Γιώργος Μούζος, 18/5/2020 - 12:38 facebook twitter linkedin «Των φρονίμων τα παιδιά, πριν την πάθουν... ασφαλίζονται»! Γιώργος Μούζος, 18/5/2020 facebook twitter linkedin Κάνοντας μια μικρή παράφραση της λαϊκής ρήσης, η οποία αντικατοπτρίζει πλήρως ότι σε ότι αφορά τις ασφαλιστικές καλύψεις, είναι καλύτερα να προλαμβάνετε σε ότι αφορά την ασφάλεια του αυτοκινήτου σας. Αυτό που θα πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους πελάτες σας, είναι πως η βασική κάλυψη, όπως μαρτυρά και το όνομά της, καλύπτει βασικές ανάγκες ασφάλισης του οχήματος, έχοντας και τον οδηγό νομικά καλυμμένο, όπως ορίζει κι η σχετική νομοθεσία. Όμως πρέπει να δοθεί μεγάλη βάση και σε ότι αφορά τις προαιρετικές καλύψεις, οι οποίες ναι μεν δεν είναι υποχρεωτικές, ωστόσο είναι άκρως χρήσιμες. Είναι αυτές που πολλοί αγνοούν, λέγοντας «έλα μωρέ δεν χρειάζεται», ωστόσο θα έρθει σίγουρα η στιγμή που θα παρακαλούσες να τις έχεις. Οδική βοήθεια: Ο φύλακας άγγελός σας! Μια κάλυψη η οποία πρέπει να υπάρχει σε κάθε ασφαλιστήριο, ακόμα κι αν αφορά ένα καινούργιο όχημα. Η συγκεκριμένη κάλυψη σου προσφέρει το πλεονέκτημα της επιτόπου επισκευής του αυτοκινήτου σου (αν αυτό είναι δυνατόν) από το αρμόδιο άτομο που θα έρθει στο μέρος που παρουσίασε βλάβη το αυτοκίνητο και αν είναι ανέφικτο, το όχημα ρυμουλκείται δωρεάν στο συνεργείο. Ανάλογα με την ασφαλιστική εταιρεία, υπάρχει ενδεχόμενο να καλύπτονται επίσης, μεταξύ άλλων, τα έξοδα επαναπατρισμού του αυτοκινήτου καθώς και τα έξοδα διαμονής σε κάποιο ξενοδοχείο. Νομική προστασία: Για να καλυφθούν τα δικαστικά έξοδα! Η νομική προστασία πρόκειται για μία από τις χρησιμότερες καλύψεις, που δεν θα πρέπει να λείπει από καμία ασφάλεια αυτοκινήτου, καθώς καλύπτει τα δικαστικά έξοδα που μπορεί να προκύψουν από ένα ατύχημα. Πρόκειται για μια κάλυψη με την οποία η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει τη διεκδίκηση της αποζημίωσης, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο, ενώ καλύπτονται και τα έξοδα ποινικής υπεράσπισης, σε όποιες περιπτώσεις χρειαστούν. Η θραύση κρυστάλλων είναι απαραίτητη Η συνολική αύξηση των ασφαλίστρων είναι πολύ μικρή, που αν τη συγκρίνετε με το κόστος αντικατάστασης ενός κρυστάλλου θα διαπιστώσετε αμέσως το βαθμό στον οποίο σε συμφέρει αυτή η κάλυψη. Αλλά αυτό δεν είναι το μοναδικό πλεονέκτημα. Στην παραπάνω επιβάρυνση συμπεριλαμβάνονται και φθορές (ραγίσματα, σπασίματα κτλ.) σε περιπτώσεις απόπειρας κλοπής όχι μόνο για το μπροστινό τζάμι (παρμπρίζ) αλλά για όλα κρύσταλλα του αυτοκινήτου. Εξαιρούνται η ηλιοροφή και τα φανάρια, εκτός αν έχεις κάνει ειδική συμφωνία με την εταιρεία που είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου. Θωρακίστε τους πελάτες σας από τα ανασφάλιστα Μπορεί η νομοθεσία να είναι αυστηρή σε ότι αφορά τα ανασφάλιστα οχήματα, όμως αυτά δεν παύουν να υπάρχουν. Με τη συγκεκριμένη κάλυψη, ο πελάτης σας αποζημιώνεται από την ασφαλιστική του και στην περίπτωση που εμπλακεί σε ατύχημα (το οποίο δεν προκάλεσε) με ανασφάλιστο όχημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48