Γιώργος Μούζος, 14/5/2021 - 14:09 facebook twitter linkedin Οι καταναλωτικές τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτων! Γιώργος Μούζος, 14/5/2021 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρoυσα έρευνα της Accenture έδειξε πως οι προσδοκίες των καταναλωτών έχουν αλλάξει κατά πολύ! Η επιθυμία τους για ψηφιακές υπηρεσίες είναι μεγαλύτερη από ποτέ, όπως επίσης και η ανάγκη τους για εξατομικευμένες υπηρεσίες! Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε κατά πολύ την «συμβίωση» μας με το αυτοκίνητο, αφού οι μετακινήσεις σχεδόν απαγορεύτηκαν. Αυτό έφερε αυξημένη ζήτηση για εξατομικευμένη ασφάλιση αυτοκινήτου, όπου περίπου το 70% των καταναλωτών εξέφρασε ενδιαφέρον για την ασφάλιση pay-as-you-drive, όπου όσο λιγότερο οδηγεί κάποιος, τόσο λιγότερο πληρώνει. Ποσοστό σίγουρα αυξημένο, συγκριτικά με το 52% των καταναλωτών προ 2ετίας. Επιπλέον, το 76% ενδιαφέρεται για ασφάλιση η οποία συνδέεται με την ασφαλή οδήγηση. Εξίσου σημαντικό ποσοστό συγκριτικά με το 54% που υπήρχε πριν 2 έτη. Η έρευνα αποκάλυψε επίσης πως υπάρχει έντονη ζήτηση οι υπηρεσίες ασφάλισης ενός οχήματος να είναι διαθέσιμες στο σημείο που πωλείται ένα όχημα. Περίπου το 43% των καταναλωτών ενδιαφερόταν για μια τέτοια δυνατότητα, αφού θα τους διευκόλυνε αρκετά. Γενικότερα αναδεικνύεται πως υπάρχει έντονη επιθυμία για εξατομικευμένες, αλλά και συνδυασμένες υπηρεσίες, με τους καταναλωτές να είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από μη παραδοσιακούς παρόχους. Ενδεικτικά, αναφέρει η Accenture πως πλέον το 39% θα σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσει ασφάλιση αυτοκινήτου μέσω ενός εμπόρου αυτοκινήτων, συγκριτικά με το 22% πριν από δύο χρόνια. Νέα εποχή! Πώς μεταφράζονται όμως όλα αυτά για τους ασφαλιστές; Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτές τις νέες και μεγάλες προκλήσεις δεν μπορούν να τις αντιμετωπίσουν μόνοι τους. Αντ 'αυτού, πρέπει να δημιουργήσουν συνεργασίες με αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα και με άλλες εταιρείες υπηρεσιών κινητικότητας για τη δημιουργία και εμπορία προϊόντων που ανταποκρίνονται στις νέες προσδοκίες των καταναλωτών. Παρόλο που πολλοί ασφαλιστές το συνειδητοποιούν, παραμένει ένα βασικό ερώτημα: μπορούν να δημιουργηθούν συνεργασίες που δημιουργούν ωφέλιμες λύσεις για τον ασφαλιστή κι εν γένει για τον πελάτη; Η απάντηση είναι ναι. Παρακάτω, σας παραθέτουμε μερικές αξιοσημείωτες συνεργασίες μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών και αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Δίνουν τροφή για σκέψη για τους ασφαλιστές που επιθυμούν να προσαρμόσουν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της αξιοποίησης νέων τεχνολογιών, όπως συστήματα υποστήριξης οδηγού και αυτόνομα οχήματα. Το 2017, η Groupama συνεργάστηκε με την εταιρεία τηλεματικής Scope Technologies και τη Renault για να δημιουργήσουν για πρώτη φορά την ασφάλιση βάσει χρήσης στη γαλλική αγορά. Οι οδηγοί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Renault, του ZOE, μπορούσαν να λάβουν εκπτώσεις στα ασφάλιστρα τους έως και 36% με βάση την οδική συμπεριφορά τους. Το 2018, η Generali και η Fiat συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη εξατομικευμένων ασφαλιστικών υπηρεσιών για συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Αυτό περιελάμβανε την καθοδήγηση για ασφαλή τρόπο οδήγησης σε πραγματικό χρόνο, η οποία προειδοποιούσε τους οδηγούς για επικίνδυνη οδική συμπεριφορά και επιβράβευε τους προσεκτικούς. Το 2020, η Toyota Insurance Services συνεργάστηκε με την Swiss Re σε μια συμφωνία που προέβλεπε τη διάθεση των δεδομένων οδήγησης των οχημάτων Toyota, στον αντασφαλιστικό όμιλο μέσω προηγμένης πλατφόρμας με σκοπό την αξιολόγηση κινδύνου. Πλέον κι η BMW παρέχει τέτοιου είδους δεδομένα στην πλατφόρμα. Τα δεδομένα αυτά επιτρέπουν στους ασφαλιστές να προσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Το 2020, η Swiss Re και η Daimler Insurance Services δημιούργησαν το Movinx , μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη πλήρως ψηφιακών λύσεων ασφάλισης αυτοκινήτων και κινητικότητας. Η συνεργασία στοχεύει στην ανάπτυξη ασφαλιστικών λύσεων που υποστηρίζουν νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων, όπως προηγμένα συστήματα βοήθειας οδήγησης και αυτόνομα αυτοκίνητα. Αυτές οι συνεργασίες, αλλά κι άλλες που θα αναπτυχθούν, δείχνουν ότι είναι δυνατό να δημιουργηθούν συνεργασίες που ωφελούν πολλούς, συμπεριλαμβανομένου του τελικού πελάτη. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και καθώς η τεχνολογία των οχημάτων ωριμάζει οι συνεργασίες αυτές θα καταστούν βασικές για την επιτυχημένη πορεία ενός ασφαλιστή! Think out of the box! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51 Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00 Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52