Dropbox αλλά και στην εφαρμογή σημειώσεων του λειτουργικού συστήματος IOS. Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, παρέχοντας τα καλύτερα εργαλεία στο δίκτυο συνεργατών της, έχει ενσωματώσει τέτοιου είδους εξειδικευμένη τεχνολογία στην ενημερωμένη εφαρμογή YdrogiosAgent, μέσω της οποίας ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί εύκολα και γρήγορα να σκανάρει, αποθηκεύσει και επισυνάψει τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα για την πρόταση ασφάλισης από το κινητό του. Ηλεκτρονικές Ατζέντες Η πολυάσχολη καθημερινότητα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή απαιτεί σίγουρα προγραμματισμό και οργάνωση. Ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο/ατζέντα είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο, βοηθώντας μας να οργανώσουμε αποδοτικά το χρόνο μας, να αποφύγουμε το άγχος, να γίνουμε πιο παραγωγικοί. Εφαρμογές όπως το Google & Apple Calendar διαθέτουν έξυπνες ειδοποιήσεις προκειμένου να είμαστε ακριβείς στα ραντεβού και τις συναντήσεις μας αλλά και να φτάνουμε έγκαιρα σε αυτά, αφού μπορούν να λάβουν υπόψη μέχρι και την πιθανή κίνηση που ενδεχομένως θα συναντήσουμε στο δρόμο! Εφαρμογές τηλεδιασκέψεων Η τεχνολογία σίγουρα μας φέρνει πιο κοντά. Ο σύγχρονες εφαρμογές τηλεδιασκέψεων όπως π.χ. το Skype, Face Time και το Microsoft Teams μας επιτρέπουν να οργανώσουμε και να συντονίσουμε συναντήσεις από μακριά, μέσω ομαδικών βιντεοκλήσεων, με δυνατότητα πολλών συμμετεχόντων και πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να μείνουμε σε επαφή με τους πελάτες μας, να συντονίσουμε μία συνάντηση με τους συναδέλφους μας από το σπίτι, ακόμα και ένα βίντεο-συνέδριο από μακριά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 16/4/2020 Τζένη Αναγνωστάκη: «Μπορούμε να έχουμε όλη την ΥΔΡΟΓΕΙΟ στα χέρια μας»
Nextdeal newsroom, 13/4/2020 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέα ηλεκτρονική διαδικασία για αποζημιώσεις οχημάτων «Express»
Ενημέρωση από Υδρόγειο Ασφαλιστική για τον κορωνοϊό Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενημερώνει τους πελάτες και συνεργάτες της για τον κορωνοϊό και τα μέτρα πρόληψης που έχει λάβει η... Nextdeal newsroom, 17/03/2020 - 15:32 17/3/2020
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Προληπτικά μέτρα για την την αποτροπή εξάπλωσης του κορωνοϊού Για τα προληπτικά μέτρα στη λειτουργία της εταιρείας ενάντια τον κορωναϊό COVID-19, ενημερώνει, με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της, τους πελάτες... Nextdeal newsroom, 16/03/2020 - 14:50 16/3/2020