Nextdeal newsroom, 14/12/2020 - 17:30 facebook twitter linkedin Eurolife FFH και Carglass μεταξύ των μεγάλων νικητών των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 Nextdeal newsroom, 14/12/2020 facebook twitter linkedin Το βραβείο Customer Distinction Award στην κατηγορία Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/Ομάδα) έλαβε η Eurolife FFH στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 (CS AWARDS). H Carglass κέρδισε το Customer Distinction Award στην κατηγορία Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience team of the year Η εκδήλωση, που διοργάνωσε για 11η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020, αναδεικνύοντας τις 22 εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα. Περισσότερα από 3.000 Στελέχη παρακολούθησαν την Τελετή live, σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό, που κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού, αμείωτο μέχρι το τέλος. Το ΕΙΕΠ, παραμένοντας σταθερό στις αξίες του και στο όραμά του, επιβραβεύει 11 χρόνια τώρα τις εταιρείες, τους οργανισμούς και τα στελέχη της εξυπηρέτησης πελατών εκείνα που δουλεύουν καθημερινά με γνώμονα την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών. Πριν την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut κάλεσε στη σκηνή τον Δρ. Ανδρέα Μεντή, Διευθυντή Εργαστηρίων Δημόσιας Υγείας του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ για να απονείμει το Ειδικό Βραβείο ΕΙΕΠ στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ και ειδικότερα στο Διαγνωστικό του Τμήμα, τα στελέχη του οποίου δίνουν από την πρώτη στιγμή τη δύσκολη μάχη κατά της πανδημίας του Covid-19. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ έχει ήδη συμπληρώσει τα 100 χρόνια λειτουργίας του στην Ελλάδα και το ΕΙΕΠ θέλησε να το τιμήσει για το σύνολο της προσφοράς του στην κοινωνία και τον άνθρωπο γενικότερα. Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ Επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Κοσμήτορας Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα και φέτος, παρείχε παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, από τη Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέα ελληνικής νοηματικής γλώσσας. Ο Πρόεδρος του ΔΣ ΕΙΕΠ, Frank Thibaut και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων ανέφερε «2020 τι χρονιά! Ο κόσμος έχει αλλάξει από τα προηγούμενα εθνικά βραβεία. Το 2020 ήταν μία απίστευτα δύσκολη χρονιά για όλους τους τομείς της αγοράς, ήταν επίσης και μία ευκαιρία για προβληματισμό. Μας ενθάρρυνε να προσαρμοστούμε, να καινοτομήσουμε και να κάνουμε τα πράγματα στη δουλειά μας αλλά και στην προσωπική μας ζωή λιγάκι διαφορετικά. Παρά όμως τις δυσκολίες, είδαμε τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών των επιχειρήσεών μας, να ρίχνουν απίστευτη δουλειά, με ανθρωπιά, ψυχραιμία και χαμόγελο διατηρώντας τον τομέα της εξυπηρέτησης σε υψηλό επίπεδο. Απόψε λοιπόν, μέσω της ψηφιακής αυτής τελετής, είναι μία ευκαιρία για όλους εμάς που εργαστήκαμε στην πρώτη γραμμή, να έρθουμε κοντά και να γιορτάσουμε αυτό το σπουδαίο έργο που πετύχαμε όλοι μαζί. Οι συμμετοχές φέτος ξεπέρασαν τις συμμετοχές κάθε άλλης χρονιάς. Η συμβολή σας δείχνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να υπηρετούμε την κοινότητα που πιστεύει στην Άριστη Εξυπηρέτηση με έμπνευση και ενθουσιασμό.» Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001 από το 2018. Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 είναι: 1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη - Best Customer Service Training COSMOTE - Customer Excellence Award ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ - Customer Distinction Award ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ - Customer Distinction Award 2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη - Best Use of Innovation in Customer Service VODAFONE- Customer Excellence Award ΝΕΑ ΟΔΟΣ - Customer Distinction Award OPTIMA BANK - Customer Distinction Award 3. Ακούγοντας τη φωνή του πελάτη – Voice of the customer NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award BMW FINANCIAL SERVICES - Customer Distinction Award 4. Καλύτερος Συνδυασμών Διαύλων εξυπηρέτησης πελάτη - Best Omni-channel customer experience NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award KAIZEN GAMING - Customer Distinction Award 5. Ειδικό Βραβείο: Customer Experience Game-changer of the year (Επαγγελματίας/Ομάδα) NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ - Customer Distinction Award EUROLIFE FFH - Customer Distinction Award 6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience team of the year COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award CARGLASS - Customer Distinction Award VODAFONE - Customer Distinction Award 7. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών - Customer experience organisation of the year ΟΠΑΠ - Customer Excellence Award MANIFEST SERVICES - Customer Distinction Award NESPRESSO HELLAS - Customer Distinction Award 8. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Contact Center of the year VODAFONE - Customer Excellence Award COSMOTE E-VALUE - Customer Distinction Award TELEPERFORMANCE - Customer Distinction Award 9. Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Πελάτη (Best use of Technologies in Customer Service) VODAFONE - Customer Excellence Award AVIN OIL - Customer Distinction Award PRAKTIKER HELLAS - Customer Distinction Award 10. Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο (Best Outsourcing Partneship) ΔΕΗ & COSMOTE E-VALUE - Customer Excellence Award ΟΠΑΠ & CQS - Customer Distinction Award MELLON TECHNOLOGIES & OPTIMA BANK - Customer Distinction Award 11. Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα - Best online customer experience (e-shop) NESPRESSO HELLAS - Customer Excellence Award ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ - Customer Distinction Award NOVIBET - Customer Distinction Award Τα βραβεία που παρέλαβαν οι Νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/12/2019 Η EUROLIFE ERB ανάμεσα στους μεγάλους νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2019
Nextdeal newsroom, 25/2/2019 Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών: Στρατηγική συνεργασία με το Alba
Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών Με τη συμμετοχή 70 εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς, θα εορταστεί από τις 2 έως τις... Nextdeal newsroom, 28/09/2017 - 07:27 28/9/2017
H Carglass® νικήτρια στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 Νικήτρια αναδείχτηκε η Carglass® στα 8α Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017 στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Omnichannel Customer Service)»,... Nextdeal newsroom, 18/12/2017 - 14:00 18/12/2017