Γιώργος Μούζος, 18/12/2020 - 14:20 facebook twitter linkedin Τι είναι το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που θα μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Γιώργος Μούζος, 18/12/2020 facebook twitter linkedin Το νέο head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, έχει τη δυνατότητα να διασταυρώνει τον εικονικό με τον πραγματικό κόσμο. Το καινοτόμο σύστημα χρησιμοποιεί ειδικά επιλεγμένα σύμβολα και τα προβάλλει δυναμικά στο εξωτερικό πραγματικό περιβάλλον. Η τεχνολογία αυτή προσφέρεται από τη Volkswagen, η οποία είναι η πρώτη εταιρεία που εισάγει αυτήν την τεχνολογία στην compact κατηγορία και την καθιστά προσιτή σε ευρεία κλίμακα. Αρχικά, το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας θα παρουσιαστεί στα ID.3 και ID.4, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen. Όλη η προσοχή του οδηγού στο δρόμο! Ένας από τους κύριους λόγους τροχαίων είναι η απόσπαση του βλέμματος του οδηγού και κατ’ επέκταση της προσοχής του οδηγού από το δρόμο. Ειδικά όταν πρέπει να παρακολουθήσει την πορεία του GPS, εκεί η κατάσταση δυσκολεύει. Για το λόγο αυτό η VW δημιούργησε το προηγμένο head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, το οποίο προβάλλει σημαντικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, σε δύο επίπεδα στον χώρο. Ένα μεγάλο πλαίσιο με διαγώνιο περίπου 1,8 μέτρων, για τις δυναμικές τρισδιάστατες απεικονίσεις, εμφανίζεται σε εικονική απόσταση περίπου 10 μέτρων από τον οδηγό. Οι πληροφορίες από τα συστήματα υποβοήθησης, όπως υποδείξεις πλοήγησης, σημεία εκκίνησης και προορισμοί, εμφανίζονται επίσης σε αυτό, το πιο μακριά εμφανιζόμενο πλαίσιο. Το δεύτερο πλαίσιο είναι δισδιάστατο και βρίσκεται κάτω από το προηγούμενο, με τα δύο να αποτελούν μία ενιαία, ολοκληρωμένη εικόνα στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Αυτό το δεύτερο πλαίσιο δείχνει την ταχύτητα, τα οδικά σήματα και τις υποδείξεις υποβοήθησης και πλοήγησης με στατικά σύμβολα, που μοιάζουν να βρίσκονται περίπου τρία μέτρα μπροστά από τον οδηγό. Όλες οι απεικονίσεις τοποθετούνται οπτικά έξω από το όχημα, στον πραγματικό κόσμο, και εμφανίζονται δυναμικά. Όταν το όχημα πλησιάζει σε μια διασταύρωση, όπου πρέπει να στρίψει σύμφωνα με τη διαδρομή του συστήματος πλοήγησης, ο οδηγός βλέπει δύο ενδείξεις: σε πρώτη φάση, μια ειδοποίηση στο επίπεδο του δρόμου και στη συνέχεια τρία βέλη που βρίσκονται στη διασταύρωση. Όσο ο οδηγός πλησιάζει στη διασταύρωση, τόσο μεγαλύτερα γίνονται τα βέλη. Ταυτόχρονα, αρχίζουν να σβήνουν ώστε να προσφέρεται πιο καθαρή ορατότητα στο δρόμο. Κατά την εξέλιξη όλων των απεικονίσεων, η Volkswagen ακολούθησε τη λογική του "Less is more". Κάτι που διασφαλίζει ότι σε καμία περίπτωση ο οδηγός δεν επιβαρύνεται από περιττές πληροφορίες και δεν του αποσπάται η προσοχή από τον δρόμο, κάτι που ισούται με περιορισμό των συγκρούσεων και κατ’ επέκταση των ασφαλιστικών αποζημιώσεων! Εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία! Η τεχνολογική καρδιά του head-up display επαυξημένης πραγματικότητας είναι η μονάδα αναπαραγωγής εικόνων (PGU) που βρίσκεται βαθιά μέσα στο ταμπλό. Η οπτική ακτίνα που δημιουργείται από μια ιδιαίτερα φωτεινή οθόνη LCD μεταδίδεται σε δύο επίπεδους καθρέφτες και ειδικοί φακοί διαχωρίζουν τις απεικονίσεις για τα πλαίσια κοντινής και μακρινής απόστασης. Οι δύο καθρέφτες εκτρέπουν την ακτίνα σε έναν μεγάλο, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κοίλο καθρέφτη και από εκεί δημιουργείται η προβολή στο παρμπρίζ. Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός βλέπει τα σύμβολα και τις υποδείξεις ρεαλιστικά και τρισδιάστατα, σε απόσταση περίπου 10 μέτρων. Οι εικόνες δημιουργούνται από μια μονάδα AR που βρίσκεται σε έναν από τους δύο κεντρικούς υπολογιστές των μοντέλων ID. Αυτή η μονάδα λαμβάνει πληροφορίες από τα δεδομένα της μπροστινής κάμερας, του αισθητήρα ραντάρ και του χάρτη πλοήγησης, για να «τοποθετήσει» σωστά τα σύμβολα στο περιβάλλον. Οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στο μακρινό πλαίσιο σταθεροποιούνται σε σχέση με τις κινήσεις του οχήματος και προσαρμόζονται στη γεωμετρία του συστήματος προβολής. Το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας περιλαμβάνεται στο πακέτο εξοπλισμού Infotainment Plus, των ID.3 και ID.4, το οποίο προσφέρει μεταξύ άλλων το σύστημα πλοήγησης Discover Pro με οθόνη αφής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02