Γιώργος Μούζος, 17/3/2021 - 13:30 facebook twitter linkedin Ο αντίκτυπος του COVID στον κλάδο αυτοκινήτου: Τι συνέβη με τις αποζημιώσεις; Γιώργος Μούζος, 17/3/2021 facebook twitter linkedin Ο κορονοϊός που μας ταλανίζει ακόμα, έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε πολλούς τομείς της ζωής μας. Σε καμία των περιπτώσεων η ασφαλιστική βιομηχανία δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη και πόσο δε μάλλον ο κλάδος του αυτοκινήτου. Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχαν τα δεδομένα που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Ασφαλιστών της Βρετανίας, (Association of British Insurers - ABI) που αφορούσαν στο πώς κινήθηκε ο κλάδος του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στη Μεγάλη Βρετανία, στοιχεία που ουσιαστικά αποτυπώνουν και τη γενικότερη τάση του κλάδου. Αρχικά το συνολικό ποσοστό αποζημιώσεων για το 2020 μειώθηκε κατά 19%, εν αντιθέσει με το ποσοστό αποζημιώσεων για σωματικές βλάβες, το οποίο αυξήθηκε κατά 13%. Σύμφωνα με την ένωση το ποσοστό αποζημιώσεων τροχαίων μειώθηκε μιας και υπήρξε πτώση της κυκλοφορίας κατά 14% έως και τον Ιούνιο του 2020, ένεκα του lockdown που επιβλήθηκε. Για να δούμε λίγο αναλυτικότερα τα νούμερα για τη Μεγάλη Βρετανία και των αλλαγών που επέφερε η πανδημία. Όπως προαναφέραμε, για το 2020, ο αριθμός των αποζημιώσεων μειώθηκε κατά 19% στα 2,1 εκατομμύρια λίρες. Μειωμένες ήταν κι οι συνολικές πληρωμές κατά 6%, με το συνολικό ποσό να αγγίζει τα 8,3 δισεκατομμύρια λίρες. Όμως αυξημένο ήταν το ποσό που αποδόθηκε για σωματικές βλάβες, που κατά μέσο όρο ανήλθε στις 12.100 λίρες, αύξηση κατά 13% συγκριτικά με το 2019. Και για να έχουμε μια τάξη μεγέθους συγκριτικά με τη χώρα μας, το μέσο ασφάλιστρο στη Βρετανία άγγιζε τις 465 λίρες, ποσό που σύμφωνα με την Ένωση παραμένει σε χαμηλό επίπεδο για 4η συνεχή χρονιά. Η πανδημία άλλαξε τις οδηγικές συνήθειες! Κάτι που επισήμανε η Διευθύντρια Γενικών Ασφαλίσεων της ΑΒΙ, Laura Hughes, η οποία σημείωσε πως ο κορονοϊός ανάγκασε πολλούς οδηγούς να αλλάξουν τις οδηγικές τους συνήθειες, ενώ ο αντίκτυπος των lockdowns φάνηκε το φθινόπωρο στον αριθμό των αξιώσεων για τον κλάδο αυτοκινήτου. Το ευχάριστο σύμφωνα με την κα. Hughes, είναι πως οι ασφαλιστικές εταιρείες προσέφεραν στήριξη στους πελάτες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τόσο με την προσφορά ασφάλισης με το χιλιόμετρο, όσο και με τη δυνατότητα ευέλικτων πληρωμών των ασφαλίστρων. «Είναι υπέροχο να βλέπουμε ότι σε μια αβέβαιη χρονιά, οι πελάτες συνέχισαν να λαμβάνουν τις καλύτερες προσφορές από μια ανταγωνιστική αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων», συμπλήρωσε η κα. Hughes. «Καθώς παλεύουμε για να επιστρέψουμε σε κάποια μορφή κανονικότητας, η πίεση για περαιτέρω μείωση του κόστους παραμένει. Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ενώ πιέζεται η αγορά για μειωθούν τα ασφάλιστρα, η αυξημένη τεχνολογία των νέων αυτοκινήτων, έχει αυξήσει κατακόρυφα το κόστος επισκευής των οχημάτων». Σχολιάζοντας τα δεδομένα της ABI, ο James Blackham, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της By Miles, δήλωσε ότι παρά τη σημαντική μείωση των απαιτήσεων λόγω αλλαγών στις συνήθειες οδήγησης, δεν είναι όλοι οι ασφαλιστές αρκετά γρήγοροι στην παροχή αποζημιώσεων στους πελάτες τους. Με τις συνολικές πληρωμές να μειώνονται κατά 6%, συνέχισε ο κ. Blackham, οι ασφαλιστικές εξοικονόμησαν περίπου 530 εκατομμύρια λίρες. «Πολλοί τομείς της κοινωνίας και των επιχειρήσεων εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να αναδομηθούν καλύτερα μετά το πέρας του κορονοϊού και σαφέστατα ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτου δεν θα πρέπει να διαφέρει. Αν οδηγείτε λιγότερο, είναι λιγότερο πιθανό να εμπλακείτε σε κάποιο ατύχημα και να πρέπει να καταβληθεί αποζημίωση, επομένως είναι δίκαιο να πληρώνετε λιγότερα», συμπλήρωσε ο κ. Blackham. «Η ασφαλιστική βιομηχανία πρέπει να καλωσορίσει ένα πιο ευέλικτο μοντέλο, με τους οδηγούς να πληρώνουν για τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν». Η νέα εποχή για τον κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά και των ασφαλειών γενικότερα έχει αρχίσει να ανατέλλει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07