Γιώργος Μούζος, 5/5/2021 - 13:14 facebook twitter linkedin Πώς η ασφαλιστική καινοτομία προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον ασφαλιστή; Γιώργος Μούζος, 5/5/2021 facebook twitter linkedin Η δραστηριότητα της ασφαλιστικής βιομηχανίας ιστορικά είναι συνδεδεμένη με το δείκτη του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, με την αύξηση του πλούτου, άρα και των περιουσιακών στοιχείων, κάτι που οδηγεί σε μεγαλύτερη ζήτηση για ασφαλιστική κάλυψη. Σύμφωνα με την Accenture η παγκόσμια αύξηση στην ασφαλιστική βιομηχανία θα αγγίξει τα 1,4 τρισ. δολάρια, τα επόμενα χρόνια! Πιο συγκεκριμένα οι αναλυτές αναφέρουν πως τα 1,2 τρισ. δολάρια, θα έρθουν από υπάρχοντα ασφαλιστικά προϊόντα, κάτι που θα δώσει την ψευδαίσθηση ότι εμμένοντας στα όσα ξέρουμε κι εμπιστευόμαστε είναι μια βιώσιμη τακτική. Κάτι που δεν ισχύει, μιας κι η ολοένα αυξανόμενη ανάγκη των πελατών σας για ψηφιακές υπηρεσίες δεν δείχνει σημάδια μείωσης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως από τα 1,4 τρισ. δολάρια της αναμενόμενης ανάπτυξης του κλάδου τα επόμενα πέντε χρόνια, περίπου το 15% (δηλαδή τα 200 δις δολάρια) αναμένεται να προέλθουν από νέα ασφαλιστικά προϊόντα, ή ακόμα κι από προϊόντα ανάλυσης κινδύνων και διαφόρων άλλων τύπων υπηρεσιών. Αυτό θα περιλαμβάνει την καινοτομία νέων προϊόντων (περίπου τα 160 δισεκατομμύρια δολάρια) και τη δημιουργία εσόδων από υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (40 δισεκατομμύρια δολάρια). Για να καρπωθούν όμως οι ασφαλιστές αυτά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια εσόδων, θα πρέπει να καινοτομήσουν σε: Νέα προϊόντα, τεχνολογίες, υγείας, αλλά και σε προϊόντα αυτοκινήτου και οικιακής χρήσης Υπηρεσίες, όπως οι χρηματοοικονομικές συμβουλευτικές υπηρεσίες που ευθυγραμμίζονται με το κλάδος ζωής και υγείας Νέες εισροές εσόδων, όπως για παράδειγμα από την ανάλυση κι εφαρμογή δεδομένων Η ανάγκη για καινοτομία δεν πρέπει να μας εκπλήσσει! Η ανάγκη για αύξηση της κερδοφορίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Κατά καιρούς εκθέσεις που έχουν έρθει στη δημοσιότητα αναδεικνύουν πως όσες ασφαλιστικές επενδύσουν στην καινοτομία και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων θα έχουν τη δυνατότητα να δουν μεγάλη αύξηση στην κερδοφορία τους. Επιπλέον, οι ασφαλιστές δεν μπορούν να βασίζονται στα ποσοστά διατήρησης των προμηθειών τους, τα οποία κατά μέσο όρο κυμαίνονται γύρω στο 85% για τους περισσότερους ασφαλιστές. Κι αυτό γιατί τα στοιχεία δείχνουν πώς το ποσοστό διατήρησης αναμένεται να μειωθεί σημαντικά στο πέρασμα των ετών, μιας κι αρκετοί καταναλωτές (σε παγκόσμια κλίμακα) δηλώνουν πως σκοπεύουν να αλλάξουν ασφαλιστές στους επόμενους 12 μήνες. Αν η πρόβλεψη αυτή γίνει πραγματικότητα θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στην αγορά, αλλά το κυριότερο στην τσέπη σας. Αναμένουμε ότι σχεδόν το 5% των παγκόσμιων ασφαλίστρων - περίπου 280 δισεκατομμύρια δολάρια - θα επηρεαστούν από καινοτομίες σε προϊόντα (140 δισεκατομμύρια δολάρια), αλλά κι από την μεταστροφή σε νέες ψηφιακές πλατφόρμες. Κάτι που θα επιφέρει σημαντική μείωση των εσόδων των ασφαλιστών εκτός κι αν αποφασίσουν να επενδύσουν σε νέα τεχνολογικά προηγμένα ασφαλιστικά προϊόντα, τα οποία θα τους κρατήσουν ψηλά στην προτίμηση του πελατειακού τους κοινού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10