Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της ασφαλιστικής εταιρείας Vitality που με το πρόγραμμα VitalityCar φροντίζει να δίνει διαφορετικά κίνητρα, από όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα, στους καλούς οδηγούς!
Η αύξηση των ασφαλιστικών συμβολαίων το τελευταίο χρονικό διάστημα περιορίστηκε αισθητά στα προϊόντα ασφάλισης ζωής και υγειονομικής περίθαλψης. Ωστόσο, η έννοια της επιβράβευσης έχει πλέον εφαρμοστεί και στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων μέσω της τηλεματικής. Η Vitality, μια ασφαλιστική εταιρεία που φημίζεται για τις πρωτοποριακές της ιδέες, λανσάρει το VitalityCar σε συνεργασία με την Covéa και σίγουρα αποτελεί μια πρωτοποριακή ιδέα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας καταναλωτών ασφαλίσεων της Μεγάλης Βρετανίας για το 2020 αναδείχθηκε πως το 10,6% των ασφαλισμένων του κλάδου οχημάτων, είχε σε ισχύ ασφαλιστήριο συμβόλαιο τηλεματικής. Η VitalityCar προκειμένου να αυξήσει το ποσοστό αυτό σκέφτηκε να δώσει επιπλέον και διαφορετικά κίνητρα ώστε να ενταχθούν περισσότεροι και πιο προσεκτικοί οδηγοί στα προγράμματα τηλεματικής. Κίνητρα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με εκπτώσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαια!
Έτσι λοιπόν τα προγράμματα της VitalityCar επιβραβεύουν τους ασφαλισμένους που επιδεικνύουν ασφαλή συμπεριφορά κατά την οδήγηση, με δωρεάν γεύματα και ροφήματα, ακόμα και δωρεάν ενοικιάσεις ταινιών. Σύμφωνα με τους αναλυτές της VitalityCar, παρόλο που αυτές οι ανταμοιβές δεν είναι ουσιαστικές, εν τούτοις αυξάνουν τη δέσμευση του αντισυμβαλλόμενου με την ασφαλιστική του εταιρεία, διασφαλίζοντας ότι κατά τη φάση της ανανέωσης του συμβολαίου ο πελάτης θα έχει περισσότερο συναισθηματικό δέσιμο με την εταιρεία, μιας και αυτή η μορφή ανταμοιβών του έχει διαμορφώσει ανάλογα και την καθημερινότητά του. Επομένως είναι πιο πιθανό να προχωρήσει στην ανανέωση!
Αν και είναι πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί η επιτυχία του VitalityCar, η πρακτική αυτή είναι σίγουρα ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και παρέχει απτά οφέλη σε τακτική βάση, γεγονός που θα ενισχύει τη σχέση των ασφαλισμένων με την ασφαλιστική τους εταιρεία, εν αντιθέσει με άλλες τακτικές τηλεματικής κάλυψης.
Είναι άραγε η επίκληση στο συναίσθημα ο νέος τρόπος διατήρησης συμβολαίων;