Γιώργος Μούζος, 12/5/2020 - 13:59 facebook twitter linkedin Στην ψηφιακή πώληση αυτοκινήτου περνάει και η Kosmocar! Γιώργος Μούζος, 12/5/2020 facebook twitter linkedin Με τον κορονοϊό να έχει φέρει τα πάνω κάτω σε όλες τις βιομηχανίες κι αγορές του κόσμου, είναι άμεσα αντιληπτό ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη, με την πώληση ενός αυτοκινήτου να υλοποιείται πλέον κι απομακρυσμένα. Όπως με την νέα ψηφιακή υπηρεσία Mycarnow@Kosmocar. Στη στροφή που πραγματοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία προς ένα ψηφιακό μέλλον, που αποτελεί μέρος και της δικής της στρατηγικής, η Kosmocar πρωτοπορεί και δίνει τώρα στους πελάτες των Volkswagen, Audi & Skoda, τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα το αυτοκίνητο που επιθυμούν από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου τους, με το Mycarnow@Kosmocar, τη νέα υπηρεσία ψηφιακής κράτησης και αγοράς αυτοκινήτου. Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα Mycarnow@Kosmocar αναπτύχθηκε από την Kosmocar στα πρότυπα αντίστοιχων μεθόδων online πωλήσεων αυτοκινήτων του εξωτερικού. Λειτουργεί παράλληλα και σε συνεργασία με το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar, με στόχο να προσφέρει μία ολοκληρωμένη -και στο ψηφιακό πλέον επίπεδο- εμπειρία στον υποψήφιο πελάτη των Volkswagen, Audi, Skoda. Παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα της εξ αποστάσεως αγοράς αγαθών ενώ προσφέρει τη δυνατότητα και σε υποψήφιους πελάτες που βρίσκονται σε γεωγραφικές περιοχές που δεν υπάρχει Εξουσιοδοτημένος Έμπορος των μαρκών της Kosmocar, να βρουν το μοντέλο που επιθυμούν, εύκολα και γρήγορα. Την ίδια στιγμή, ο υποψήφιος πελάτης μέσα από το Mycarnow@Kosmocar επωφελείται από προνομιακές τιμές και ειδική χρηματοδότηση, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής της πρώτης δόσης έξι μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Πρόκειται για τους ίδιους προνομιακούς όρους που ισχύουν άμεσα και για τους επόμενους δύο μήνες και για όσους υποψήφιους πελάτες επισκεφθούν το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα. Η ειδικά διαμορφωμένη ενότητα Mycarnow@Kosmocar, είναι ξεχωριστή για κάθε μάρκα της Kosmocar. Συγκεκριμένα, στο link mycarnow.kosmocar.gr/vw για τη Volkswagen, στο mycarnow.kosmocar.gr/audi για την Audi και στο mycarnow.kosmocar.gr/skoda για τη Skoda, παρουσιάζονται τα διαθέσιμα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τον υποψήφιο αγοραστή, όπως εξοπλισμός, τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμή, όφελος πελάτη ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα επιλογής για αγορά μετρητοίς ή μέσω χρηματοδότησης. Μετά την επιλογή του αυτοκινήτου, ο υποψήφιος πελάτης επιλέγει τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο που θα αναλάβει την παράδοση του αυτοκινήτου. Ειδικά σε αυτό, τονίζεται ότι το δίκτυο της Kosmocar, τόσο για υπηρεσίες Πωλήσεων όσο και After Sales επαναλειτουργεί με πολύ αυστηρά πρωτόκολλα υγειονομικής προστασίας σε όλες τις διαδικασίες, τηρώντας στο ακέραιο όλες τις οδηγίες της Πολιτείας για την εξασφάλιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Mycarnow@Kosmocar διαφέρει από τους κλασικούς διαμορφωτές (configurators) ή τις πλατφόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος-επικοινωνίας ή/και αγοράς αυτοκινήτου που έχουν παρουσιαστεί από ανταγωνιστικές μάρκες, το τελευταίο διάστημα, στην ελληνική αγορά. Η βασική διαφορά έγκειται στο ό,τι ο υποψήφιος πελάτης έχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε ετοιμοπαράδοτα μοντέλα των Volkswagen, Audi και Skoda, μπορεί να κάνει άμεση κράτηση και να «κλείσει» το αυτοκίνητο που επιθυμεί από την ασφάλεια του δικού του χώρου. To Mycarnow@Kosmocar βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, προσβάσιμο τόσο από τις επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών, Volkswagen.gr, Audi.gr, Skoda.gr όσο και από την ιστοσελίδα της Kosmocar. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48