Γιώργος Μούζος, 2/11/2022 - 08:36 facebook twitter linkedin Καθησυχάστε τους πελάτες σας! Το 60% νιώθει υπο-ασφαλισμένο! Γιώργος Μούζος, 2/11/2022 facebook twitter linkedin Μια πρόσφατη έρευνα της ψηφιακής ασφαλιστικής πλατφόρμας VIU by HUB φανέρωσε πως το 60% των κατόχων συμβολαίων από τον κλάδο αυτοκινήτου νιώθουν ανασφάλεια για την ασφαλιστική τους κάλυψη. Αιτία για αυτό είναι η αύξηση του πληθωρισμού και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος. Η έρευνα διεξήχθη τον περασμένο Αύγουστο σε 2.000 άτομα, εκ των οποίων τα 1.656 είχαν κάποιου είδους συμβόλαιο. Όπως δήλωσε κι ο Bryan Davis, επικεφαλής της VIU by HUB, «Οι καταναλωτές έχουν δίκιο να ανησυχούν για την πιθανότητα κενών κάλυψης, καθώς η οικονομία αλλάζει γρήγορα και πολλοί άνθρωποι είναι εν αγνοία τους υποασφαλισμένοι. Η εκπαίδευση τους ως πελάτες και η διορατικότητα μπορούν να βοηθήσουν στην άμβλυνση αυτών των ανησυχιών. Όμως εξαιρετικά σημαντική είναι η συμβουλή ενός ειδικού η οποία καθησυχάζει, αλλά το κυριότερο προσφέρει πάντοτε την ιδανική κάλυψη και προστασία». Όπως ανέδειξε η έρευνα το 81% των κατόχων συμβολαίου αισθάνονται ότι δεν κατανοούν πλήρως τις ασφαλιστικές καλύψεις και επιθυμούν να μάθουν περισσότερα. Από τους ερωτηθέντες, το 40% που υπέβαλε αίτηση αποζημίωσης τα τελευταία πέντε χρόνια έχει βιώσει ένα γεγονός όπου το ασφαλιστήριό τους δεν τους κάλυπτε όπως το περίμεναν. Σύμφωνα με τους ερευνητές αυτό είναι αποτέλεσμα της έλλειψης κατανόησης των ασφαλιστικών καλύψεων από τον αντισυμβαλλόμενο, καθώς και των συνεχιζόμενων οικονομικών αλλαγών που επηρεάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις ιδιοκτήτες συμβολαίου έχουν υποβάλει αίτηση για κάποιου είδους ασφαλιστική αποζημίωση, το 12% των ερωτηθέντων έχει υποβάλει μια αντίστοιχη αίτηση το περασμένο έτος και τα τελευταία πέντε χρόνια, το 46%! Το κόστος επισκευής κι ο πληθωρισμός πιέζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Καθώς ο πληθωρισμός και τα επιτόκια συνεχίζουν να αυξάνονται, το ίδιο συμβαίνει και με το κόστος επισκευής και ανταλλακτικών των αυτοκινήτων. Ως αποτέλεσμα, είτε οι ασφαλιστικές πρέπει να αυξήσουν τα ασφάλιστρα, είτε οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώσουν μεγαλύτερα ποσά απαλλαγής. Άλλωστε το κόστος ασφάλισης αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για το 65% των αντισυμβαλλομένων όταν καλούνται να επιλέξουν την ασφαλιστική τους εταιρεία. Το 91% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα ανησυχούσαν σημαντικά αν μάθαιναν πως η κάλυψή τους δεν είναι επαρκής, ενώ το 29% ανέφερε πως δεν θα μπορούσε να καλύψει το ύψος της απαλλαγής για να προβεί στην επισκευή του οχήματός του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21