Μαίρη Λαμπαδίτη, 15/4/2022 - 13:16 facebook twitter linkedin Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που βελτίωσαν τη ζωή των πολιτών Μαίρη Λαμπαδίτη, 15/4/2022 facebook twitter linkedin Στα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ, όπως είναι το επίδομα παιδιού, το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα και το επίδομα στέγασης αφορούν τα περισσότερα ερωτήματα που υποβάλλουν οι πολίτες στο τηλεφωνικό κέντρο 1555. Το τηλεφωνικό κέντρο που έχει καταγράψει μέχρι σήμερα 1,7 εκατ. κλήσεις αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών η οποία συνεχίζει να αναβαθμίζεται με στόχο να επεκταθεί σε όλο το δημόσιο. Σε εκδήλωση για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών που έγινε σήμερα στο Ίδρυμα Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος» ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνεχάρη τους αρμόδιους υπουργούς για το επιτυχημένο έργο τους σημειώνοντας «Να μη συμβιβάζεσαι με την κατεστημένη πολιτική ότι τίποτα δεν αλλάζει. Όλα μπορούν να αλλάξουν και οι εικόνες περιφρόνησης και απαξίωσης του πολίτη να γίνου εικόνες σεβασμού που οδηγούν στην ενδυνάμωση της ίδιας της δημοκρατίας». Ο Υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες «κτυπούν» στη ρίζα τους τα κακώς κείμενα δεκαετιών. Μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών έχουν γίνει 260 εκατ. συναλλαγές μέσα σε 2,5 χρόνια Ειδικότερα: Μέσω της διασύνδεσης των ΚΕΠ με τον ΟΑΕΔ καταγράφηκαν 3,8 εκατομμύρια συναλλαγές. Τα ηλεκτρονικά ραντεβού που ξεκίνησαν στην πανδημία βρήκαν μεγάλη ανταπόκριση στους πολίτες. Το myefkalive, δηλαδή εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσεων που ξεκίνησε για τις απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές θα επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα άμεσα θα δημιουργηθεί και το myopekalive. Οι 458 δικηγόροι και φοροτεχνικοί που έχουν πιστοποιηθεί ήδη διεκπεραίωσαν 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις. Οι συντάξεις προς έκπληξη ακόμα και των ίδιων των ασφαλισμένων εκδίδονται σε 90 ημέρες. Σύμφωνα με τον υπουργό θα επεκταθεί το εύρος των υποθέσεων που θα χειρίζονται οι επαγγελματίες ενώ θα δημιουργηθεί και ένα ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας στον ΕΦΚΑ προκειμένου οι υποψήφιοι συνταξιούχοι να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με τους υπαλλήλους με στόχο την επίσπευση του χρόνου απονομής της σύνταξης. Το τηλεφωνικό κέντρο 1555 έχει δεχτεί 1,8 εκατ. κλήσεις και όπως δείχνουν οι έρευνες το 98% των αιτημάτων έχουν απαντηθεί 82% των πολιτών εκφράζουν την ικανοποίησή τους. «Το Υπουργείο Εργασίας αποτελεί τον πιλότο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρου του δημοσίου τομέα που είναι σαφώς κοινωνική πολιτική, χρηματοδοτούμενο από πόρους του ταμείου ανάκαμψης» επεσήμανε με τη σειρά του ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης. Ειδικά για το 1555 ο εκπρόσωπος τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος ανέφερε ότι το νέο τηλεφωνικό κέντρο έδωσε ένα τέλος στο χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, έχει σύστημα καταγραφής αιτημάτων, λαμβάνει 9.000 κλήσεις την ημέρα οι οποίες διαρκούν κατά μέσο όρο 5 λεπτά λόγω της πολυπλοκότητας των ζητημάτων και απασχολεί 1360 υπαλλήλους. Μάλιστα φέτος το 1555 έλαβε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών» Οι πολίτες ρωτούν συχνότερα για τα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ, για τις συντάξεις αλλά και για την υποβολή δηλώσεων στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μαίρη Λαμπαδίτη, 20/06/2024 - 10:04 ΙΝΕ/ΓΣΕΕ: Καθηλωμένοι οι μισθοί έναντι των κερδών των επιχειρήσεων - Κατά 8,3% μειώθηκε το εισόδημα!
Μαίρη Λαμπαδίτη, 20/06/2024 - 09:25 Συνταξιούχοι οφειλέτες: Τέλος Αυγούστου οι πρώτες συντάξεις με χρέη!
Μαίρη Λαμπαδίτη, 31/05/2024 - 09:45 Τι ισχύει για την ειδική άδεια με αποδοχές για τις Ευρωεκλογές - Διευκολύνσεις για άσκηση εκλογικών δικαιωμάτων
Δια τηλεφώνου η επίλυση των προβλημάτων - Σε βίντεο οι απαντήσεις στις 100 πιο δημοφιλείς ερωτήσεις των ασφαλισμένων ΕΦΚΑ! Στον περιορισμό των « άσκοπων ραντεβού» στα υποκαταστήματα , στοχεύει το νέο πιλοτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ που ήδη υλοποιείται σε... Μαίρη Λαμπαδίτη, 31/05/2024 - 09:10
ΕΦΚΑ: Επεκτάθηκε και στον ιδιωτικό τομέα η τηλεφωνική ενημέρωση πριν από τη συνταξιοδότηση Με δείγμα 500 ασφαλισμένων από τον ιδιωτικό τομέα έχει ήδη ξεκινήσει η τηλεφωνική ενημέρωση των πολιτών που βρίσκονται κοντά στη... Μαίρη Λαμπαδίτη, 30/05/2024 - 10:44
Συνταξιούχοι οφειλέτες: Κερδισμένοι και χαμένοι από τη νέα διάταξη - Τον Ιούλιο ξεκινά η υποβολή αιτήσεων συνταξιοδότησης Το Ιούλιο αναμένεται να ξεκινήσει η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για την έκδοση σύνταξης των οφειλετών με χρέη ως 30.000 ευρώ στον... Μαίρη Λαμπαδίτη, 30/05/2024 - 08:59
Δόμνα Μιχαηλίδου: «Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα έχει γυρίσει σελίδα» - Αναγνωρίζουμε τη συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στο ΑΕΠ «Η Ελλάδα έχει γυρίσει σελίδα. Η οικονομία καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και η εμπιστοσύνη των πολιτών και της επιχειρηματικής κοινότητας... Μαίρη Λαμπαδίτη, 24/05/2024 - 09:19
Π. Τσακλόγλου: Στόχος η συνταξιοδοτική αποταμίευση μέσω των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης Στις σημαντικές αποταμιεύσεις που αναμένεται να δημιουργήσει το ΤΕΚΑ και στη μεταρρύθμιση της επαγγελματικής ασφάλισης με στόχο την ενθάρρυνση της... Μαίρη Λαμπαδίτη, 26/04/2024 - 09:49
Δ. Μιχηλίδου: Διπλασιάζουμε τους γιατρούς των ΚΕΠΑ «Δεκατρία χρόνια μετά τη σύστασή των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας, σήμερα υπερδιπλασιάζουμε τον αριθμό των ιατρών των ΚΕΠΑ και αυξάνουμε τις... Μαίρη Λαμπαδίτη, 26/04/2024 - 09:02