Γιώργος Μούζος, 8/12/2020 - 13:36 facebook twitter linkedin Ποιοι είναι οι τρεις τρόποι που η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει τη σχέση με τους πελάτες σας; Γιώργος Μούζος, 8/12/2020 facebook twitter linkedin Αν ρωτήσετε την πλειοψηφία των πελατών σας, στην ταχεία κλήση θα έχει ένα σωρό τηλέφωνα, αλλά όχι το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης της ασφαλιστικής του εταιρείας που πρέπει να καλέσει σε περίπτωση ατυχήματος. Βλέπετε η σχέση που υπάρχει μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής είναι λίγο... περίεργη. Κι αυτό γιατί οι πελάτες του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων πληρώνουν ένα ετήσιο ασφάλιστρο στον ασφαλιστή τους, αλλά η ψυχολογία τους και ειδικά την κακή στιγμή ενός τροχαίου, τους κάνει να νιώθουν ότι δεν λαμβάνουν υπηρεσίες σύμφωνα με τα χρήματα που πληρώνουν. Από την άλλη, με την επέλαση της ψηφιακής - άμεσης ασφάλισης, οι επαγγελματίες ασφαλιστές δυσκολεύονται να αποδείξουν την μακροχρόνια αξία τους στους πελάτες τους, και πόσο δίπλα τους είναι κάθε φορά που θα τους χρειαστούν. Η μάχη για τον πελάτη είναι συνεχής, με τους ασφαλιστές, να παίζουν ένα ευαίσθητο παιχνίδι ισορροπίας, με το να διατηρούν χαμηλά τις τιμές συμβολαίων, προσφέροντας παράλληλα την άμεση και εξατομικευμένη επαφή με τον πελάτη, ώστε να τον κρατήσουν στο δικό τους portfolio. Σε αυτή τη προσπάθεια ο ασφαλιστής πλέον έχει έναν σύμμαχο: την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία έχει έρθει για να βελτιώσει κατά πολύ την σχέση ασφαλιστή – πελάτη, δημιουργώντας εξατομικευμένα σημεία επαφής σε πραγματικό χρόνο και χωρίς να παρεμποδίζεται το απόρρητο των πελατών. Προκειμένου να αποκομίσουν τα απόλυτα οφέλη από την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης για την εμπειρία των πελατών, οι ασφαλιστές πρέπει να επενδύσουν σε αυτή, ώστε να λαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες βάσει συγκεκριμένων δεδομένων και σε βασικά σημεία φροντίδας, όπως μετά από αυτοκινητιστικό ατύχημα ή ακόμα και από μια ήσσονος σημασίας σύγκρουση. Για να δούμε τρεις πιθανούς τρόπους που στο άμεσο μέλλον η τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνει το έργο σας: Επεξεργασία δεδομένων υλικών ζημιών & τραυματισμών σε πραγματικό χρόνο! Οι έξυπνοι αλγόριθμοι της τεχνητής νοημοσύνης έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν τις ζημιές στα οχήματα, αλλά και τυχόν τραυματισμούς, απόρροια ενός ατυχήματος σε πραγματικό χρόνο. Έτσι υπάρχει η δυνατότητα να ειδοποιήσουν τις πλησιέστερες ιατρικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στον τόπο του ατυχήματος για την παροχή βοήθειας και μάλιστα σύμφωνα με τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να παρέχουν επιπρόσθετα πρόσβαση σε βασικά δεδομένα επί τόπου, που καθιστούν δυνατή την έναρξη εξατομικευμένης φροντίδας, αφαιρώντας έτσι ένα μέρος της αβεβαιότητας που υπάρχει έπειτα από ένα ατύχημα. Εξατομίκευση με ακρίβεια κι απλότητα Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ασφαλιστές αυτοκινήτων για να αξιοποιήσει μοναδικές πληροφορίες βάσει δεδομένων σε βασικά σημεία της επαφής με τους πελάτες. Έτσι ως επαγγελματίες θα έχετε πλήρη γνώση των αναγκών του πελάτη και βάσει αυτών θα προσφέρετε μια πλήρως εξατομικευμένη υπηρεσία. Για παράδειγμα, με δεδομένα τεχνητής νοημοσύνης, οι ασφαλιστές θα μπορούν να γνωρίζουν ακριβώς πού έχει υποστεί ζημιά ένα όχημα μετά από ατύχημα και να προτείνουν ένα κοντινό αλλά εξειδικευμένο κατάστημα επισκευής που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο τύπο βλάβης. Αυτό μπορεί να συμβεί την ίδια ακριβώς στιγμή που τα δεδομένα ζημιών του οχήματος θα έχουν μεταφερθεί στο δίκτυο συνεργατών ώστε άμεσα να έρθει και η οδική βοήθεια, μειώνοντας έτσι την ταλαιπωρία του πελάτη. Αυτοί είναι μόνο μερικοί πιθανοί τρόποι με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να ανοίξει τις πόρτες για την πρωτοφανή εξατομίκευση και αυτοματοποίηση των υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφάλιση. Μέγιστη προστασία για τα δεδομένα των πελατών σας! Κάτι που θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη των πελατών σας στο πρόσωπό σας ως ασφαλιστές. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει τη δυνατότητα τα δεδομένα που θα αναλυθούν να αφορούν καθαρά το ατύχημα και τις παροχές βοήθειας που απαιτούνται, μη λαμβάνοντας υπόψη τις personas οδηγού κι επιβατών. Έτσι οι ασφαλιστές θα μπορούν να ανακαλύψουν τι συνέβη στο όχημα κατά το ατύχημα, αλλά και να προβλέψουν τους τραυματισμούς των επιβατών του με βάση γενικές, αλλά λεπτομερείς στατιστικές αναλύσεις με ίδιες ζημιές, διατηρώντας έτσι στο έπακρο το απόρρητο των δεδομένων. Οι ασφαλιστές και ειδικά στο κλάδο του αυτοκινήτου, προσπαθούν να προσφέρουν all-in-one λύσεις, με χαμηλό κόστος για να προσελκύσουν το πελάτη. Όμως μία τεχνολογία που θα τους βοηθήσει στο κυνήγι της πώλησης, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο, είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η νέα κι ραγδαία εξελισσόμενη τεχνολογία θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της εμπειρίας και της ασφάλισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/09/2024 - 08:45 Αναδυόμενες τάσεις στα ασφαλιστικά προϊόντα αυτοκινήτου: Προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος, 11/09/2024 - 08:43 Προσαρμογή ασφαλιστικών προϊόντων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τον ασφαλιστή!
Γιώργος Μούζος, 09/09/2024 - 09:58 Γιατί το Volvo XC90 είναι ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στον δρόμο;
Γιώργος Μούζος, 04/09/2024 - 08:34 Ο ρόλος του ασφαλιστή στη μείωση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο του αυτοκινήτου!
Οδηγώντας με ασφάλεια: Ο ρόλος της ασφάλισης στην πρόληψη ατυχημάτων! Η οδήγηση είναι μια δραστηριότητα που εμπεριέχει κινδύνους, και δυστυχώς, τα τροχαία ατυχήματα είναι καθημερινό φαινόμενο. Ωστόσο, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι... Γιώργος Μούζος, 02/09/2024 - 08:51
Πώς μπορεί να γίνει καλύτερη η διαχείριση κινδύνων σε στόλους εταιρικών οχημάτων; Διαβάστε παρακάτω μερικές στρατηγικές για αποτελεσματική ασφάλιση και μείωση κόστους εταιρικών στόλων! Σίγουρα ως ασφαλιστές γνωρίζετε από πρώτο χέρι πως η... Γιώργος Μούζος, 29/08/2024 - 09:29
Πώς η κλιματική αλλαγή μεταμορφώνει τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων; Αντιμέτωποι με τις νέες προκλήσεις του καιρού: Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστές για την επόμενη ημέρα; Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 26/08/2024 - 09:01
Η επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης & των Big Data στον κλάδο αυτοκινήτου! Η αυτοκινητοβιομηχανία και ο ασφαλιστικός κλάδος αυτοκινήτου βρίσκονται στο κατώφλι μιας τεχνολογικής επανάστασης, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τα... Γιώργος Μούζος, 22/08/2024 - 11:40
Το εγχειρίδιο που πρέπει να έχουν οι πελάτες σας με ηλεκτρικό αυτοκίνητο Η σημασία του συγκεκριμένου εγχειριδίου ή διαφορετικά του φύλλου διάσωσης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι τεράστια και μπορεί να σώσει... Γιώργος Μούζος, 19/08/2024 - 12:04
MINI Cooper S JCW: Δύναμη & ασφάλεια σε ένα πακέτο! Το MINI Cooper S στην έκδοση John Cooper Works παραπέμπει στην αγωνιστική ιστορία της μάρκας μέσω της ξεχωριστής συνολικής του... Γιώργος Μούζος, 14/08/2024 - 10:52