Nextdeal newsroom, 18/1/2021 - 13:50 facebook twitter linkedin Νέους κανόνες για τη χρήση e-scooter ζητά η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Ενώσεων Nextdeal newsroom, 18/1/2021 facebook twitter linkedin Την ανάγκη θέσπισης νέων κανόνων όσο αφορά τα ηλεκτρικά σκούτερ (e-scooter) επισημαίνει σε έγγραφό της η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Ενώσεων (GFIA). Όπως τονίζει, λόγω της αυξανόμενης κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πολλές πόλεις, οι κάτοικοι στρέφονται σε άλλους τρόπους μεταφοράς. Τα ηλεκτρικά σκούτερ έχουν γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τάσεις αστικής κινητικότητας. Παρά τα πολλά οφέλη τους, η αυξανόμενη δημοτικότητα της χρήσης ηλεκτρικών σκούτερ έχει συμβάλει σε περισσότερα ατυχήματα. Επίσης, δεν είναι σαφές ποιο ασφαλιστικό συμβόλαιο καλύπτει ατυχήματα σε ορισμένες περιπτώσεις. Ταυτόχρονα, οι κανονιστικές απαιτήσεις για τα ηλεκτρικά σκούτερ ποικίλλουν διεθνώς, καθώς ορισμένες χώρες έχουν εθνική νομοθεσία, ενώ άλλες έχουν κρατικούς νόμους. Οι εν λόγω απαιτήσεις περιγράφουν τους δρόμους στους οποίους μπορούν να κυκλοφορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ, τις ταχύτητες στις οποίες πρέπει να κυκλοφορούν, τους ελάχιστους περιορισμούς ηλικίας για τους αναβάτες και τις απαιτήσεις ασφάλισης. Καμία νομοθεσία δεν απαιτεί από όλους τους χρήστες e-scooter να φορούν κράνος. Η GFIA συνιστά επομένως τα εξής: Η ταχύτητα του ηλεκτρικού σκούτερ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 25km / h και οι δήμοι θα πρέπει να καθορίζουν τους δρόμους στους οποίους επιτρέπεται (δηλαδή μέγιστο όριο ταχύτητας). Οι δήμοι που προωθούν τη μικροκινητικότητα πρέπει να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υποδομές μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ποδηλατοδρόμων, ώστε οι εναλλακτικοί τρόποι μεταφοράς να συνυπάρχουν με ασφάλεια σε δημόσιους χώρους με τους κλασικούς, με ελάχιστη, εάν υπάρχει, αλληλεπίδραση με τους πεζούς. Για την προστασία των πεζών από συγκρούσεις, η κυκλοφορία των ηλεκτρικών σκούτερ θα πρέπει να απαγορεύεται στα πεζοδρόμια και τα όργανα επιβολής του νόμου θα πρέπει να διαθέτουν πόρους για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης. Για να διασφαλιστεί η κατάλληλη και ασφαλής συμπεριφορά του αναβάτη, οι χρήστες e-scooter πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών. Για την προστασία του αναβάτη από τραυματισμό στο κεφάλι, όλοι οι χρήστες θα πρέπει να χρησιμοποιούν υποχρεωτικά κράνη, ανεξάρτητα από την ηλικία και το επίπεδο εμπειρίας. Η ασφάλιση αστικής ευθύνης δεν θα πρέπει να είναι υποχρεωτική για τα ηλεκτρικά σκούτερ. Ωστόσο, εάν μια περιοχή επιμένει να υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη, θα πρέπει να είναι ανάλογη με τον κίνδυνο που απορρέει από τα ηλεκτρικά σκούτερ στην αντίστοιχη περιοχή. Οι εταιρίες κοινής χρήσης e-scooter θα πρέπει να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των χρηστών, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς ολοκληρωμένης ασφάλισης αστικής ευθύνης σε περίπτωση τραυματισμών ή / και ζημιών σε τρίτους. Δείτε εδώ το έγγραφο της GFIA. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 7/4/2020 Οι προτάσεις της GFIA για τη στήριξη του ασφαλιστικού κλάδου εν μέσω πανδημίας!
Γιατί είναι αναγκαία η ιδιωτική σύνταξη - Αποκαλυπτικά στοιχεία! Συστάσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο συνταξιοδοτικός τομέας παγκοσμίως, δίνει στην τελευταία της έκθεση η Παγκόσμια Ομοσπονδία... Nextdeal newsroom, 23/05/2018 - 15:11 23/5/2018
Ασφαλίζοντας την κινητικότητα: Ποια ζητήματα προβληματίζουν τους ασφαλιστές; Τα ζητήματα ευθύνης που προκύπτουν από τη χρήση των ηλεκτρικών ελαφρών οχημάτων και των αυτοματοποιημένων οχημάτων, καθώς και το ζήτημα... Nextdeal newsroom, 17/10/2019 - 13:52 17/10/2019