Γιώργος Μούζος, 5/4/2021 - 13:39 facebook twitter linkedin Επιταχύνετε την ασφαλιστική καινοτομία για να ανταποκριθείτε στις ανάγκες των πελατών σας! Γιώργος Μούζος, 5/4/2021 facebook twitter linkedin Διανύοντας κάτι παραπάνω από ένα χρόνο οικονομικής και υγιειονομικής αναταραχής, φαίνεται πως ο ασφαλιστικός κλάδος ασπάστηκε μια συμβουλή του Ουίνστον Τσώρτσιλ: «Ποτέ μην αφήνεις μια κρίση να πάει χαμένη»! Μια κρίση η οποία έφερε στο προσκήνιο το ψηφιακό μετασχηματισμό της ασφαλιστικής αγοράς πέρα από τη καθημερινότητας μας. Όμως οφείλουμε να ομολογήσουμε πως παρά το σύντομο χρονικό διάστημα που είχε ο κλάδος να αντιδράσει και να ασπαστεί τα νέα ψηφιακά δεδομένα, δεν τα πήγε κι άσχημα! Βέβαια, όπως λέει κι ο σοφός λαός, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και για το λόγο αυτό η προσπάθεια θα πρέπει να είναι συνεχής και μεθοδευμένη. Βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο! Η κρίση του κορονοϊού αποδείχθηκε ως μια ευκαιρία του ασφαλιστικού τομέα να αποδείξει ότι, είναι μια «βιομηχανία με προτεραιότητα στον άνθρωπο». Η αναταραχή του COVID, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του τρόπου ασφαλιστικής λειτουργίας, αρχικά ανέδειξαν την κοινωνική αξία της ασφάλισης, με τις ασφαλιστικές εταιρείας να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να προστατέψουν τους πελάτες τους. Ενέργεια που στις περισσότερες των περιπτώσεων ανταμείφθηκε με την αφοσίωση των πελατών. Τα lockdowns κι η κοινωνική αποστασιοποίηση έκανε πολλούς ασφαλιστές να επαναπροσδιορίσουν το ρόλο τους, όντας συνεχώς δίπλα στον πελάτη τους, τονίζοντας τις συμβουλευτικές ευθύνες που έχουν απέναντι στον πελάτη τους. Είναι γεγονός ότι η φήμη κερδίζεται σκληρά και δυστυχώς χάνεται εύκολα και η πανδημία ανέδειξε πως η φήμη του ασφαλιστικού επαγγέλματος είναι πραγματικά η ανησυχία όλων των εμπλεκομένων στον κλάδο. Συνεχής προσπάθεια επαγγελματικής βελτίωσης! Κατά την έναρξη της πανδημίας κι ως κάτι πρωτόγνωρο για τους περισσότερους, αρκετοί πίστεψαν ότι όλα θα παγώσουν, έστω για ένα μικρό διάστημα! Μόλις όμως έφυγε το αρχικό μούδιασμα, η πλειοψηφία των επαγγελματιών στρώθηκε στη δουλειά. Αρκετές εταιρείες άδραξαν την ευκαιρία και προσέφεραν προγράμματα επιμόρφωσης στα στελέχη τους ώστε να είναι έτοιμα για την νέα ψηφιακή τάξη πραγμάτων στην οποία έχουμε μπει πλέον για τα καλά. Η συνεχής λοιπόν εκπαίδευση για τον ασφαλιστή είναι απαραίτητη, τόσο για να γεμίζει τα όποια κενά υπάρχουν, όσο και για να είναι ενήμερος γύρω από τις εξελίξεις του κλάδου. Κάθε εκπαίδευση θα πρέπει να πλαισιώνεται από βελτίωση σε θέματα δεξιοτήτων που αφορούν κυρίως θέματα επικοινωνίας, διαχείρισης αλλά και συμβουλευτικής προσέγγισης των πελατών έτσι ώστε να μπορεί ο κάθε ασφαλιστής να ολοκληρώνει με επιτυχία τα στάδια της διερεύνησης και της ικανοποίησης όχι μόνο των αναγκών αλλά και των προσδοκιών του πελάτη. Με το βλέμμα στη κορυφή! Ο ασφαλιστικός τομέας είχε μια επιτυχημένη αρχή κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 και είναι σε θέση να συνεχίσει αυτήν την επιτυχία στο άμεσο μέλλον. Σαφώς δεν είναι ένας κλάδος που επαναπαύεται στις δάφνες του, μιας και οι ρυθμοί εξέλιξής του είναι φρενήρεις. Επενδύστε στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, μιας και είναι αυτές που θα φέρουν τον τζίρο! Το μόνο σίγουρο είναι πως η αξία της ψηφιακής καινοτομίας στην ασφάλιση, θα συνεχίσει να εμφανίζει εκθετικές αποδόσεις με την πάροδο του χρόνου. Αν δεν το κάνετε τώρα, το μερίδιο αγοράς θα μειωθεί και οι πιο απαιτητικοί πελάτες θα είναι πλέον πιο δύσκολο να προσεγγιστούν. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46