Γιώργος Μούζος, 30/6/2021 - 13:18 facebook twitter linkedin Επαναπροσδιορίζοντας το θεσμό της ασφάλισης! Γιώργος Μούζος, 30/6/2021 facebook twitter linkedin Τα επόμενα χρόνια οι αλλαγές στο ασφαλιστικό τοπίο θα είναι συθέμελες! Οι πελάτες μετά την πανδημία του κορονοϊού αναζητούν νέα προϊόντα που θα τους έχουν προστατευμένους από κάθε είδους κακοτοπιά! Για να ικανοποιήσουν αυτές τις νέες απαιτήσεις των πελατών, οι ασφαλιστές πρέπει να στραφούν από τα παραδοσιακά μοντέλα αξιολόγησης κινδύνου, σε νέα πρωτοποριακά μοντέλα που θα λειτουργούν προληπτικά και θα διαχειρίζονται εντελώς διαφορετικά τους αναδυόμενους κινδύνους. Αυτό συνεπάγεται μεγάλες αλλαγές τόσο στον τρόπο αλληλεπίδρασης με τον πελάτη, όσο και στην τεχνολογία υποστήριξης και λειτουργίας του ασφαλιστή. Προστασία χωρίς εξαιρέσεις! Οι πελάτες που εμπιστεύονται τα προσωπικά τους δεδομένα στους ασφαλιστές τους, απαιτούν αυτά να αξιοποιηθούν υπεύθυνα και να μείνουν προστατευμένα από τα αδιάκριτα βλέμματα! Οι πελάτες ζητούν τώρα από τους ασφαλιστές τους να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που μοιράζονται μαζί τους για να προστατεύσουν γενικότερα τα συμφέροντά και τα ενδιαφέροντά τους κι όχι μόνο τα περιουσιακά τους στοιχεία. Επαναπροσδιορισμός της ασφάλισης με μελλοντικές τεχνολογίες Για να προσφέρουν αυτού του είδους την εμπειρία στους πελάτες τους, οι ασφαλιστές πρέπει να βελτιώσουν την λειτουργία του επιχειρείν τους, ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω. Δηλαδή να βελτιώσουν πρώτα τις εσωτερικές διεργασίες τους ώστε να είναι έτοιμοι για την επόμενη μέρα που η τεχνολογία θα έχει τον πρώτο λόγο. Για την ακρίβεια ο ασφαλιστής θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει το πως θα διαχειριστεί το ανθρώπινο δυναμικό και τις διαδικασίες κι όλα αυτά υπό ένα τεχνολογικό πρίσμα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως οι ιθύνοντες πολλών επιχειρήσεων κλιμάκωσαν τις επενδύσεις τους σε νέες τεχνολογίες όπως το cloud και η τεχνητή νοημοσύνη. Και δικαιώθηκαν για τις επιλογές τους, μιας κι αυτές οι τεχνολογικές επενδύσεις βοήθησαν στην μείωση των επιπτώσεων λόγω της πανδημίας. Ωστόσο, ο ρυθμός αλλαγής σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου και του ασφαλιστικού, είναι αργός. Το 90% των ασφαλιστών δηλώνουν ότι δεν είναι έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται, ενώ σχεδόν το 60% δηλώνει ότι θα χρειαστούν περισσότερα από 3 χρόνια για να φτάσουν σε ικανοποιητικά τεχνολογικά επίπεδα. Η σταδιακή αλλαγή δεν είναι πλέον αρκετή. Τα γεγονότα του 2020 αποκάλυψαν ευκαιρίες για αύξηση της απόδοσης μέσω νέων μοντέλων λειτουργίας, αυξημένων λειτουργιών cloud και της ψηφιακής αφοσίωσης των πελατών. Τώρα, οι ασφαλιστές έχουν δει τι μπορεί να κάνει η τεχνολογία για αυτούς και γνωρίζουν ότι έχουν τη δύναμη να παρέχουν σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση των αναδυόμενων κινδύνων με πλήθος αξιόπιστων δεδομένων! Αρκεί να ασπαστούν έγκαιρα την τεχνολογία για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες που τους προσφέρει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06