Η Ελλάδα μαζί με τις Σεϋχέλλες και την Τανζανία έχουν καταχωρηθεί ως οι καλύτερες χώρες για ταξιδιώτες που δεν θέλουν να υποβληθούν σε απομόνωση, σύμφωνα με την AXA Gulf, μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στα Κράτη του GCC (Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου).
Η AXA ανέφερε πως η λίστα δημιουργήθηκε από ταξιδιώτες από τα κράτη του Κόλπου, δηλαδή το Μπαχρέιν, το Κουβέιτ, το Ομάν, το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, και σύμφωνα με την επιθυμία τους να ταξιδέψουν. Επιπρόσθετα η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη κάλυψης για Covid-19 σε όλες τις ταξιδιωτικές ασφαλίσεις σύμφωνα με την έρευνα της IATA (International Air Transport Association). Η έρευνα αυτή αποκάλυψε ότι το 44% των ταξιδιωτών θα επανεξετάσει το ενδεχόμενο να πετάξει ξανά, εάν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του υπήρχε η κάλυψη για τον κορονοϊό.
Η AXA έχει εντοπίσει τις 10 κορυφαίες χώρες όπου οι επισκέπτες δεν αντιμετωπίζουν περιορισμούς καραντίνας και είναι: Σεϋχέλλες, Ελλάδα, Τανζανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ιταλία, Κροατία, Κένυα, Ινδονησία και Αυστρία.
Σύμφωνα με τη νέα ταξιδιωτική πολιτική της AXA, όποιος πελάτης της αποδειχθεί θετικός στον κορονοϊό, η εταιρεία θα καλύψει το κόστος της επείγουσας ιατρικής κάλυψης, αλλά και τα έξοδα που σχετίζονται με τον επαναπατρισμό του ασθενή.
«Ο Covid-19 είχε άνευ προηγουμένου αντίκτυπο στη ταξιδιωτική βιομηχανία, όπου και μεγάλο ποσοστό ανθρώπων έμειναν σε απομόνωση το τελευταίο χρονικό διάστημα. Κάτι που τους έχει κάνει να θέλουν να ταξιδέψουν άμεσα ώστε να αλλάξουν παραστάσεις και να έχουν μια ψυχολογική τόνωση. Ως μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες, η ομάδα μας είναι διαθέσιμη όλο το εικοσιτετράωρο για οποιαδήποτε ιατρική βοήθεια έκτακτης ανάγκης που μπορεί να χρειαστεί ο πελάτης οπουδήποτε στο κόσμο κι αν βρίσκεται», δήλωσε ο Franck Heimburger, επικεφαλής εξυπηρέτησης πελατών της AXA Gulf.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η AXA θα αποζημιώσει τους κατόχους ταξιδιωτικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων για ποσό έως 5.000 δολάρια για μη ανακτήσιμα έξοδα. Σε περίπτωση που οι πελάτες βρεθούν σε καραντίνα ενώ βρίσκονται στο εξωτερικό, η εταιρεία θα πληρώσει έως και 100 δολάρια την ημέρα ανά πελάτη και για μέγιστο διάστημα 15 ημερών, εάν δεν μπορεί να απομονωθεί με ασφάλεια στο κατάλυμα που έχει κλείσει.