Τεράστια αξία για την Eurolife FFH και την Ελληνική ασφαλιστική αγορά έδωσε ένα πσσστ που έκανε η διαφήμισή της σε στάσεις λεωφορείων (δείτε εδώ) με αντισηπτικό υγρό αλλάζοντας τη «στάση» του κοινού για τις ασφαλιστικές εταιρίες! Ήταν μια απλή, καθαρή διαφημιστική εικόνα χωρίς «οπτικά σκάνδαλα» που έκανε «στάση» στα μάτια του κοινού κα την καθημερινότητα της ρουτίνας των περαστικών. Είχε «προσωπικότητα» σαν εικόνα όταν πρωτοεμφανίστηκε και συνέπεια σε σχέση με τη «στάση» της συνολικά τη διαφορετική στις διαφημίσεις της Eurolife, που έχει ευγένεια, συναίσθημα και δημιουργικά «κεντρίσματα» στη φαντασία και «τα μέτρα» του κάθε μοναδικού ανθρώπου.
Ο David Oglivy ήταν αυτός που πρωτοείπε ότι οι άνθρωποι «γεύονται εικόνες» και ότι αυτό είναι «μια εξαιρετικά πονηρή τέχνη» να το επιτύχεις στη διαφήμιση. Στη λέξη πσσστ κρύβεται η πρόσκληση να «γευτεί» κάποιος κάποιο όφελος για τον ίδιο και τους άλλους και να νιώσει ότι «κάνει» και αυτός κάτι... Η Eurolife FFH μάλλον «τρίβει» τα χέρια τους βλέποντας την επιτυχία της προσφοράς της.
Ο Νίκος Κακολύρης και η ομάδα επικοινωνίας, νίκησε κ. Σαρρηγεωργίου σε αυτή τη μάχη εικόνας της εταιρίας. Ο μέσος όρος της ασφαλιστικής αγοράς «έπεσε» πολύ Πρόεδρε και με ένα «πσσστ» καλεί το κοινό να ανεβάσει την άποψή του για το πολύτιμο έργο της ασφάλισης και υγείας όλων. Συγχαρητήρια Eurolife. Το όνομά σου είναι ορατό από απόσταση σε πολλά και στις στάσεις!