Γιώργος Μούζος, 20/4/2021 - 13:36 facebook twitter linkedin Ας ξεχάσουμε τον COVID-19! Ήρθε η ώρα για την ασφάλιση της νέας κανονικότητας! Γιώργος Μούζος, 20/4/2021 facebook twitter linkedin Ομολογουμένως ο ασφαλιστικός κλάδος έχει κλυδωνιστεί σημαντικά από την πανδημία του κορονοϊού, όμως μέχρι και τώρα η ασφαλιστική βιομηχανία παρέμεινε στο δρόμο της προσπερνώντας αρκετούς κινδύνους. Ως ασφαλιστές αναμφίβολα είχατε τις δυσκολίες σας το προηγούμενο έτος, μιας κι το μοτίβο εργασίας σας, άλλαξε άρδην γρήγορα! Οι διαπροσωπικές επαφές με τους πελάτες σας περιορίστηκαν στο τηλέφωνο ή στην καλύτερη περίπτωση στα zoom calls, είχατε αρκετές ακυρώσεις συμβολαίων και γενικότερα η ροή των εργασιών σας δεν ήταν αυτή που ξέρατε προ κορονοϊού. Όμως το ζήτημα είναι ως επαγγελματίες του κλάδου να κοιτάξετε μπροστά ώστε να μπορέσετε να ανακάμψετε ταχύτερα εντός του 2021. Μεγάλες απώλειες στα ασφάλιστρα! Ο άμεσος αντίκτυπος της πανδημίας στoν ασφαλιστικό τομέα είναι πλέον ξεκάθαρος! Σύμφωνα με την Accenture εκτιμάτε πως μεταξύ 2 δισεκατομμυρίων και 3 δισεκατομμυρίων λιρών ασφαλίστρων χάθηκαν το 2020, με την εκτίμηση να αναφέρει πως το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 5 δις. έως το 2022, ποσό που εξαρτάται από τον τύπο ανάκαμψης που θα έχουμε! Δηλαδή αν θα είναι τύπου V που είναι και το καλύτερο σενάριο, ή τύπου L, που εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν κατά πολύ. Εν τω μεταξύ, η εκτίμηση του Συνδέσμου Βρετανών Ασφαλιστών (Association of British Insurers - ABI) αναμένει ότι ο COVID-19 θα κοστίσει στις βρετανικές ασφαλιστικές εταιρείες περίπου 1,8 δις. λίρες σε καταβληθέντες αποζημιώσεις. Πηγή φωτό: Accenture Research modelling (2021) Σίγουρα το κόστος του κορονοϊού είναι μεγάλο, αλλά μπορεί να αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Για την επαγγελματική σας ευημερία ως ασφαλιστές θα πρέπει να κάνετε τον απολογισμό σας για το 2020 και να επενδύσετε ώστε να είστε θωρακισμένοι για τη νέα τάξη πραγμάτων που έχει ήδη ξημερώσει! Νέες προοπτικές! Προς το παρόν, ο ασφαλιστικός κλάδος παραμένει εξαιρετικά επικεντρωμένος για την ανάκαμψη του από την πανδημία. Όμως αυτό μπορεί να επιφέρει νέα ρίσκα και κινδύνους για την ασφάλιση, αν οι ιθύνοντες δεν δουν εγκαίρως τις νέες προοπτικές που μπορούν να δημιουργηθούν, καθώς και τους νέους τρόπους συνεργασίας με τους πελάτες τους. Ποια είναι όμως η νέα κανονικότητα για τους ασφαλιστές; Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από τους πελάτες! Η πανδημία έσπασε κάθε προκατάληψη σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες και πλέον ακόμα κι ο πιο δύσπιστος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για τις αγορές του, την ενημέρωσή του, τις τραπεζικές του συναλλαγές και πολλά ακόμα! Κι εξίσου εύκολα αναφέρουν μια κακή εξυπηρέτησή τους στο διαδίκτυο η οποία γίνεται viral σε χρόνο dt! Όλα αυτά λοιπόν αναδεικνύουν ένα νέο κι άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, στο οποίο αν εσείς ως ασφαλιστές δεν προσαρμοστείτε έγκαιρα, τότε μπορεί να χάσετε μεγάλο κομμάτι του πελατολογίου σας, από τον ανταγωνισμό, γιατί απλά προσαρμόστηκε πιο γρήγορα στα νέα δεδομένα! Με την πανδημία να συνεχίζεται, οι ασφαλιστές πρέπει να κάνουν πολλά για να παραμείνουν σε τροχιά επιτυχίας, ακόμα και να αλλάξουν εκ βάθρων το μοτίβο λειτουργίας τους! Σε αρκετές περιπτώσεις θα πρέπει να βρουν νέες τρόπους αύξησης της παραγωγής τους, ακόμα. Η ρήση "Think out of the box" θα είναι οδηγός τους, μιας και θα πρέπει να αναζητήσουν νέους θύλακες ανάπτυξης ξεφεύγοντας κατά πολύ από την μέχρι τώρα πεπατημένη! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07