Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 - 16:02 facebook twitter linkedin Τεράστια συνεργασία Hyundai & Sony Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 facebook twitter linkedin Η Hyundai Motor Company και η Sony Pictures Entertainment ανακοίνωσαν την έναρξη μιας μοναδικής και πολύπλευρης συνεργασίας, που θα αφορά στα νέα μοντέλα και τις τεχνολογίες της εταιρείας σε επερχόμενες παραγωγές της Sony Pictures. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Hyundai Motor θα προσφέρει σημαντική υποστήριξη μάρκετινγκ και οι εταιρείες θα συνεργαστούν σε ευρύ φάσμα προωθητικών ενεργειών. Η συνεργασία θα συνδυάσει τη δραστηριότητα της Sony με την τεχνολογία και τον σχεδιασμό της Hyundai, δίνοντας σάρκα κι οστά στο ανθρωποκεντρικό όραμα κινητικότητας της εταιρείας, που είναι αφιερωμένο στην αναζωογόνηση των πόλεων και στην ενίσχυση της αστικής κινητικότητας. Η συνεργασία αφορά σ’ ένα ευρύ φάσμα ενεργειών που θα αξιοποιηθεί από την Sony Pictures IP σε επίπεδο μάρκετινγκ και ψυχαγωγίας. Τα νέα μοντέλα και οι τεχνολογίες της Hyundai θα προβληθούν στις επόμενες ταινίες της Sony. Στο Consumer Electronics Show (CES) 2020, η Hyundai παρουσίασε το καινοτόμο όραμά της για την αστική κινητικότητα, βοηθώντας στην αναζωογόνηση των πόλεων του μέλλοντος με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η τριπλή προσέγγιση για την πραγματοποίηση του οράματος της εταιρείας περιλαμβάνει: 1. Urban Air Mobility (UAM), μια νέα μορφή κινητικότητας που χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο για δραστική μείωση του χρόνου μετακίνησης 2. Purpose Built Vehicle (PBV), ένα φιλικό προς το περιβάλλον μέσο αστικής κινητικότητας που επιτρέπει τις απαραίτητες προσαρμογές για διαφορετικούς τρόπους ζωής και 3. Hub, ειδικοί χώροι όπου συνδέονται PBVs δημιουργώντας ένα νέο δημόσιο χώρο όπου μπορούν να συναντηθούν διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48