Γιώργος Μούζος, 27/4/2021 - 13:17 facebook twitter linkedin Η νέα κανονικότητα για τον ασφαλιστικό κλάδο! Γιώργος Μούζος, 27/4/2021 facebook twitter linkedin Η πανδημία του κορονοϊού έχει φέρει τους ασφαλιστές, αλλά και τον κλάδο γενικότερα, μπροστά σε μια σειρά από ασυνήθιστες προκλήσεις. Όμως, καθώς ο εμβολιασμός προχωράει κι αφήνουμε (σιγά, σιγά) πίσω μας την οξεία φάση της πανδημίας, αρχίζουν να δημιουργούνται μεγάλες ευκαιρίες. Ως ασφαλιστής, οι ευκαιρίες που μπορείτε να αδράξετε, αλλά κι οι προσαρμογές που πρέπει να κάνετε θα εξαρτηθούν από το επιθυμητό επιχειρηματικό σας «μείγμα». Όμως σίγουρα θα πρέπει να υιοθετήσετε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση για τους πελάτες σας. Αλλά θα τα πούμε παρακάτω αυτά. Η μάχη της επιβίωσης! Το έχουμε αναφέρει και παλιότερα, το 2020 ήταν μια κακή χρονιά για τον κλάδο ασφάλισης. Ειδικά ο τομέας των οχημάτων είδε τα νούμερα των τζίρων να κατακρημνίζονται, ενώ πολλές ασφαλιστικές εταιρείες του εξωτερικού αναγκάστηκαν να γυρίσουν πίσω τα ασφάλιστρα σε μεγάλη μερίδα πελατών τους. Κάτι που δημιούργησε μεγάλη ανασφάλεια σε ότι αφορά την περαιτέρω πορεία του κλάδου, μιας και ολοένα λιγότεροι πελάτες αυτοκινήτου μπαίνουν στην αγορά, ενώ από την άλλη αρκετοί πουλάνε τα αυτοκίνητά τους, μιας και με το νέο μοτίβο της εξ’ αποστάσεως εργασίας δεν φαίνεται να τα χρειάζονται. Η μειωμένη χρήση, αλλά και η άνοδος των εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης δημιουργεί μεγάλη πίεση στις τιμές των ασφαλίστρων, οι οποίες έχουν πάρει την ανιούσα. Οι ασφαλιστές που δραστηριοποιούνται εντόνως στο κλάδο αυτοκινήτου, έχουν μερικά όπλα στα χέρια τους για να επιβιώσουν σε αυτή τη μάχη, όπως το cloud, τον αυτοματισμό, αλλά και την ψηφιακή εξυπηρέτηση των πελατών τους. Όμως οι πιο τολμηροί θα επενδύσουν στην τηλεματική και στο pay-as-you-drive, κερδίζοντας έτσι και τους πελάτες που κάνουν μειωμένη χρήση των αυτοκινήτων τους. Η κυβερνοασφάλεια το επόμενο στοίχημα των ασφαλιστικών! Μια άλλη πηγή κινδύνου η οποία έχει γιγαντωθεί με την νέα κανονικότητα και το νέο εργασιακό τοπίο λόγω κορονοϊού, είναι αυτή της κυβερνοασφάλειας. Οι νέες ψηφιακές δυνατότητες ελλοχεύουν νέους κινδύνους, οι οποίοι καθιστούν την κυβερνοασφάλεια άκρως απαραίτητη, μιας και το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν αυξηθεί οι επιθέσεις των ransomware, με την απομακρυσμένη διαχείριση εταιρικών δεδομένων, να δίνει τα «παραθυράκια» στους hackers για μια σειρά παραβάσεων. Το δεδομένο είναι πως οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν στον ταχέως αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο, όχι μόνο με την πώληση περισσότερων ασφαλίσεων στον κυβερνοχώρο, αλλά και με την ανάπτυξη καλύτερων δυνατοτήτων ασφάλειας σε αυτόν. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα οι ασφαλιστικές το 2021 πρέπει να επικεντρωθούν σε δυο βασικούς τομείς: 1. Επανεξέταση των βασικών πρακτικών αναδοχής κινδύνων και δημιουργία νέων μεθόδων για την καλύτερη ανάλυση κινδύνου με νέες πηγές δεδομένων και πληροφοριών. Αυτό θα βοηθήσει στην καλύτερη αξιολόγηση κινδύνων από τις τρέχουσες, αλλά και τις αναδυόμενες απειλές. 2. Δημιουργία νέων δυνατοτήτων διαχείρισης επιχειρηματικού κινδύνου για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο των επιχειρήσεων. Η ασφάλιση κινδύνων στον κυβερνοχώρο έχει γίνει όλο και πιο περίπλοκη και η παραδοσιακή προστασία δεν είναι αρκετή έναντι των νέων απειλών στον κυβερνοχώρο. Η λίστα θα μπορούσε να συνεχίζεται αρκετά ακόμα, όμως η φύση της ασφάλισης σημαίνει ότι αναμφίβολα θα ασχολούμαστε με απρόβλεπτα κι ενίοτε επικίνδυνα γεγονότα. Όπως είναι άλλωστε κι οι κυβερνοεπιθέσεις. Το να καταφέρουν να θωρακιστούν οι ασφαλιστικές εταιρείες και κατ’ επέκταση το χαρτοφυλάκιο τους είναι το σημαντικότερο βήμα και πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46