Γιώργος Μούζος, 25/6/2020 - 16:38 facebook twitter linkedin Πώς η Audi βοηθάει το περιβάλλον; Γιώργος Μούζος, 25/6/2020 facebook twitter linkedin Την τελευταία τριετία, η Audi, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, κάνει εκτεταμένη ανακύκλωση αλουμινίου «κλειστού βρόχου» σε εργοστάσιά της. Η ανακύκλωση κλειστού βρόχου ουσιαστικά επαναπροωθεί τη φύρα του αλουμινίου από τη γραμμή παραγωγής στους προμηθευτές, για επεξεργασία και επιστροφή ως νέα πρώτη ύλη στο ίδιο εργοστάσιο, εξοικονομώντας έτσι ενέργεια και φυσικές πρώτες ύλες, μειώνοντας το CO2 στο περιβάλλον. Η Audi έχει μακρά παράδοση στη χρήση αλουμινίου. Το πρώτο Audi A8 με το Audi Space Frame, μία καινοτόμα υλοποίηση βασισμένη στο αλουμίνιο, έκανε το ντεμπούτο του το 1994. Η Audi συνεχίζει να χρησιμοποιεί το ελαφρύ μέταλλο σε διάφορα εξαρτήματα του πολυτελούς sedan και στην τέταρτη γενιά του. Ωστόσο, η παραγωγή αλουμινίου είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα. Για το λόγο αυτό, η Audi έχει υιοθετήσει την ανακύκλωση «κλειστού βρόχου», που σημαίνει μία διαρκή προμήθεια, χρήση και ανακύκλωση του υλικού μέσα στη διαδικασία κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμες πρώτες ύλες και βελτιώνει το ενεργειακό αποτύπωμα του μοντέλου, πριν εισέλθει στη φάση χρήσης. Η συγκεκριμένη μορφή ανακύκλωσης χρησιμοποιείται σήμερα στο Neckarsulm και το Ingolstadt, στην κατασκευή των A3, A4, A5, A6, A7 και A8, καθώς και για παραγωγή ανταλλακτικών των Audi e-tron και e-tron Sportback. Η Audi παρουσίασε την ανακύκλωση αλουμινίου κλειστού βρόχου στο Neckarsulm το 2017. Η φύρα αλουμινίου που δημιουργείται τόσο στις πρέσες όσο και στα υπόλοιπα τμήματα της γραμμής παραγωγής, αποστέλλεται απευθείας στον προμηθευτή. Εκεί γίνεται ανακύκλωση σε φύλλα αλουμινίου των οποίων η ποιότητα είναι πανομοιότυπη με αυτήν των αρχικών. Το αλουμίνιο αυτό χρησιμοποιείται στη συνέχεια κανονικά από την Audi στην παραγωγή. Μόνο στο Neckarsulm, την περασμένη χρονιά, η ανακύκλωση αλουμινίου κλειστού βρόχου απέτρεψε την έκλυση περισσότερων από 150.000 τόνων ρύπων CO2 στο περιβάλλον ενώ η συνολική ποσότητα από το 2017 υπολογίζεται στους 350.000 τόνους. Η ανακύκλωση αλουμινίου κλειστού βρόχου υλοποιήθηκε από την αρχή της χρονιάς και στο Ingolstadt ενώ στο Győr θα παρουσιαστεί το 2021, με κατασκευή επιπλέον εργοστασίου. Η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα αλλάζει την ισορροπία ρύπων, αυξάνοντας το ποσοστό εκπομπών CO₂ για το οποίο ευθύνεται η εφοδιαστική αλυσίδα. Υπολογίζεται ότι σε αυτή και στη διαδικασία παραγωγής, έως το 2025 η Audi θα παράγει προοπτικά σχεδόν το ένα τέταρτο των εκπομπών CO₂, με βάση τον προβλεπόμενο μέσο όρο του στόλου. Η Audi συνεργάζεται έγκαιρα με τους προμηθευτές της για να υιοθετήσει μέτρα που θα έχουν αντίκτυπο σε αυτήν την πρώιμη φάση της ζωής ενός μοντέλου και τη σημαντική μείωση ρύπων CO2. Οι ευκαιρίες βρίσκονται κυρίως σε ανακύκλωση κλειστού βρόχου διάφορων υλικών, τη διαδοχική αύξηση στη χρήση υλικών σε δευτερογενές επίπεδο, τη χρήση πολυμερών υλικών και τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενη από ανανεώσιμες πηγές. Αυτά τα μέτρα αναμένεται να είναι πλήρως αποτελεσματικά έως το 2025 και θα κάνουν πιθανή την εξοικονόμηση κατά μέσο όρο περίπου 1,2 τόνων ρύπων CO2 ανά όχημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10 Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22 Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15 Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!
Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media Πώς η καινοτομία στην ανάλυση δεδομένων και η αξιοποίηση των social media θωρακίζουν την ασφαλιστική αγορά από την απάτη; Η ασφαλιστική... Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06
Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς Η ραγδαία ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης και η εκτεταμένη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν αποτελούν απλώς τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά καθοριστικούς... Γιώργος Μούζος, 04/04/2025 - 09:18
Audi A5 e-hybrid: Η ασφάλεια και η τεχνολογία στην υπηρεσία του δραστήριου ασφαλιστή Με πλήρη γκάμα εκδόσεων, κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια, το νέο A5 αποτελεί το πιο σύγχρονο εργαλείο για όσους αναζητούν... Γιώργος Μούζος, 02/04/2025 - 09:14
Πώς τα «μυστικά» δεδομένα οδήγησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζουν την ασφάλιση οχημάτων; Μεγάλες ευκαιρίες και ανατροπές: Τα δεδομένα τηλεματικής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν νέους δρόμους στην ασφάλιση οχημάτων. Δείτε πώς διαμορφώνεται μια... Γιώργος Μούζος, 31/03/2025 - 09:00
Machine Learning και αποζημιώσεις: Πώς οι αλγόριθμοι επαναπροσδιορίζουν την εκτίμηση ζημιών στα οχήματα; Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκτίμηση της αξίας και του κόστους επισκευής μετά από ατύχημα, προσφέροντας στους ασφαλιστές ακρίβεια, ταχύτητα... Γιώργος Μούζος, 26/03/2025 - 09:10
Η κλιματική αλλαγή δοκιμάζει τον κλάδο αυτοκινήτου: Πώς θα αντιδράσει η ασφαλιστική αγορά; Η κλιματική αλλαγή δεν αποτελεί πλέον μελλοντικό σενάριο, αλλά άμεση πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο της ασφάλισης... Γιώργος Μούζος, 24/03/2025 - 09:04